I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

2006-03-10 22:22

Idioter!

Whats up med dom där jävla samtalen som man får nån gång imellan åt ? Idioter som bara ringer upp en , hotas kränker en osv .
Och oftast så börjar dom samtalen alltid med "asså hurru vad leker du varför bråker du med min kompis" .
ORKA . Blir så jääävla sne!
Fick ett sånt samtal alldeles nyss har ingen aning om verken personen va som ringde eller dens polare ..
Hur orkar man . Jag skulle minsann komma till Södertälje och så skulle jag få se osv . "ja svär på min broshas grav ja kommer kutta dig" .
Då svarade jag bara att han kunde ta sin broshas grav och trycka upp i arslet på sig själv .

Men vafan e så jävla less . Kan man inte typ polisanmäla det där eller nått ?
I vanliga fall e jag ganska emot snutarna men de där pallar iiiinte jag med asså ..

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2006-03-10 22:32
Haha, för det första har jag inte fått nåt sånt samtal, nånsin. Kanske beror på din livsstil? ;)
För det andra, ja, klart du kan anmäla om nån ringer och ska "kutta dig"!

2006-03-10 22:33
Min livsstil ? whoot ?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2006-03-10 22:41
nee tänkte oxå på de . Men jag har Komviq kompis . =/

2006-03-10 22:54
Jag har fått ett sånt, men så är jag också uppväxt i Södertälje. Det kanske är en lokal grej?

2006-03-10 22:56
Har aldrig hänt mig heller. Är väl bara några skitungar som "busringer", eller nån idiot med dålig finmotorik som slagit fel nummer.

2006-03-10 23:02
Vadå kutta ? Det heter "Cutta"... Aboooo vilken svenne.

Men om vi ska bli lite seriösa så tycker jag att du ska skita i de där samtalen. Är oftast blattar med identitetsproblem som håller på sådär.

2006-03-11 01:02
aah , gå lägg dig :P
Rinkeby svenskan har väl ingen ordbok med korrekta stavningar . och nej jag är inte svenska hel amrikan och "invandrare" för att vara exakt ...

2006-03-11 01:03
till
Hazn_ P0

2006-03-11 15:42
nee skulle inte tro de va .. Man har väl hört hur södertälje e . Så kommer jag med mitt gröna linjen .. inte mycket att jämföra med lixom ...

2006-03-11 23:50
haha, har heller aldrig varit med om något sånt. Men jag tycker bara du ska flabba tillbaka och jävlas riktigt mycket med dom, så blir det ändå kul liksom..
Checka in min blogg på min myspace sida! www.myspace.com/maqsmusic

2006-03-12 15:38
men vafan ska ja komma med keffa bagis o skarpnäck till södertälje lixom ?

2006-03-13 01:27
Mjo det där kommer man ihåg från när man var typ 14 bast och hängde med blattegänget i skolan. Det roligaste när man får såna samtal är ju o dra till med nåt oseriöst, typ börja flåsa eller typ bara lägga luren på bordet på högtalarläge eller nåt. Sen om du får veta vem det är så är det bara o polisanmäla för olaga hot.
"I whistled for a cab and when it came near, there was a hispanic in the car with lice in his hair"

2006-03-14 00:31
nee nu får det avara nog nu är det nån jävel på pa som har trackat mig nu under dom senaste veckorna o så fort ja blockar skaffar han/hon en ny . jag blir tokig . vad vill folket mig !

2006-03-14 00:34
Eller när ett gäng hoppar på en på stan för man "spänt sig" och "kollat snett" när man inte ens sett typerna än.
För att det är ute med forumsignaturer.

2006-03-14 00:42
de e rikigt jävligt håller ja med dig om . fasst för det mesta är de fulla små fjortisar med målade ögonbryn ändå upp till härfästet som gör sånt .. o de är bara något man skrtattar åt o går vidare ifrån =)

2006-03-14 10:26
Haru nr till dem eller? jag bor i södertälje, kan leta rätt på vilka killarna är, kolla runt läget lite ;) seom dem är farliga, annars så är det ju bara att åka hit :)
Hasch och Kokain - Bajensvin!

2006-03-14 12:13
ey len kom till tälje så ska jag cutta dig haa. Näädå skojja bara :P jag har fan bott i tälje hela mitt liv, det är inget speciellt med det här stället. samla ihop dina homies och kom hit o ge dom jävlarna på käften! :D

2006-03-14 16:49
problemet med allt bråk å skit idag är det här med att -"jag ska hämta han och han och han och han... vänta bara jag känner han och han och han och han....Min brosa kommer göra si och så......jag bor i ** där alla kommer så fort jag bara blablablabla..."

Asså om det ÄR tjaffs då löser man det face to face, sen är DET KLART. inge bitchande efter åt om att man ska hämnas med 10 brosor eller nått sen heller. 1 on 1 simple as that
work some magic

2006-03-14 18:49
Du har inte tänkt på att det kan vara Al-quidas Sverigefraktion med tanke på att du är Amerikanska? Det tror jag stenhårt på.
På G som i Göteborg men ändå inte.
Graffare

2006-03-14 21:36
Södertälje är egentligen en trevlig stad om man känner rätt folk dära, det är inte så mkt 'oprovocerat' våld hära men visst det sker några rån här och var...
sen finns det en liten mentalitet som säger 'vi mot rös' så om man slår en södertälje bo slår södertälje dig...
"Är det inte märkligt att vi lever i en värld där det är helt ok att visa bilder på vapen som dödar liv, men förbjudet att visa en bild på en penis som skapar liv?"

2006-03-14 22:32
haha brings you back... sånna samtal har man fått imellanåt
Länge sen nu... e glad för de, fick alltid nån jobbig känsla imagen efter att man blivigt mordhotad.. tog fan en halvtimma innan den försvann... jobbigt jobbigt...
Tror du mej inte? Fråga min mamma!

2006-03-15 00:13
vene men snudde känner typ en mörk snubbe som heter bangura .. de allt jag vet . o den bangura känner en drud osm ja har bott på samma behandlingshem med . Och jag bråkar inte ens med bruden så ringers nubben och säger att jag har ringt bruden . bruden heter Emma . man börjar undra -- som nån så ja vill gärna ta de face to face med den där emma . en lätt match lixom -- Men hon vågar väl inte =)

2006-03-15 01:12
känner du honom :O

2006-03-15 12:39
haha, jag vet vem snubben är...han är medlem här på whoa, asså...du behöver inte oroa dig om vi säger så :P haha :P mycket snack, liten verkstad.

2006-03-15 12:41
sök på bangura så får du hans msn bl.a ;)

2006-03-15 12:41
case closed :P

2006-03-15 14:34
haha okej :P

2006-03-15 23:43
man säger bara ja vill du nått som äre ba komma men orkar inte stämma nån date med dig hehe
" I don´t whrite nothing down so i will keep it short and sweet. You are wek, you are out of control and you become a imprisonment for your self and very body else" - Paulie Walnuts om chris drogproblem