killen med smink
under en månad har jag träffat en kille som verkar hur gullig som helst och man kan prata med honom om precis allt. Jag känner att jag kan vara mig själv i hans situation och kan slappna av med honom. MEN en sak som börjar störa mig är att han gärna sminkar sig lite när vi ska ut och festa. Hmm..i början trodde jag att han bara skämtade men när han börjar prata om alla bra märken han kände till och hur bra det är att kunna dölja små grejer på ansiktet och lite roshe så man ser piggare ut eller också ögonfranböjare som han är så besatt av, han tycker det ät helt normalt att kunna böja sina ögonfransar även som kille. Jag förstår inte, snart kommer jag nog dela smink med honom.?? han tycker att jag sminkar mig naturligt och fint men jag tycker han sminkar sig mer än vad jag gör. Det finns vissa saker som inte jag tål att ha på ansiktet och han kommer gärna med råd om hur jag ska göra, vilka produkter som kan vara bra och bla bla. Sist var vi hemma hos mig på middag och så sitter han och diskuterar även sånt med min mamma. vad ska man göra? och nej ja har aldrig känt av geysidor hos honom, men ändå e det skumt!!!
det beror ju på vad han använder.. concealer är helt ok och böja ögonfransarna är på gränsen. men vissa har ju naturligt böjda ögonfransar som kille.. och han behöver inte va gay för att han använder smink..
too shy to shine http://estailo.blogg.se
spela roll? om han gillar det och du gillar honom... låt honom vara sig själv, annars kan du ju dumpa honom... och låta honom hitta någon som accepterar hela honom och inte stör sig på sminkmomentet.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Vad fint, ni kan se Big Brother tillsammans, och känna igen er.
tycker smink är onödigt för båda könen, slösa tid på nått vettigare, som att leva tex.
" Everyone interprets everything in terms of his own experience. If you say anything which does not touch a precisely similar spot in another man's brain, he either misunderstand you, or doesn't understand you at all. "
Spela roll? Varför ska en kille inte kunna sminka sig? om du känner dig allt det där goda som du gör med honom så ska du inte bry dig om han sminkar sig eller inte. är man gay för att man är kille och intresserad av smink? det visste jag inte..
paj, pajjen, pajson - en maträtt av gräddad deg med fyllning... mm jummie!
det du ska göra är att acceptera att han sminkar sig, helt enkelt.
Pärla Khanom Jag skulle göra allt för att få en kille som sminkade sig och var gayig så nu håller du käften och slutar klaga =D
Credit crunch crunch baby
Har du träffat Danne från Snook?
Not all alien reptilians are of a negative spiritual orientation.
Han är väl inte gay bara för att han sminkar sig? Löjligaste jag hört. Alla är vi väl inte perfekta, han kanske vill dölja sina plitor, finnar, ärr eller whatever precis som tjejer gör? Så jävla ytliga alla är
If you smile at me you know I will understand Cause that is something everybody everywhere does In the same language
Varför är det okej för dig att dölja dina blemmor och skavanker men inte honom? Vaffan, löjlig dubbelmoral och allmäna fördomar...
I might be wrong... but you're just plain stupid!
supafly lite skillnader ska det förekomma mellan tjejer och killar, vad har det här med fördomar att göra egentligen?
Varför ska det förekomma lite skillnader (mer än de som moder natur försåg oss med)? Det här har med dina fördomar när det gäller vad som är manligt och inte att göra. Med dina inlärda stereotypiska föreställningar.
I might be wrong... but you're just plain stupid!
jag skulle oxå känna mej lite obekväm om killen kan mer om sminkprodukter o använder mer smink än en själv... förstår precis... det känns mer som en tjejgrej o sitta o jämföra smink. det är ju det som är bra att man är varandras motsatser, att ens kille suckar o inte fattar varför det tar så lång tid att göra iordning sej, o tycker man är söt som man är utan smink.. inte en som sitter o snackar smink med ens mamma....
morvarid: Nejmen herreminjistanes. Jag tänker inte ens ägna min tid åt att skriva varför du verkar vara otroligt puckad, utan jag låter de andra på whoa göra det åt mig.
"Any society that would give up a little liberty to gain a little security will deserve neither and lose both." – Benjamin Franklin
Men vad spelar det för roll? Jag tycker bara det är kul och behändigt att dela smink med tjejen. Men man ska ju veta vems som är vems och inte bara ta för givet att man får ta av den andre. Smink är dyra grejer det ;)
"TenFingers ser ut som den cp-jobbiga dokusåpasnubben med piercing under läppen." //maja
hmm...jag har inget emot killar som sminkar sig MEN min kille ska inte ha smink. prata med honom och berätta hur du känner,han kanske skulle kunna sminka sig LITE mindre än dig i alla fall;)...vissa killar är bara lite mer utseendefixerade än andra,för vissa tjejer e det ok för vissa inte.men det viktigaste i längden är hur han behandlar dig och hur bra ni kommer överens:)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Kalla mig fördomsfull men jag hade inte velat dejta en kille som använde smink. Men det är bara jag det, jag tycker du ska prata med honom om hur du känner.. att det känns jobbigt för dig helt enkelt. Sen är det väl upp till honom att avgöra om han vill sluta sminka sig och ha kvar dig eller inte. Eller så får du se det positiva i det, du kan låna smink när ditt är slut.
Sen beror det ju på hur mycket smink han använder också. Men att inte vilja dejta en kille pga att han sminkar sig, det verkar ju vara rätt keff.
"Any society that would give up a little liberty to gain a little security will deserve neither and lose both." – Benjamin Franklin
_babyphat F22 du är fördomsfull.
"I Sverige talar man Svenska, i Finland Finska och i Ryssland Ryska... Det blir lätt så!" / En lodis på stan som hade nåt klokt att säga :P | Ååh, jag bara älskar att klappa händerna!
killar ska fan ínte sminka sej asså men alla har ju rätt till en åsikt men nääh killar me smink e inte helt rätt
Ta mig inte seriöst Jag är inte på riktigt
Kul att folk lever kvar på stenåldern.
Jag tycker de är charmigt med killar som är så säkra i sig själv som "man" att de trotsar könsrollerna och sminkar sig, och det är ett plus i kanten att de är medvetna om sitt yttre. Tummen upp för killar med smink, som vet hur det ska användas.
du snackar nog om Tenfingers
Låter som min bror upp i dagen :D
"We were somewhere around Barstow on the edge of the desert when the drugs began to take hold."
Såg en snubbe på stan häromdagen som inte var bög men däremot sprang runt i klänning och uppsatt hår. Han var nog mer sminkad än vad min farmors syster var under krigstiden då hon livnärde sig på prostitution i Riga. Han fick ta rejält med blickar och kommentarer av andra på stan. Synd att vi fortfarande lever kvar på stenåldern då folk inte kan acceptera en sminkad kille i klänning. Vad lever vi i för värld egentligen? Och personligen så tycker jag att tjejer e grymt snygga om dom e osminkade och går runt i bygg-arbetskläder. Lite fjun på hakan skadar inte heller.
Hyper: sluta fjanta dig vafan. Det är väl ändå stor skillnad på din snubbe i klänning och den som trådskaparen skriver om. Ontopic; jag förstår inte vad som är problemet.
En Peter Siepen, LEAVE HIM!
ta han för den han är... du kan ju aldrig på nåt vis ändra honom... antingen accepterar du att han sminkar sig eller så lägger du ner honom... svårare än så är det inte... vad är egentligen problemet?... måste alla killar lukta svett å, gilla hockey å klia sig på pungen eller?...
What would macgyver do?
Pilsner: Ja, riktiga män är sådana. Känslor har vi inga heller :/ Stackars, stackars trådskapare som träffat en kille med smink...
finns inga män kvar på denna planet snart, jävla fucking feminima-killar
www.gbg031.se
Producent
2006-02-21 00:39
du har inte funderat på att snacka med honom om det? hur som helst så tycker jag att han ska få göra sin grej, du kan ta det om du gillar honom. Å om han gillar dig så ska han inte bli arg för att du vill prata om det!