I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Ibland pallar man inte..

Övrigt - Vardagsfilosofi

2006-03-08 23:27

Ibland pallar man inte..

Ska man verkligen ge upp,när man ger så mkt för saker.
ska inte gå in för djupt men ibland vill man bara ge upp för saker o ting helt allmänt..särskilt när ingen e på nåns nivå..
känner nån igen sig..

2006-03-09 00:09
beror ju givetvis på vad saken gäller. men visst, alla känner sig hopplösa ibland. men det är inte då man ska ta sig en funderare på om det är lönt att kämpa vidare, för det är det aldrig när man är inte the mood.

ta dig en funderare, gärna med en vän som bollplank. är det värt mödan?
Poet

2006-03-09 11:40

Jag känner så också ibland, man bara orkar itne helt
enkelt. Men vet du vad jag gör då? Jag skiter i det
och så ler jag lite och intalar mig själv att allting
kommer lösa sig på ett eller annat sätt. Sen fortsätter
jag med andra saker för att inte tänka på skitsaken.

Det funkar, iaf för mig.
What I said, yo!

2006-03-09 11:53
jag känner dig så starkt just nu att det pirrar i buken

ja
!! :)
Hangaround

2006-03-09 16:03
exakt så känner jag nu. det är för mycket. alla drar i en. vill bara borsta av allt från mig och försvinna till varmare breddgrader.
http://matildaberggrens.blogg.se

2006-03-10 16:42
många brudar som skriver i detta inläägg..hehe flummigt?

2006-03-12 13:50

blazethathaze P21

Ursäkta men: många brudar som skriver i detta inläägg.... hehe flummigt?

VAD FAN MENAR DU MED DET?

DgÖ

2006-03-12 18:45
den mannliga sjukan,

än hur mycket vi männ säger att vi mognar samtidigt som kvinnor så är det bullshit,,,

det som är fel är att du måste hitta din mening med livet, än hur jobbigt det än låter så är det du måste göra, sett dig ner med papper och penna lås in dig i ett rum och gå inte ut fören du har hittat svartet du kommer hitta en kraft inom dig som du inte trodde fanns,

"En man är alltid vilsen ut sin väg"

i våran kultur har vi inte den här processen när pojken-->man,

synd och skam
™™™™™

2006-03-13 12:45
om man bara skiter i saker så blir det ofta bra men andra saker kan sluta i tragedi...det har jag upptäckt...Jag har hela mitt liv struntat i saker som jag tycker är jobbiga, lagt dom åt sidan för att förhoppningsvis glöma dom...ibland kommer allt ikapp en och man orkar inget mer...
the T A P dance to it 1017475779

2006-03-13 17:19
4 sure zacman..!