I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

2006-03-15 10:38

ångest.

Definationen på ångest, är väl det vanliga. Klump i magen, osv. Enligt mej det sämsta psykiska tillståndet man kan vara i.´Man vill bara skita i allt. Dåligt samvete.

Kan någon vänlig själ ge mej tips på uppmuntring?

ni kan skriva hur mycket ironiska inlägg ni vill, men jag skiter i vilket.. vill bara skriva av mej lite..

fuck all you haters!

2006-03-15 10:42
vad har du gjort för nåt?
.....

2006-03-15 10:43
en hel del saker.. ni disrespect, men sånt som man ogärna tar med främlingar..
fuck all you haters!

2006-03-15 10:43
no*
fuck all you haters!

2006-03-15 10:45
EN aning lånsökt att söka omtanke på internet, men alltid skönt att skriva av sej.
fuck all you haters!

2006-03-15 10:46
trodde lite d va meningen med ett forum inlägg....jaja men va vet ja........då kan jag ej muntra upp dig....lycka till då...
.....

2006-03-15 10:53

ha mycket sex, det hjälper. Det är även vetenskapligt bevisat att folk som har mycket sex mår bättre.
Mooving beyond borders of time,
Backwads but Forwardsš

2006-03-15 11:26
funky_fresh:
det där skulle inte jag direkt se som en vedertagen sanning. det finns mycket som är vetenskapligt bevisat, sen beror det på hur man vinklar artikeln, personligen finns det nästan ingenting som ger mig så mycket ångest som just sex, så nej.

nåja, när jag får ångest brukar jag försöka träff folk jag känner mig trygg med. det är egentligen det enda som hjälper.
Rehab is for quiters.

2006-03-15 13:11
funky_fresh: han kanske har ångest för att han inte har någon att ha sex me ;)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2006-03-15 13:17
sex frigör väl endorfiner vilket gör en lugn osv så generellt sett var det ett bra tips.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2006-03-15 13:32
ok, soft.. tack alla, fett schysst.
fuck all you haters!

2006-03-15 13:45
clone
varför ger sex dig ångest?
Mooving beyond borders of time,
Backwads but Forwardsš

2006-03-15 14:05
visst, sex kan vara skönt, men jag tror knappast de flesta får mindre ångest om man tex inte har någon stabil partner att ha sex med, utan har sex med första bästa för att få må bättre.
(säger inte att det är något fel med one night stands osv, jag vet bara att det inte brukar hjälpa mig direkt. men visst, skönt sex med min flickvän kan vara bra mot ångest, men om ångesten har något med mitt förhållande till henne att göra finns det risk för att allt går åt skogen)

när jag mådde verkligen skit, vände jag upp o ner på mitt liv flertalet gånger, gjorde rätt radikala ändringar, det var det enda som fungerade för mig men det tog ju också ca 1,5 år eller något.
"Because the organizing power of labor is the only real threat to a fascist government, labor unions are either eliminated, or are severely restricted."

2006-03-15 16:33
ok.. detta är snarare skuldkänslor, och helt fuckat samvete än allmän depression.
fuck all you haters!

2006-03-15 16:52
skulle du kunna göra oss lite mer nyfikna..?
-I'M WAVING AUTOMATIC GUNS AT NUNS

2006-03-15 22:22
Nope.
fuck all you haters!

2006-03-15 23:39
tänk ajja shit happends kan hjälpa med några bärs men de kan resultera med mera ångest tyvärr
" I don´t whrite nothing down so i will keep it short and sweet. You are wek, you are out of control and you become a imprisonment for your self and very body else" - Paulie Walnuts om chris drogproblem

2006-03-16 12:57
ha mycket sex, det hjälper. Det är även vetenskapligt bevisat att folk som har mycket sex mår bättre.

Dummast hittils, sex som sex eller? Måste vara enkelt för dig att bara kunna sätta in en bootyannons på knullkontakt, sära på benen och låta snubbarna avlösa varandra tills fittan inte tål mer bombardemang varje gång du känner dig hängig.
-Är det din ananas?<br> -Nej, det är nån ananas.

2006-03-16 18:11
emil: Jo, jag mår faktiskt bättre av det. Både fysiskt och psykiskt.
Det är hälsosamt att masturbera:) Testa att inte runka på en vecka. Nästa måndag kommer du vara som en horsares abstinens..
fuck all you haters!

2006-03-17 01:46
forumsignatur P16: Det var inte du som skrev det jag citerade, och du verkar inte ha fattat mitt inlägg heller. Schmuck.
-Är det din ananas?<br> -Nej, det är nån ananas.

2006-06-22 23:35
aaaaaaaaaaah, fifan vad najs det är med ångest. ja det är så najs att jag måste ppa den här tråden. ångest <3 plz ge mig mera ångest, för det är så jävla najs.

2006-06-25 17:39
wow jag mådde bra när jag skrev det :>

2006-06-27 00:28
haha... halsont får dagens medalj för självterapi

(och jag för värdelösast uppande)
-I'M WAVING AUTOMATIC GUNS AT NUNS

2006-06-27 15:10
ångest är INTE det sämsta psykiska tillståndet. tänkte bara påpeka det,att det finns värre psykiska sjukdomar,sen handlar det om vad man själv uppfattar som jobbigt.
jag har haft sjuklig ångest och depression, och depressinen..fuck jag har aldrig varit med om något värre.
jag hade nog fan hellre blivit utsat för ngn tortyr på guantanamo än ha depression..
men allt jag kan säga är att du måste vara stark,du måste orka,och skaffa hjälp så fort du kan!