I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

religonskunskap arbete

Övrigt - Vardagsfilosofi

2006-02-23 01:05

religonskunskap arbete

tja har nån en bra uppsats inom relgion kunskap som kan maila sitt arbete till mig vore shysst jag måset ha ett gjort inom fredag
haha vore soft om nån kunde vara generös!!

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2006-02-23 01:11
?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2006-02-23 01:18
ge mig 1000 kronor så får du mitt specialarbete om antikens gudar och myter samt jämförelser med egyptens och greklands fruktbarhetskulter.
Be the change you want to see in the world.

2006-02-23 01:20
haha shit låter ju skit bra! men jag har fan inga pengar, behöver du nåt arbete då?ánnars har jag lite i utbytem hmm vi kanske kan säga ett lägre pris..pleassee...bor du i sthlm?

2006-02-23 01:21
demirel- du e typ som en gammal ingvar hjulström som sitter o muttrara under en parasoll
människor fuskar

2006-02-23 01:22
tummen ur röven´? what the??

2006-02-23 01:23
du vet väl att jag skojade? jag har arbetet, men jag lämnar inte ifrån mig det. jag har spenderat ett drygt halvår på research för det där arbetet och lämnar inte ifrån mig det hur som helst.

2006-02-23 01:24
aha ok trodde inte det oh well hehe vore soft

2006-02-23 01:25
men i och för sig. om du är bra på att använda munnen så ska jag överväga det.

2006-02-23 01:27
ok men man kan kompsensera nån annans arbete med cash fattar du väl, vad har du med det o göra? du ska ju inte ge mig nåt arbete eller hur? så varför försvara nåt åt nån annan? såna människor som du från ingenstans fattar jag inte heller

2006-02-23 01:29
Gör ett arbete om Satanism eller nått annat mysigt, fakea några intervjuer så är det klart.
A Profound Hatred of Man

2006-02-23 01:36
ok softa det här e bara den lättaste o snabbaste vägen för mig just nu.
så du behöver inte kritisera ihop det som att jag fuskar varje dag i klassrummen skriv inte "såna som jag" du har säkert fuskat nån gång jag lovar att det kan vara soft ibland så ta det lungt.

2006-02-23 01:41
JAJAMEN

2006-02-23 01:42
HEJDÅ

2006-02-23 01:56
basera din empiri på intervjuer av människor som inte finns - vips, en freestyle med olika puckade saker eller briljanta saker som dessa sagt om ämnet och du är klar.

2006-02-23 02:37
antwon P21

Den här killen vet vad han snackar om. Lärare älskar när mna fixar intervjuer med folk.
A Profound Hatred of Man

2006-02-23 11:39
skriv ditt eget jävla skolarbete och sluta snylta på andras jobb.

2006-02-23 13:59
shit e alla antifusk? fan vad mycket krtitk man fick , jo jag vet vad tummen ur röver betyder men det låter så jävla gammaldags

2006-02-23 14:32
lycka till, med det ena eller det andra

It had long since come to my attention that people of accomplishment rarely sat back and let things happen to them. They went out and happened to things.

- Da Vinci
" Everyone interprets everything in terms of his own experience. If you say anything which does not touch a precisely similar spot in another man's brain, he either misunderstand you, or doesn't understand you at all. "

2006-02-23 14:59
kolla på mimers brunn mvg ++ o sånna sider om du vill ha gratis

shieet
ROB

2006-02-23 16:00
Du kan få min c-uppsats, om du inte tänker använda den på universitetet. Den är ca 30 sidor snårig religionsfilosofisk argumentation som ingen kommer tro att du gjort själv men det gör väl inte så mycket. :D
I'm back!

2006-02-24 00:25
men va fan har du med det o göra?

2006-02-24 07:57
men shit du e fan som en polis
softa istället

2006-02-24 08:53
Har du någonsin funderat över VARFÖR du studerar? Om du någonsin reflekterar över det, och möjligen - MÖJLIGEN - kommer fram till att det är för att du ska lära dig någonting, kanske du inser varför alla ogillar snyltande bimbon som inte får sitt eget arbete gjort.
Redan de gamla grekerna trodde sig leva i nutiden.

2006-02-24 12:40
Pitchad F21
men shit du e fan som ett ägg
skriv arbetet och bli nöjd med vad du själv kan prestera
Keep it simple Fondle'em Lobudget steez. Let me know if you want to catch ''Planet of the Apes'', the girl in it looks ill! Gimme a call bro

2006-02-24 15:58
här finns en massa arbeten, måste dock bli medlem först.
Tänk på att det är du som förlorar på att fuska.
Ave, imperator, morituri te salutant.
Iacta alea est!