Att få sova en hel natt för en gångs skull. Imorgon skolkar jag, sanna mina ord, för första gången på... ja, några år i alla fall. Och helvete vad jag ska sova. Sen ska jag göra något annat som gör mig lycklig, nämligen äta pommes frites. Med svennig kebabsås och för mycket salt. Det är också upplyftande. Sedan ska jag köpa en träningscykel. Inte för att man nödvändigtvis blir lyckligare av en träningscykel, men att shoppa är asgrymt, och att shoppa helt knasiga fynd (som en riktigt billig träningscykel) gör gott. När jag sedan har cyklat bort mitt pommes frites-fett ska jag spela brädspel. Få saker gör livet så bra som brädspel. Och sist ska jag läsa en god bok. Per-Johan Ödmans Kontrasternas Spel ska det bli, poesi och tung akademisk litteratur i underbar och omöjlig förening (ett gammalt tummat nummer av Spindelmannen går förstås exakt lika bra om man är på det humöret). Förresten Coca Cola Light är själva antitesen till ett må bra-recept. Det är ett substitut för feta människor, och det kan man omöjligen må bra av. Drick riktig cola eller drick vatten, läskeblaskbabarer!