I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

2006-02-01 00:33

nära döden

alltså... ja va typ nära på o dö här om dan... (http://www.sn.se/parser.php?sect1=101§2=354&id=94935). ni får klistra in länken själva o så. bilolycka iaf.

många har efteråt frågat om jag typ fått nåt nytt perspektiv på livet eller liknande... men kan inte säga att jag känner nåt alls så. snarare typ, schysst att ja klarade mig. klarade mig helt otroligt bra dessutom. mest bara liter blåmärken o så. är det märkligt att jag inte känner så starkt för händelsen? kommer det senare? har väl inte riktigt kunnat hantera chocken än. känns lite overkligt. antar att ja skriver de här mycket därför.

nånb som vart med om nåt liknande? några tankar?

jag Har rätt.

2006-02-01 00:59
Jag tror inte man förstår händelsen riktigt själv. Jag bodde i bosnien då det var krig o vet att jag hade kunnat dö närsomhelst även om det aldrig ens var nära,men jag tänker aldrig på det,tänker aldrig "wow,jag har fått leva" eller så.tror mest att man kanske tar det på givet på något sätt.

2006-02-01 01:10
snarskank

Länken fungerar ej. Vad hände?

Azziz

Jag har hört en del, som levt i städer under krig, att de kände sig väldigt lyckliga under den tiden, trots att de kunde dö närsomhelst (dokumentär). Låter märkligt, upplevde du något sådant?

2006-02-01 01:13
Det kommer till dig när du minst anar det. Antagligen i ett tillfälle där du är lycklig och har det bra. Då kanske du inser att det lika gärna kunde varit rullstol resten av livet eller förlamad från nacken och nedåt eller i värsta fall död.
Konsertbesökare

2006-02-01 04:51
jag höll på dö under min andra fylla, av tre orsaker, fast det enda jag är tacksam över är att det dygnet består av en fet minneslucka. iofs så har de gjort att jag är jävulst vaksam vid alkohol och minskat risken för framtida alkoholmissbruk:P
I beat your dog cause he hit on my cat!

2006-02-02 17:23
funkar inte länken? ok. jag körde bil och kom på ngt sätt av vägen, upp på ett broräcke, bilen flög ca 40 meter och landade upp o ner. enda skadan va 4 stygn i ena örat....

kanske annorlunda om det är under en längre tid. som i ett krig.

en annan sjuk sak är att jag typ inte kommer ihåg nåt av de heller. måste va helt bortträngt...
jag Har rätt.