spacecake- nä, min mamma tror att hon gör mig jättelycklig hon med. intressant det där. hon förtränger nämnligen all skit hon gör. typ exempel ett: peppis berättar att hon ska flytta tillbaka till sthlm efter tre år i malmö, mina föräldrar o familj o vänner bor i sthlm: min mamma flippar, skriker på mig en heldag, viskar "jag visste att du inte skulle bli ngt" inne på IKEA när vi handlar etc. en vecka senare hjälper hon planera flytten. typ exempel 2: jag berättar att jag skaffat hund, ngt jag iofs vetat att mina föräldrar varit emot, därför berättar jag de inte förän jag haft hunden i en vecka: mamma får en psykisk kollaps, hon får avboka allt hon skulle göra den helgen o skyller på mig "det här är bland de värsta du har gjort" etc. en månad senare köper hon hundgrejer för 2000 till mig o tycker att hunden borde bli modell för han är så fin. de e inte bara att hon gör tvärvändningar, dem vore ju ok om hon sa då "jag hade fel, de blev ju jättebra det här", men de skulle hon aldrig göra, hon förtränger att de aldrig hänt. säger man till henne "men mamma du flippade ju när jag sa att jag skulle flytta, kommer du inte i håg på IKEA vad du sa?" så har hon glömt bort det "de sa jag aldrig, du måste ha missförstått" inte konstigt man tror man är psyko själv.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.