I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

2006-02-03 15:01

Undvika Ex...

Det finns så mycket roligt mina vänner frågar om jag ska med på osv. Men jag bor inte i en sån stor stad, så om det är något populärt så är nog alla där. Grejen är att jag vill inte stöta på mitt ex, jag skulle nog börja må väldigt dåligt då av att se hennes ansikte. Jag känner mig så låst, vet inte hur jag ska beté mig. Det känns som om jag går miste om så mycket roligt jag kan vara med på. Men samtidigt vet jag att av att bara sitta hemma så kan jag inte träffa henne och må dåligt. Men jag kan heller inte ha roligt och hänga med vänner och partajja. Jag vet inte om det är värt att riskera att se henne, och må dåligt igen, för att få ha lite roligt. Eller är det bättre att sitta hemma och INTE må dåligt och INTE ha roligt. Vara neutral med alla kännslor ungefär.

Några tips, eller någon som är i samma situation?

(ignorera stavfel och sä är skri vnin gar)

work some magic

2006-02-03 15:11
Eh, jag skulle utan tvekan hänga med polarna, man kan inte gömma sig för all framtid. Och när du träffar henne och du ser att hon ser dig. gå fram och ta i handen och säg "tjenare, kul att se dig igen". sen är det bara köra. vissa att du klarar av det, då kommer du klara av det.
Hej, vi har aldrig träffats. Kommer du ihåg mig?

2006-02-03 15:24
Det låter så enkelt. Men det är så svårt. Jag har faktiskt lyckas förtänga hur hon ser ut. Och att se henne igen...Då har jag en bild av henne när jag saknar och mår dåligt, vilket jag inte har nu..
work some magic

2006-02-03 17:49
Hon kanske känner likadant och är den som stannar hemma?

Mecka upp ett schema med hon, så ni turas om med fester osv.
http://www.homage.nu/

2006-02-03 20:49
flytta till kina..

2006-02-03 23:40
Ja, KINAHONGKONG
http://www.last.fm/user/Ayanamii/

2006-02-04 00:35
flytta till annan stad, det gjorde jag..
No point in mentioning those bats, I thought. The poor bastard will see them soon enough.

2006-02-04 00:44
om du e 17 år kan du ju iaf glädja dig åt att det känns miljoner gånger värre om ni hade hängt ihop i 8 år som ja o mitt ex...ba så du vet,finns värre smärta..
More than words...that´s what we do!!

2006-02-06 08:04
festa nån annan stans med dina polare. åk till grannkommunen. det är ändå fetare med fest på bortaplan! :D
nej, jag litar inte på läkare,<br> dom är ju inte kemister.

2006-02-07 21:22
Lika bra att ta tjuren vid hornen, ge dig ut i leken bara. Kan ju inte undvika henne i all framtid, eller hur?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2006-02-08 13:48
Du måste lägga ner det där hålla-dig-undan-projektet. Du kommer till sist att bli mkt sjuk av det. Träna upp ditt pokerface och koncentrera dig på den-roliga-aktiviteten och kompisarna då såklart. Vem vet till sist kanske du tom. kan nyttja situationen till att spela henne dit du vill?

2006-02-08 23:48
Känner du bara folk inom den byn du bor i eller? Måste fan kunna festa på andra håll än där hon är. ryck dig i kragen och träffar du henne så, FINE! Gå fram och hälsa och säg "Hej, det är jag som blev dumpad av dig. Kommer du ihåg mig? Ajja, men nu släpper vi det och bara FESTAR!"

Sen går du raka vägen och strular med närmsta brud. Så enkelt var det. Shiiet, kalla mig Dr. Phil! =)
Att gå runt o kalla alla för brushan får din mamma att framstå som en hora

2006-02-09 00:02
de e bara jobbigt i början.
Förr eller senare, måste du komma ut.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2006-02-09 01:08
kanske skulle vara bra för dig att se henne med någon annan och få se det värsta typ..sen blir det bättre och du slipper ligga själv och tänka på henne......
"It is the prohibition that makes anything precious"

-Mark Twain

2006-02-09 16:01
Maniack P18

Word
..!.._{-,..,-}_..!..