Bevis på riktig vänskap?
Hur vet man att den vän man har är äkta ?? vad skiljer en riktig vän från dom falska ??? Jag satt på ett behandlingshm i 8 månader och alla vänner som jag trodde var vänner ringde aldrig . Fick några korta brev från tre och samtal från samma tre . Och sen när man kommer på hembesök så ringer dom som galningar på telefonen och pratar om hur mycket dom saknar mig . lixom va ? är de kompisar att ha kvar ?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Ja det hade dom .. De va väl de som sved mest -
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
när polaren utan en blink ger dig sina pjuck, ståendes i snö och minusgrader, för att du ville hålla i dom )
jo kan dom vara, dom tyckte kanske det var jobbigt å ringa dig när du var i en sådan sits..
?- Hur många bor det i Tyskland? - Gôr-many.
beviset kommer när de ställer upp om allt blir skit eller ej. sedan får man ta ställning huruvida man kan acceptera att de inte ställde upp. men ringer jag och mår riktigt uselt. och du ställer upp. så kommer du få en sådan generös peppis att de inte finns a jämnföra. då kan jag ta en kula för dig. annars. ger jag dig några chanser till. och sedan släpper dig.
tror som peppis^^ det är när det verkligen gäller som gäller.. när nåt jobbigt händer, som dödsfall eller bara trubbel med whatever. om du DÅ har nån att luta dig mot/ventilera med/ nån som bara finns där när du behöver det utan att du ber om det,, de e en riktig vän. jag har en=)
"sminka över kanylmärkena och kom in i matchen för fan.."
jag har några. jag är mkt lyckligt lottad. de sjuka är att dem bor långt bort, och jag träffar dem sällan. men det har stigit in o skakat om o stöttat i exact rätta situationer. det gör dem till mina allra närmaste, även om jag ser dem en gång i halvåret.
Rimas P19 nej.
www.gbg031.se
rimas menar du med fullt allvar att varenda jävel har en så bra kompis som ni snackar om? finns sjukt mkt personer som t o m inte har en ENDA vän. fins folk som enbart har falska vänner, trångsynta eller bara kompisar, inget mera. bara för du har en sån speciellt vän betyder inte att alla har en sån. och grattis för att du har en sån vän, du är lyckligt lockad..(inget ironi i sista meningen)
www.gbg031.se
haha okaj..
www.gbg031.se
rimas. de sista du sa stämmer iofs inte. man behöver inte vägra släppa in ngn för att inte ha en vän. tänk på dem som är mobbade. knappast deras val att inte ha ngn vän.
Skulle min vänn ligga på nått hem så skulle jag nog KANSKE inte våga ringa...man vet liksom inte vad man ska säga....
va snackar du om Lula F16? haha han stafade ju inge fel förutom vänn det är väll inte flera?men rimas har rätt.jag skulle nog inte kunna prata med nån om jag har problem,när jag har gjort det känns det inte som att dem lyssnar har dock inte snackat med så många av dem om problem just på grund av detta,det känns inte så kul när dem typ börjar snacka om nått annat eller typ säga nått som eh tänk inte på det,det är inge kul att höra lixom :(
Sövermanland
jaaa jag och mina bästa vänner bjuder alltid varann på öl jävla härligt
Min kuk är inte tillräckligt lång därför beter jag mig som jag gör.
Peppis said it. Jag tänker precis likadant.
Jo, btw... När jag satt inne på nåt liknande ställe så var det lillasyrran och en polare som skrev brev regelbundet. Två lata kompisar som inte pallade skriva ringde lite då och då istället, men that´s it. Så jag förstår hur du känner.
Och just ja, är du säker på att du får ha alla polarna på telefonlistan?
vänner kommer och går,men bara dem äkta består!
kriget som business det är en sjuk idé verktyg för våld kan inte, bygga fred!
its not your enemies who gets you, its allways your own peaople
måste säga nått,, om ni tycker att någon som man kan luta sig mot efter något hemskt som dödsfall osv är en äkta vän så VA? .. haha det stämmer ju säkert men om en person är i sån kris så tänker den inte så mycket på vem den pratar med ,, det kan ju va nån som bara "råkar" finnas där... ens polare är dom man skulle försvara i slagsmål, eller i allt shiiz om man kommer ihåg hur man försvarade varandra i mellanstadiet och högstadiet när man bråka med lärare osv då vet man vad folk är värda om man fortfarande hänger med dom,, ens polare ska du kunna vara med och fan till och med vara helt tyst och ändå bara chilla o trivas .. thats all it takes
en riktig vän sätter på din flickvän för att du ville ha en anledning att göra slut med henne.
smells like funk
hahaha. jag vet inte vad en riktig vän är. tror inte man kan sätta ord på det. man bara vet det.
Man staller upp for varann. Ar nog det viktigaste. Tycker nog som EmCi_Emm F17, man bara vet.
"fins folk som enbart har falska vänner, trångsynta eller bara kompisar, inget mera. bara för du har en sån speciellt vän betyder inte att alla har en sån." word + en till grej. varför ska en äkta vän alltid vara en person som lyssnar när man har problem? i mina ögon är en äkta vän någon som man kan skratta med, äta med, fisa med, dansa med osv...nån som känns lite osynlig.. fast på ett bra sätt. alltså att man inte skäms för något framför denne, att man kan göra allt ihop. hela världen handlar inte bara om massa problem.."åhh, min kille gjorde si, hon sa så.. vilken hora..bla bla" känns som att varje gång någon ska förklara vad en riktig vän är så tar man upp det ämnet...problem alltså. någon som finns där när man har problem.. bah.. finns folk till det. pskykloger till exempel. en vän ska man ha roligt med. (det här betyder inte att jag inte lyssnar om en vän har problem.. o inte heller att jag inte delar med mig av mina tankar kring nåt problem, tyvärr) bonus: ni som har en äkta vän, oavsett hur ni definierar denne: ni är lyckligt lottade!
I am not a one-trick pony. I rock these feet like no one else can!
QtimesU när polaren utan en blink ger dig sina pjuck, ståendes i snö och minusgrader, för att du ville hålla i dom ) sounds more like someone's in luuuuub <3
"Oh I like that Baby. I put on my robe and wizard hat."
Har en sådan vän och hon duger i krig, skulle utan att blinka göra det mesta för henne, av den anledningen att hon hade gjort samma sak för mig. Och det är tryggt, tycker synd om alla, som av olika anledningar, inte har en sådan vän..
en vän vet jag att jag har .. det är nadia . "NMK" .. HOn har alltid funnit där .. alltid . men ska man bara ha en äkte vän här i livet . när man kollar sig omkrigns å har alla så jäkla mycket vänner så sitter man där med bara en som man kan lita på lixom ..
Alla har olika ideologier om hur en äkta vän skall vara och är och borde vara, men här är mina: Man har gått igenom mycket nog och ställt upp för varandra i vått och torrt och det som skiljer en ond "vän" från en god vän är väl att när man är goda vänner så skadar man inte varandra, inte medvetet iaf, samt att man inte sviker varandra. I livet kommer man, oftast, lära känna nya bekantskaper från barnsben till gammal kärring på hemmet - de vänner du hade som barn kanske du inte har i de vuxna livet. Huvusaken är väl att en god vän stannar kvar om den är den goda vän den sagt att den är. Är den inte där då man behöver den som mest, ja då .. då är den inte en sann vän.
What I said, yo!
Producent
2006-03-06 21:15
Rimas har visst lyssnat på Blues på det senaste eller :) En vän är någon som du relaterar till och sviker inte, det är vad en vän är !
Since 1984 @realgizlee // twitter
låtsas komma ut ur garderoben för att se vilka som stannar.
När din flickvän just gjort slut, och du desperat behöver sexuell tillfredsställelse, och din manliga vän suger av dig bara för att han vill se dig på bättre humör.
"Oh I like that Baby. I put on my robe and wizard hat."
den stora skillnaden på riktiga polare och falska är att dom riktiga ställer ALLTID upp om det väl gäller..!
HeterAis
Istället för att ifrågasätta vem som är en riktig vän .. fråga dig själv om du är de. Och om svaret är jag, utan att du ljuger för dig själv. Först då har du rätt att yttra dig .. och sen är de inte mer med de. Äkta o falska vänner kommer o går .. ta de inte så hårt.
om svaret är ja*