ok svårt att formulera tanken till fråga, det är mina funderingar... Fråga Man ska ju lita på sina vänner right, men gäller det allt? Alltså i all situationer och förtroeende biten att berätta allt osv. (vi tjejer har en tendens att va extrema just här) Fråga Ska man kunna förlita sej på en vän? I situationer i nöd av olika slag och att man alltid finns till hands så gott man kan. Det är ju lätt att säga att det som du tilldelar din vän kan du förvänta dig tillbaka, men om det inte känns som att det är riktigt så, att man lever olika liv den ena mer aktivt än den andra, hur stor tyngd ska man lägga på det? Har många vänner men vet fatkiskt inte själv hur många jag skulle anse var nära vänner till mej, har skitsvårt med förtroeende och vet sällan gränser så jag tar inga risker typ... Vissa har ju vänner ist. för familj tex. men kan det verkligen bli en så stark relation mellan 2, att oavsett hur man ändras o hur mycket ont man kan har gjort någon så kan det förlåtas lr att man till slut förts samman igen..? tror det skulle se ut så som frågor...
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.