I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Jag blir så trött

Övrigt - Vardagsfilosofi

2006-02-04 21:11

Jag blir så trött

Nu är det såhär.
Jag sitter hemma en fredag kväll.
Allting är fett dött, ingenting händer.
Har fan ringt alla på telefon listan.
Fett trött på allting.
Att aldrig ha någonting att göra.
Är man under 18 finns det nästan inte ett skit att göra en vinterkväll.
Visst, ring nån o hooka fest. Låter lätt... fyfan, ingen som har haft det på fett länge, och ifall nån har det vill de bara ha brudar på den.
Hooka hos en polare, det är soft.
Men fyfan, inte ofta någon har rum åt 5 st...
Ungdomsgårdarna är fan inte att tala om när man är 17 år.

Fan, finns det ingenting man kan göra i stockholm ?

- Det är ett ganska hett ställe att demonstrera på. Det är ju "vänsterland", en stark provokation av högerextremister att demonstrera på Medborgarplatsen, säger Johan Kjellmor, yttre befäl vid Norrmalmspolisen, till DN:s reporter på plats.

2006-02-04 21:17
kop en sleng o borja mecka
Yesterday is history, Tomorrow is a mystery, Today is a gift. That's why it is called the present. <br> <br> -Unknown

2006-02-04 21:23
Eller så är det så att man inte skall röka när man har depp perioder, det är då det är lättast att gå ner sig i det.
- Det är ett ganska hett ställe att demonstrera på. Det är ju "vänsterland", en stark provokation av högerextremister att demonstrera på Medborgarplatsen, säger Johan Kjellmor, yttre befäl vid Norrmalmspolisen, till DN:s reporter på plats.

2006-02-04 21:23
det är ju lördag idag...?
Rhetoric
1. the art of speaking or writing effectively
2. skill in the effective use of speech

2006-02-04 21:24
Jag är Dryg

Jag hatar och jag är bitter.

kanske ska ändra på det så ordnar sig nog resten också.
Rhetoric

2006-02-04 21:30
Rhetoric

Sedan finns det verklighet och internetironi.

2006-02-04 21:32
nej, ironi funkar inte på nätet.
Rhetoric

2006-02-04 21:33
se en film
spela tv spel
drick öl
spela sällskapspel (poker?)
Rök en fet
gör musik
måla lite graf
"If I had my way with all these copycats and actors / They would all be caput like Tupac spelled backwards"

2006-02-04 21:35
Och vafan! Är ni 5st?? Använd fantasin pojkar!
"If I had my way with all these copycats and actors / They would all be caput like Tupac spelled backwards"

2006-02-04 21:40
se en film
spela tv spel
drick öl
spela sällskapspel (poker?)

De där förslagen går ju bort direkt när det inte finns någonstans att vara på vintern, vem vill sitta utomhus på en parkbänk i 10- och hinka bira ?

2006-02-04 21:43
Meh. Har ni ingen ni kan vara hos då?
Jag tror inte att det är sthlm det är fel på. snarare eran inställning.

2006-02-04 21:56
Nosferatu

Idag är det nästan kört.
Hittade dock en nödlösning.
Såg mig omkring och märkte att ingen var hemma, men annars är det ju cok kört..

Trust me jag har kollat.

2006-02-04 22:05
RandomHero P18

Dåså! Då är det bara att ställa till med brakfest! :)

2006-02-04 22:06
Nosferatu

Haha...

Njae, lite moloken..

men såg att 8mile går på teve. Nostalgi tripp från man var 12-13..

Dock sugen på att lira poker :D
tack vare dig. (;

2006-02-06 00:30
Ja men för fan... Vad är problemet med att vara ute och sunkkröka? Det gjorde jag och en del av mina polare hela tiden när vi inte var 18... Fördelen med vintern är att ölen hålls kall, samtidigt som den värmer!
"Om ison och fille är 2pac så är mange (schmidt) lite mer snoop." -verbose- P21

2006-02-06 08:20
"kop en sleng o borja mecka"
word.
nej, jag litar inte på läkare,<br> dom är ju inte kemister.