I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

2006-02-13 13:41

kär!!!

Får ja bara fråga vad man ska göra när man e skit kär i en person som typ är hur gullig som hällst mot en men ändå inte verkar vilja ha ett förhålande??? asså hon beter sig verkligen som om hon var kär i mig.. .de e skit jobbigt!!! å kom inte å säg att kärlek vid 15 års ålder i bullshit för de e de inte!!!!!

en apa som skalar en banan måste väl vara ett skaldjur??

2006-02-13 13:47
Lill Oliwer! Är de mig du är kär igen?
Ja du lilla vän.. Om du nu är så kär i henne så måste du värkligen visa de.. Men ger hon inte nån riktig kärlek tilbaka så måste jag säga.. Låt henne gå. Kärleken finsn på annat håll oxå lilla du.. Låt kärleken bara ta sin tid
Varför leva när man endå ska dö?
Varför dö när man kan leva?
Spara dina tankar för det är ett svårt dilemma!
Producent

2006-02-13 14:03
enklast e väl att fråga henne rakt ut.....iställe för att dra ut tiden på att tro" att hon känner samma sak för dig" hon kanske e kär i dig men vill inte säga eller visa det. Så bäasta sättet e ju att fråga henne hur det ligger till....
"Incarcerate your fate in Satan's fiery lake, then I lock the gate"
"And even if you kill me I'll still be in your fuckin dreams"

2006-02-13 14:03
säg det till henne bara. orka ödsla tid annars.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Producent

2006-02-13 14:05
förstår inte varför folk e så rädda för att fråga??? det e ju inte så att kommer döda dig för att du ställer en fråga
"Incarcerate your fate in Satan's fiery lake, then I lock the gate"
"And even if you kill me I'll still be in your fuckin dreams"

2006-02-13 14:12
ja plus att om hon inte vill, är det henne det är fel på, inte dig.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2006-02-13 16:08
fråga chans!!
hon kommer falla pladask :)
- Vad händer om ljuset kastas i fyrtiofem graders vinkel mot en vattenyta?
- Det släcks.

2006-02-13 16:15
ge henne ett sexpack folköl och daska henne lite kärleksfullt på gumpen;)
Bara På Låtsas

2006-02-13 18:05
Jag vet vad du gör.. skit i dem andra..

Du skickar ett sms till hon som lyder.

"tja, är du sugen på en varm öl? för jag är sugen på din kalla fitta".. Gör du detta SÅ BLAMM !!! är hon din..

ALLA HJÄRTANS DAG IMORN, gör det då! det kommer att bli ett minne för livet..
http://www.homage.nu/

2006-02-13 18:52
överlåt svaren till brudarna;)
hahahe hej

2006-02-13 19:38
Det finns väl inte så mycket mer att göra än att berätta allt för henne, eller att inte göra det och försöka visa det på annat sätt. Eller jo, du kan ju skita i det hela med. En sak som jag kan säga är att ifall det visar dig att hon inte känner samma sak, så älta det inte! Försök inte komma på vad du ska göra då och så, för det finns inget att göra, de tankarna är bara återvändsgränder. Lycka till iallafall!
Död åt Rutinen! Död åt Vardagen!<br>Leve Ögonblicket! Leve Äventyret!

2006-02-13 20:44
oj oj flicka! jag tror jag är käääär

2006-02-13 21:45
Säg det till henne, så jävla farligt är det inte...

2006-02-14 08:50
nej ja vet men de e just de att ja inte har modet att gå fram å säga de... men tack för all hjälp ska väl göra något radikalt idag :-)
en apa som skalar en banan måste väl vara ett skaldjur??

2006-02-14 21:50
Zama
Eh? det är typ det värsta man kan göra... tro mig been there done that. överträffar verkligen ALLT som tidigare hänt i mitt liv. fast efter det blir andra saker väldigt lätta att göra :P

2006-02-15 13:52
tassel
Det är inte alls det värsta man kan göra, visst kräver det lite mod, men vad är egentligen det värsta som kan hända? att man blir dissad..?

2006-02-20 14:15
jag vet exakt hur du känner dig... jag sitter i samma båt...=( det e skit jobbigt, men man får väll bara lägga ner helt enkelt, vare sig man vill eller inte....=(
Som man bäddar får man ligga ;) Glöm aldrig det!

2006-02-24 10:13
De gick inte bra för Ollie Men de här.. bara så ni vet:/
Han fick beslutångest över vad han skulle göra. Så han sårade flera på en och samma gång och nu är han hemma och tycker synd om sig själv:/
Varför leva när man endå ska dö?
Varför dö när man kan leva?
Spara dina tankar för det är ett svårt dilemma!

2006-03-12 00:39
ta det jääävligt lungt med vad du säger grabben. Tänkt noga efter om du nu har bestämmt dig för att berätta det. Gjorde ett misstak för några år sen. Jag va kär i en brud som var ett par år yngre än mig. Jag ville träffa henne o sånt, men hon verkade aldrig kunna, och jag fattade inte då att hon inte ville ha mig. Så jag orkade inte hålla känslorna inom mig längre utan sa rätt ut att jag va kär i henne och att jag hade varit det ett tag. Visst, hon tyckte det va as gulligt osv. Men sen när det kom ut i byn, så va det jävligt bull. Alla snackade om det osv. Men, men. Jag bara råder dig att tänka innan du ska agera. Vad du än har bestämmt dig för att göra. Uppfatta signaler från henne också.
Checka in min blogg på min myspace sida! www.myspace.com/maqsmusic

2006-03-12 03:28
wetbo det är straffet för att du bor i en by och inte i en stad.

2006-03-12 16:10
ah fjantigt sagt finns de nått bättre än att vara kär o finns de nått bättre än när de går bra i kärlek. Då får man väl ta lite chanser också annars kan man inte vinna nått de e bara å satsa. Ska inte bry sig så mycke om vad folk snackar om, frästen e de pinsamt att bli kär i nån oavsätt om personen visar samma tillbaka???
man bör inte prata med fula människor. dom kan få för sig att det e okej att se ut så.

2006-03-12 18:05
Maniack P18

vann denna!

mitt tips:dra dig ur så fort som du bara kan,

"Kärleken är det starkaste kraften som finns den är oövervinnlig, jag vet själv hur hårt den slår när den slår" -okänd

ja menar inte att det är fel med kärlek, men i ung ålder så gör man mycket fel, att "jag skulle kuna göra allt för henne och sånt bull," det slutar oftas med att du får ett sår på själen som tar tid att läka,

hur det än går, vad du än gör snälla försök inte köpa tjejen med kommentarer, blommor, godis eller va du kan komma på,

gå helt enkelt fram och fråga TYCKER DU OM MIG, om inte ,get overit
och fortsett med ditt liv

^^ du kommer inte att få tjejen om du gör som jag säger, men det är inte det som det handlar om, det handlar om att du ska sluta grubbla över varför!, "ett rent sår läker fortare än ett infekterat"

\Daniel,
™™™™™

2006-03-12 18:12
Jag hade faktist bara förklarat för henne hur jag känner. Funkar det så är det skitfint, och funkar dte inte så går du vidare.

Men om du håller inne med skiten så kommer du nog bara bli sårad till slut.
"Any society that would give up a little liberty to gain a little security will deserve neither and lose both." – Benjamin Franklin

2006-03-13 11:47
men va fan bara fråga om hon tycker om dig med. vet inte om de e ja men man får väl kanske kämpa lite också gör lite romantiska saker för henne
man bör inte prata med fula människor. dom kan få för sig att det e okej att se ut så.

2006-03-13 12:21
Ställ dig å sjung utanför hennes fönster...

2006-03-13 13:52
Messo P21

Jag haller med dig, men forsok iaf halla masken for han ..

DET AR JU JATTEFINT! :)

2006-03-13 14:05
ahh jag minns när jag va 15. man trodde att kärleken va så lätt, och att alla tjejer va änglar :P
"Vi fick ögonkontakt, jag log, hon log... vi var nakna. Tysta, svettiga, nakna och helt naturliga." - Emil_brikha

2006-03-13 17:57
Hur kärlek vid 15 vara bullshet ?
Tänk om en 15 åting är tillsammans med en 21 åring da ?

2006-03-13 17:57
D måste kärlek vid 21 va bullsheet de med ?

2006-03-13 17:58
bara säg att di gillar hon o att du vill bli ihop... funkade me min förra tjej...
Get Random!

2006-03-13 20:11
shunare P23
Och hur dum kanner man sig inte ett par ar senare? ;)

2006-03-13 21:52
gosh, lunaj like whoa
prrrrrrah!

2006-03-13 21:59
QanA

haha exakt. i början kan man inte förstå, jag kunde inte det iaf :)
"Vi fick ögonkontakt, jag log, hon log... vi var nakna. Tysta, svettiga, nakna och helt naturliga." - Emil_brikha

2006-03-15 15:23
ge henne ett sexpack folköl och daska henne lite kärleksfullt på gumpen;)

alltid lika kärleks full du joel :) minn sockepula de!
ablöö?