tråkit....=( eller vad?
usch ja har så galet tråkigt känner mig helt tom å deppig någon som har lite tips kanske på vad man ska göra då? vad gör ni själva ikväll?
Iam Not My Hair,Iam Not This Skin,Iam The Soul That Lives Within'
Jag sitter och käkar mat just nu. Får se vad som händer sen, troligtvis blir jag hemma då jag inte orkar kroga. :] Blir nog tv.n eller så. Tips på saker som man kan göra: -Lyssna på musik bör göras typ hela tiden- -Laga mat -Baka något -Sätta sig ner och rita lite -Läsa lite läxor -Duscha/ta ett varmt soft bad -Supa -Gå ut på promenad -Klottra -Gå på nån krog -Gå på bio -Bänka sig framför tv.n /kolla på film -Sita vid datorn: -Glo omkring på whoa, kolla gamla trådar, att bara kika in i graffiti-forumet kan vara en upplevelse. -Spela spel på datorn :]
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
usch lider med dig sAFRAN ... aah vad duktig du va på komma på saker carlos_lopez hehe.. gå ut e alltid skönt gå ut på en prominad å lyssna på musik
har du en kamera kan du ta lite kort på folk du inte känner.
om du inte har nån kompis som känns som ett alternativ och ringa så kan du väl se en film... umgås med eventuell familj?... tröstät massa god mat:P... lägg patiens... måla en tavla... kolla igenom gamla fotoalbum...
What would macgyver do?
Pilsner P19 ah ska nog beställa lite kinamat känns de som och kolla napleon dynamite elle nåt;P
hehe fan va soft... låter som en trevlig kväll:)...
What would macgyver do?
Jag är i ett helt främmande land, helt själv , känner inte ngn. Ensam är jag ständigt, kan gå en helg utan att jag går ut eller pratar med en människa.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Maisaa F22 ush i feel you..vilket land är du i?
Jag flyttade till London förra månaden.
Jag börjar tvkea, vad fan gör jag här? Långt ifrån familj och vänner, helt jävla sjuk i huvudet är jag.
Maisaa F22.. går du i skola där eller? funderar sj nu efter ja gått ur gymnasiet i år..efter nått år söka stipendium till collage i usa...
Jag går på en skitbra skola, skitbra utbildning får jag, inget jag kan få hemma i Sverige. Jag läser International Business BAIB Honors degree.
ja men det låter ju bra :) kämpa på å säkert efter någon tid hittar du nån bra vän där
jag har ofta skittråkigt o inget att göra.. då kan man ju alltid möblera om i huset:P de e kul när det blir bra:)
Hey fuckface, you got a face like a fuck!
LadyLaSoUL Tackar, tackar! :] SÅ, har du gjort något skoj då? Jag har suttit och pratat med mina förlädrar
Carlos_Lopez P18 Nja typ inget skoj mer än att vart ute en kortis me hunden..oh nu sitter ja här igen ensam =/
Hmm, heh tråkigt då :] Jag er okså ensam-hest. Hmmh, vad fan ska man hitta på egentligen¿
aah...vad ska man göra ja glor på big brother å skrattat åt alla konstiga människor i de
heh, hmm... Har inte femman, det har nog sina för och -nackdelar.. :] usch. Fan, hela kvällen har smugit iväg..
What The Heck uppar denna tråden för ja har tråkigt ikväll igen gaah har ni kul
Nope, har inte kul! :( Någon som vet vad man kan göra så här dags om man inte kan dra ut eller sova? :p
Well, I've got news for you pal, you ain't leadin' but two things: Jack and shit... and Jack just left town.
vet hur det e. jag brukar sätta mig vid datorn, smälla på lite musik och kanske pilla i nått beatmaker program eller nått liknande.. annars är det väl bara att ringa nån polare.
Checka in min blogg på min myspace sida! www.myspace.com/maqsmusic
haha hejsan alla tråkiga männsikkor..
inget ska nog dra mig till soffan å sätta på donnie darko
oh..de kanske lät lite fel:P
haha ;)
Well, I've got news for you pal, you ain't leadin' but two things: Jack and shit... and Jack just left town.