ska snacka med henne om bilderna idag, så får jag se vad hon säger
hennes svar var "nej nej inte är de nå speciellt bar ahar haft dom skit länge och inte orkat tagit bort dom" är det bra lr dåligt då :P
vad tror Du? allting handlar ju om hur du väljer att tolka hennes ord. hon kan ju säga vad som helst egentligen, om du ändå bara vill vara svartsjuk så spelar det ju ingen roll vad hon säger. jag tycker att du ska lita på henne, det är väl bevis nog att det faktiskt är Dig hon är tillsammans med och inte sitt ex. men känns det inte bra är det väl nåt fel.. men vad vet jag. peace.
Emelpee håller verkligen med dig. freddeC hur kan det vara dåligt? alltså, det är ju somsagt DU som tolkar detta till ngt negativt om du bestämmer dig för att det är negativt. lita på henne, ni är ihop, ni har en framtid. hennes ex är hennes ex. såvida du inte vet att du umgås SJUKT mycket så det blir misstänksamt, men det gör dom väl inte? ta med en kamera och ta kort på dig och henne :) så ska du nog se att hon nog uppskattar dom bilderna istället. bilda nya minnen med henne.
Ta bort skiten och smacka ut henne till köket för fan. WHOOP THAT TRICK
FreddeC, ja hur ska du tolka det? TOG hon bort bilderna? isof menade hon nog vad hon sa, att dom har legat där länge å inte tänkt på att ta bort dom. Men har hon kvar bilderna, vilket jag tror, så va det är ren lögn.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
det e väl inget fel i att ha bilder? Skyll dig själv om du går in på hennes dator och kollar på hennes bilder.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Vadå konfrontera... och vadå "hennes dator buhu" TA BORT SKITEN om du inte vill ha den där. Ett jävla oskick är vad det är
tavitavi: haha är du seriös? skulle du seriöst gå in på din flickväns dator och radera hennes bilder, utan att ens tveka, om hon skulle ha bilder på sitt ex där? hoppas du driver.
phatie F18 DRIVA?! skulle aldrig i hela mitt liv driva om en sådan sak. Det handlar om principer, vart är samhället på väg egentligen? Det finns idag ett feministiskt parti, nu ska tydligen kvinnor ha friheten att ha vilka bilder de bill också? =/ och som peppar på moset så är sveriges bästa kock en man..
Slå henne
lära utan att tänka är meningslöst, att tänka utan att lära är farligt. (Kung Fu Tse, Kina)
boaman: jag skrev inte till dig. ganska uppenbart att det står "tavitavi" när det står med fetstil. så sluta tjaffsa och inta försvarsställning till något som inte ens rör dig?
haha. jävla talibaner.
put lube around uranus, bitch, i'm fucking out of this world
eller så kan alla killar gå en kurs i att sluta menstruera.
put lube around uranus, bitch, i'm fucking out of this world
Precis samma med min flickvän. Dock e det bara för ETT av hennes ex, jag konfronterade henne och hon sa då som du fick som förklaring "Jag kan inte bara radera honom ur mitt liv". Jag blev lite grumpy efter som hon var hennes första riktigt pojkvän och innan jag kom så var som KKs, det känns lite skumt alltså, dock har hon väldigt lite om inte INGEN kontakt med honom nu när jag finns med i bilden! Hon har varit otrogen mot andra pojkvänner så jag har all rätt att vara nojjig...
En del av Skåne Massiv. http://www.myspace.com/skanemassiv http://www.myspace.com/feffe
Okej vi gör om det! Precis samma med min flickvän. Dock e det bara på ETT av hennes ex. Jag konfronterade henne och hon sa då det du fick som förklaring ovan "Jag kan inte bara radera honom ur mitt liv". Jag blev lite grumpy efter som han var hennes första riktigt pojkvän och innan jag kom så var som KKs, det känns lite skumt alltså, dock har hon väldigt lite om inte INGEN kontakt med honom nu när jag finns med i bilden! Hon har varit otrogen mot andra pojkvänner så jag har all rätt att vara nojjig...
En del av Skåne Massiv. http://www.myspace.com/skanemassiv http://www.myspace.com/feffe
wtf drop your ex´es
www.soundcloud.com/lirzproductions
klar man sparar bilder. en grej att sitta och kolla på dom hela tiden men det är ju onödigt att ta bort dom. kul att ha när man är äldre. min mamma fick pappa att riva ut alla bilder på sin exfru när dom flyttade ihop, tycker jag är skittrist nu när jag bläddrar i gamla fotoalbum. kul att se ju!
Superflajj. http://aakermans.wordpress.com
Hangaround
2006-02-26 02:39
inse, hon hade ett liv före dig.
http://matildaberggrens.blogg.se
Klappa igen sclynkan på käften,,,,,,bara ett bordell luder som skulle te sig så, har tydligen ingen resepkt för dig. Ha bilder på sig själv kladdandes på nån annan kille när du e hennes man, fuck no, du e ju helt bakom flötet om du går på hennes fjortis- löjliga ursäkt.....Men ja grundar allt d här efter min relation till tjejen ja e ihop me o älskar, d kanske beror på hur seriöst ert förhållande är, men hade hon gjort nåt sånt hade ja vart out day one
shit vilken svartsjuke-explosion i vardagsfilosofi forumet... bra som fan dock att få ventilera sånt shit på nätet. hehe. Råkade hitta några bilder på min flickvänns mobil där hon ligger och myser med en mystisk maskerad snubbe + ett antal bilder där samma snubbe står naken och flexar med musklerna. Känns lite surt, men jag orkar inte konfrontera henne och göra någon grej av det, har fan inget att vara svartsjuk för egentligen. Känns dock jävligt störigt på något sett, får the creeps varje gång jag ser hennes mobil när jag tänker på det slibbiga innehållet. Frågan jag bollar med är dock: Borde jag kanske nämna bilderna, med risk för att framstå som ett svartsjukt kontrollfreak, eller ska jag förtränga skiten?
En otrevlig jävel med ett hjärta av smultronpaj.
alltså. ja måste bara förtydliga något, jag har inte en massa bilder på mig å mitt ex när vi sitter å kysser varandra. det är bilder på oss på fester och bilder som vi tagit själva, typ skämtbilder å sånt.
Bakis Å andra sidan har väl inte jag någon rätt att snoka i hennes mobil eller hur? skulle jag konfrontera henne angående bilderna skulle jag ju sänka hennes förtroende för mig. Säger jag inget om bilderna kommer det iförsig gnaga sönder mig... jävla skitsituation..
En otrevlig jävel med ett hjärta av smultronpaj.
Alltså vafan, om ni ska gå runt och oroa er över att er brud/kille ska vara otrogen, så tjänar det ju absolut ingenting till att vara tillsammans..? Skaffa självförtroende istället.
LITA PÅ ER PARTNER SUCKERS!
freddeC P18 Jag och min polare har rivit sönder och eldat upp bilder på hennes pojkväns ex. Han kommer ändå aldrig våga fråga efter nakenbilderna på henne! ^^
då är ni ju dumma i huvudet Tequila .
jamen svårt att undvika dom om bilderna är på skrivbordet?
antwon P21 Haha, varför då? I studens hetta kändes det skit bra :P
Jag hittade massvis av kort på min pojkväns ex, och dessa bilder var smått privata, inte så extremt, men tillräckligt för att det skulle vara för mycket för mig att se. Så jag bad honom att riva och slänga korten. Han gjorde detta och så var det problemet löst! Det är verkligen inte smickrande att se sådant även om man vet att det är det förflutna, men om det förflutna betytt så pass mycket att man vill spara bilder och kort så funderar man ju på om det skulle kunna bli något mellan dom igen. Anyway, jag vet hur det känns och det är inte kul.
.........
Tequila Hade min brud gjort nåt sånt där hade jag blivit skitförbannad. Våga ta diskussionen istället för att bete dig som en kontrollbesatt liten tolvåring..?