Illumanati
Har letat i flera timmar utan att hitta något på svenska om detta....nån som kan länka nåt på sve. elr kanske har nån information om denna konspirationsteori. skriv gärna ner nåt, ser fram emot lite spännande läsning.
Sök på Illuminati så kanske du hittar något. ;) Läst Änglar & Demoner precis? :)
"Jasså?Därför som White Lions fått så mycket skit av media?Sveriges farligaste klack,hell yeah" - Zow P16
Läste tex på något forum nyss om att Cain var Satan o Evas son O Abel va hennes o Adams.....Hade Eva sex me Djävulen?
1 2 1 är på svenska, 2 är på engelska.
"Jasså?Därför som White Lions fått så mycket skit av media?Sveriges farligaste klack,hell yeah" - Zow P16
Till er som inte fattat va den innebär,,,,(rätta mig ifall jag har fel) Grund idèen är väl att Världen styrs av en mindre grupp människor,som är okända, o som är satanister......
Kan du inte engelska eller? för de finns LOADS me info på engelska. Läs lite om Frimurarna så får du en bra bild av hur deras system fungerar. Finns massor med Ordrar runt om i världen som använder sig av liknande ordning som Frimurarna hade från början.
" Everyone interprets everything in terms of his own experience. If you say anything which does not touch a precisely similar spot in another man's brain, he either misunderstand you, or doesn't understand you at all. "
DjungelnsKonung, nej inte sataniser nej, inom den stora världsordningen så finns det en sluten krets med medlemmar från alla möjliga stora organisationer, dom har möten där dom utför magiska ceremoniella ritualer och diskutterar förmodligen vad dom ska göra åt världen.
" Everyone interprets everything in terms of his own experience. If you say anything which does not touch a precisely similar spot in another man's brain, he either misunderstand you, or doesn't understand you at all. "
Magiska ceremoniella ritualer vetefan om dom pysslar med. ;) Dom är inte satanister heller... :)
MFDOOM: Det är väl för att vetenskap är deras religion, ungefär? :)
There are two kinds of people in this world, those who shut up... And those who should.
Skivsamlare
2006-03-13 17:49
Icke är en författare (alternativt galning) som ni borde kolla upp. Folk med humor och kritiskt tänkande borde uppskatta hans verk
appropå hemliga sällskap så e jag medlem i ett :p
Ave, imperator, morituri te salutant. Iacta alea est!
www.enrichopic.spreadshirt.se YOU wont be disapointed.
Erus P20, oj va du va bra på att hålla hemligheter då, du blir väll utsparkad vilken dag som helst, säkert din egen hemliga klubb å så får du sparken av dig själv, lyckat. MFD00M P19, bara för dom motsätter sig kyrkan innebär inte de att dom är antikrist, kyrkan har hållt på med en massa konstigheter under alla tider, korstågen var ju väldigt justifierade av gud, verkligen.
haha min pappa är frimurare
Det finns ingen genväg till det perfekta ljudet www.myspace.com/miomusik GFX YO!
MFD00M P19, fakta? ja oj vad Konkret fakta det måste finnas om Illuminati, du har säkert träffat flera stycken vad jag förstår?
en grundval? vad är de?
en grundlig sida på engelska om Illuminati.
Illuminati men jag ifrågasätter ganska mycket av den så kallade faktan folk visar mig angående Illuminati och Frimurarna och alla ordrar som fungerar efter någorlunda liknande strukturer som dom.
“The Blue Degrees are but the outer court or portico of the Temple. Part of the symbols are displayed there to the Initiate, but he is intentionally misled by false interpretations. It is not intended that he shall understand them; but it is intended that he shall imagine he understands them. Their true explication is reserved for the Adepts, the Princes of Masonry.” (pp. 104, 105 & 819)
“FREEMASONRY is a fraternity within a fraternity — an outer organization concealing an inner brotherhood of the elect. Before it is possible to intelligently discuss the origin of the Craft, it is necessary, therefore, to establish the existence of these two separate yet interdependent orders, the one visible and the other invisible. The visible society is a splendid camaraderie of 'free and accepted' men enjoined to devote themselves to ethical, educational, fraternal, patriotic, and humanitarian concerns. The invisible society is a secret and most august fraternity whose members are dedicated to the service of a mysterious arcanum arcanorum. Those Brethren who have essayed to write the history of their Craft have not included in their disquisitions the story of that truly secret inner society which is to the body Freemasonic what the heart is to the body human.”
- Manly P. Hall 33°, Lectures on Ancient Philosophy and Introduction to the Study and Application of Rational Procedure, p. 397
Det finns ju bar mycke på nätet, har också läst lite om konspirationsteorier och så, bland annat en häftig grej om att man vek 10-dollar sedeln rätt skulle man se twin towers i rök, samt en bild på pentagon efter attackan. Funkade faktist, min kusin hade en sedel tillänglig. Sen finns d ju sånt som verkar strunt, som att det var dom som "planta" HIV viruset i afrika.
MFDOOM: De motsätter sig Jesus, därför är de antikrist.
7 words of Love: "JAH IS LOVE, LET US ALL LOVE" HOLY EMMANUEL I SELASSIE I JAH RASTAFARI
Erus P20, oj va du va bra på att hålla hemligheter då, du blir väll utsparkad vilken dag som helst, säkert din egen hemliga klubb å så får du sparken av dig själv, lyckat. det va ett skämt, inte kul dock när jag läser det nu
Det ÄR Frimurarna som styr världen. Kill'em.
- Det är ett ganska hett ställe att demonstrera på. Det är ju "vänsterland", en stark provokation av högerextremister att demonstrera på Medborgarplatsen, säger Johan Kjellmor, yttre befäl vid Norrmalmspolisen, till DN:s reporter på plats.
RandomHero P18, om de vore så enkelt, lycka till å hitta dom som inte är offentliga.
se filmen =)
.................................................................................................... <- Ett hundra punkter.
Hittade den här länken i en annan tråd här på whoa, angående det med sedlarna jag nämnde
www.conspiracies.net
Pusherman En polare har nuppat ett frimurar barn... Så jag har hittat en... Nej, btw 2. GWB är frimurare så som de tidigare 41 presidenterna innan. Det vill säga, jag har hittat 43 st...
- Det är ett ganska hett ställe att demonstrera på. Det är ju "vänsterland", en stark provokation av högerextremister att demonstrera på Medborgarplatsen, säger Johan Kjellmor, yttre befäl vid Norrmalmspolisen, till DN:s reporter på plats.
hasse aro är la frimurare? inget dom håller hemligt, eller vissa kanske, det hemliga är vad dom gör närdom träffas
Hela den där Illuminati grejen är så invecklad. 13 blodslinjer från Europa och all skit....orka.
A Profound Hatred of Man
- NK Zeljeznicar Sarajevo - The Maniacs´87 - whoa = ZOG.
- NK Zeljeznicar Sarajevo - The Maniacs´87 - whoa = ZOG.
"I know not with what weapons World War III will be fought, but World War IV will be fought with sticks and stones."<br> ---Albert Einstein <br>
"I know not with what weapons World War III will be fought, but World War IV will be fought with sticks and stones."<br> ---Albert Einstein <br>
teh Frimurers
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Jag har för mig att illuminati hatar kyrkan pga att de har starka kopplingar till myrovingaska tempelriddarorden, som var "kyrkans armé" men som sen blev bannlysta och gick under jorden. Enligt ryktet plockade de åt sig den heliga graalen innan de gjorde det dock :). Kanske lite långsökt, men det är ju hela den här skiten. för övrigt anser jag att Dan Brown bör förgöras....
Veritas Amicus, Henkso Amicior!
RandomHero P18, som jag sa smartskalle, lycka till å hitta dom som INTE är Offentliga, dvs Illuminatis kärna, hitta dom så kan vi rasera den nya världs ordningen, om den nu finns, om dom nu finns.
vad vill du ha? underskrivna papper från presidenten eller? lite svårt å gräva fram bevis på om dom finns eller inte när dom själva har valt att arbeta under jorden. inte så konstigt hur konspirationsteorier kommer fram... lixom de e inte min sak å bevisa hur world trade center lyckades rasa, de är usas regerings sak att bevisa varför. tom i deras officiella rapporter från nist och fema säger dom att dom inte förstår hur dom kunde rasa. så då blir de en naturlig fråga, hur fan kunde de hända? apterade laddningar? motbevisa dom galna teorierna då, nej juste, vi skeppade allt bevismaterial till försäljning i andra länder, oj oj ytterliggare bara en "tillfällighet" man kan ju undra när tillfälligheterna ska ta slut? och få förklaringar istället. så leta själv om du vill veta, är du för lat så är inte de mitt problem.
MFD00M P19, konkret bevis? läs vad jag skriver människa, hur ska man kunna få fram konkreta bevis? du kan ju inte seriöst mena att du kan trolla fram en hemlighetsstämplad cia rapport direkt?