I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Jag så babylonsjukan...

Övrigt - Vardagsfilosofi

2006-02-16 10:13

Jag så babylonsjukan...

... och blev stum av förnvåning.

Finns det i den riktiga världen människor som är så pass ointelligenta som Maja, huvudrollen, beskrivs?

Fanns inte en mening som inte innehöll ett "Alltså" eller ett "liksom". Människan var inte ens kapabel till att föra en normal dialog. Ordet förståndshandikappad ligger inte långt borta. Hon gjorde problem av saker och ting som inte ens var det, tog aldrig initiativ osv osv.

Klart som fan men blir deperimerad om man är så sinnesslö som ungdomarna i filmen var.

Kan någon på fullt allvar känna igen sig ì den bild som målades upp?

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2006-02-16 10:50
Jag har en klasskamrat som är sån, han är jobbig.

2006-02-16 11:01
Jag hade en tjej i min klass i gymnasiet som var så jävla dryg när hon snacka. Skulle hon berätta om något som hade hänt tog det minst 5 minuter. En vanlig person hade kunnat få ner det till under minuten.

"jo det var så asså, typ liksom att han.. eller nää.. asså liksom du vet.. typ så...." så inleddes alla saker hon skulle säga och det var så jävla jobbigt att lyssna på henne när hon prata

2006-02-16 11:26
snöppslukere F18:

ohhh... its the matrix Neo!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2006-02-16 12:27
wtf, sådär pratar ju jag.. Det är ett postdestrukturalistiskt ställningstagande.

2006-02-16 13:45
men för helvete det är väl bara att sätta sig vid big brother om du vill kolla på intelligenta människor då..?

2006-02-16 14:52
skit film rent ut sagt, man blir bara deprimerad när man ser den för i verkligheten existerar den sortens människor i övertal.

Skivsamlare

2006-02-17 00:56
har inte brytt mig om att se den. kan någon förklara vad den handlar om och vilket budskapet skulle vara?

2006-02-17 11:30
Nattkrig F-1:

På vilket sätt är hon söt?

2006-02-18 15:52
vill ni diksutera själva filmen föreslår jag att ni gör det i film&tv
här kan vi istället diskutera det trådskaparen tar upp, ungomars språk , problem & etc
vadå? jag dyster?