Förhållandetråd!
Hur mycket tycker ni att det är okej att er prtner röker (hash mm) om han/hon nu alltså gör det? Min pojkvän har börjat röka ganska mycket på senaste tiden flera dagar i veckan ibland alla dagar, och eftersom att jag knapp gör det blir det jävligt jobbigt för mig, men han försvarar sig med att det "inte tar på honom" att han alltså är som normal.
Att säga att det inte tar på honom är skitsnack, för eller senare gör det de. Du får väl känna av läget, pallar du inte att han röker så får han väl sluta, eller så får ni avsluta ert förhållande. Svårare än så är det inte.. Knark är bajs.
Min pojkvän har börjat röka ganska mycket på senaste tiden flera dagar i veckan ibland alla dagar, Hade du tyckt att det vore ok om han söp flera dagar i veckan, ibland alla dagar?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
hypericum - nej absolut inte jag skulle inte tycka dte var okej, jag är ju tillsammans med honom för att jag älskar honom som han e. tycker inte om honom i onyktert tillsånd, samma sak när han röker Smulaaan - jaa men de går j ut över mig också, svårt att ha en seriös relation med någon som är stekt så ofta
be han dra ner på lite då. borde han respektera
Bara för att du är paranoid, ska du inte tro att de inte är efter dig
Då har du ju bara att välja. Antingen så kräver du att han drar ner på det till den nivån du känner att det är okej, och gör han inte det så får du tyvärr lov att gå vidare utan honom. Eller så accepterar du att han röker på som han gör.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
bara han som kan bestämma sig för o sluta. ingen flickvän/pojkvän kan göra de om han e beroende. de kanske funkar ett tag, men inte i längden. sega blir dom och flummiga. "asså kolla på den här grejen.. ja har aldrig tänk på de förut men den här stolen har 4 ben" dom tror att dom blir filosofer men dom blir bara dumma. stupid!
kul att de körs
dumpa honom..så himla äkligt asså
Min pojkvän har börjat röka ganska mycket på senaste tiden flera dagar i veckan ibland alla dagar, och eftersom att jag knapp gör det blir det jävligt jobbigt för mig, men han försvarar sig med att det "inte tar på honom" att han alltså är som normal. Vad röker han för skit? Antingen röker han för ofta eller så köper han skit. Jag anser dock att man ska inte punda tillsammans - det tär på relationen och man blir en helt annorlunda person under missbruk eller långt bruk.
What I said, yo!
Knark är inte OK. Ever moget att skriva KNARK till något som är ganska harmlöst i jämförelse med andra saker som är fullt ok, bara för att några gubbar i kostymer har bestämt att det är "KNARK" så är det det? skapa dig en egna jävla uppfattning och gå bara inte efter dom olika facken som allt är uppdelat
Harsh är okej för mig. Där emot hatar jag brudar som äter choklad. Det släpper lös endorfimer som får henne att må bra men det är ju på onaturlig väg och hon blir fet. Så jäcla äckligt, choklad är bajs. Desutom är det så mycket socker i och det memorerar hjärnans belönings funktion vilket leder till sockerberoende. Och dåliga tänder får hon också. Helt fruktansvärt är det!
..Sen har vi hela den bitenmed kalestyrolvärde och diabetes varning.. Kostar massa pengar i onödan också!
Det klart sin partner ska få sluka spliffen . De vore juh taskigt annars . Tänk tvärt om ! Tänk om han/hon skulle sätta sånna krav på dig . Det räcker med morsan lixom ... =/
alla har ju sitt sätt o slappna av o de måste man ju respektera .. men sen kan de ju gå till överdrift .. om han säger att "de inte tar på honom" är de ju bullshit , för isåfall hade han ju inte håll på med det ? säg vad du tycker till han
mjao!
men plz omg dööö, och rök hasch, men akta dig för det är en inkörsport till heroin där 90% dör inom 10 år.
haha en polare e ihop med en tjej, o han röker fett... i början, tyckte hon inte om det bla bla osv... nu... röker de båda så fort de umgås hehe
www.enrichopic.spreadshirt.se YOU wont be disapointed.
ZoO-Man P18 - det låter mest tragiskt bara.
It's only gay if balls are touching
ZoO-Man P18 det låter helt lovely! jag har också varit i relation där båda två puffat varje dag i 1½ år, det är niceness.. det är alkoholen som förstör det mesta i ett förhållande
ehm...klart det tar på honom..annars hade han inte gjort det!..fo´sho! hehe..men gulligt att han "färsvarar sig"..juste..han ska inte behöva känna sig angripen för han röker..javisst, ni är ihop och dela en kärlek..om han känner att han mår bra genom att röka..då får du glädjas åt honom..men du kanske borde fråga varför han vill "glida" iväg i en annan värld..om det e nåt som fattas ..om han känner att han har det under kontroll och inte röker för han mår dåligt..o.s.v. är det ju heeelt okey!! jag personligen tycker att det inte är något negativt om min partner röker..du kanske känner dig åt sidan satt för han befinner sig på en annan nivå än du just då..kan förstå det. Du får känna dig pissed om han skiter i dig när han e väl hög..(men ge han lite space)...om han börjar bli nonchelant mot dig då kan du ju ta upp det där..men ahh låt han softa..kicka tillbax o bara njuta av känslan =)...peace!
häng inte med en jävla pundare. man blir seg och korkad av att röka ner sig jämt och ständigt. snart skaffar han väl dreads också. det är bara att sticka fort som fan.
put lube around uranus, bitch, i'm fucking out of this world
bättre med nån flummish än nått äcklig hoe som springer på krogen varje helg, sånt är riktigt äckligt
Agony High Fi
http://www.myspace.com/agonyhifi Dancehall, Reggae, HipHop, Grime, Funk, Dubstep
finns nog ingenting som är äckligare än att ha skabbiga dreads med en massa parasiter och stinkande skit i, och att röka ner sig på det utseendet dessutom. möjligt att någon offentlig pissoar vid klarakvarteren skulle kunna vara snäppet äckligare iofs.
Kupo P26 tragiskt? neeej, det e mer väldigt bra ;)
www.enrichopic.spreadshirt.se YOU wont be disapointed.
Om jag fick lov å välja så hade jag hellre sett min syster tillsammans med en nedrökt pundare än en våldsam alkoholist.
ZoO-Man P18 - ja, jag kan verkligen förstå att ett förhållande som innebär att man röker tillsammans mer än 50% av tiden man hänger måste låta som en dröm för din del. Hursom - alla droger har en tendens att få människor att sluta tänka och bete sig illa mot sig själva och andra. Vilket bara är sorgligt. För min del kom jag på att jag ville att mitt liv skulle bli något annat än att bli hög. Och att det bara blev rätt äckligt så fort man började känna igen detta med att nån i sällskapet börjar skratta (ofta lite lite för mkt på nåt sätt), och ska berätta en så jävla kul grej, men att dom glömde bort. Många talar om att skilja på bruk och missbruk. Det håller jag lätt med om - saker och ting kan lugnt få ett annat perspektiv under the influence. Ingen jag träffat som pratat om det har dock fattat att de själva flyttar fram den gränsen varje gång dom röker, trippar, eller vad dom nu gör. Och ingen av dem är kapabla att inse att så fort ett mönster uppstår som innebär regelbundet användande kan man utan tvekan börja prata om ett missbruk.
It's only gay if balls are touching
spongerobfyrkant alkoholdrickandet tenderar iaf att hålla sig runt fredag och lördagkvällar. men inte fan skulle jag orka hänga med någon jävla alkis heller, som är full jämt. det handlar ju mest om att man inte vill hänga med någon som är drogpåverkad mesta delen av tiden. kan man röka på och dricka under sansade former då och då så finns det ju ingen anledning att sluta upp med det.
ett glas vin är ingen spliff. ett glas vin om dagen är sofistikerat och världsvant. en spliff om dagen är att vara en jävla bum.
Tar du ett glas vin om dagen så är det lätt att du hamnar i ett missbruk... så ligger du där som Gudrun Schyman en dag i rännstenen.
förr har inga problem med att min pojkvän röker typ varje dag.. nu är det lite irriterande eftersom jag måste pissa och itne kan gör det med honom. och han håller inte det han lova med att också ha ett uppehåll för att göra det lite lättare för mig och spara på de få grå han har kvar.. menmen.
kärleken till pengarna är roten till problemen.
"förr hade jag inga problem" ... så ska mitt inlägg börja..
kärleken till pengarna är roten till problemen.
Hahahaha den här diskussionen skulle man enbart kunna ha i SVERIGE... Skämigt land, som dricker allt för mycket mängder alkohol under korta intervaler... En helg här i Sverige går ju ut på att supa sig så full man kan innan krogen så att man knappt kan gå... Sen så sitter folk och påstar att hasch/marijuana är dödsynd... Försvenskade husmanskost ätanade Gunde Svan människor........ A joint everyday keeps the doctor away........
- a perverse resistance to security and predictability, & a deliberate disregard for propriety -
manchester for life geezers!... min moms uncle bill är 82 och röker johnny's... the booze will kill you many more times... som sagt, FÖRSVENSKADE är ni allihop!....
- a perverse resistance to security and predictability, & a deliberate disregard for propriety -
ett glas vin om dagen är sofistikerat och världsvant hahaha spliff är nog mer världsvant.. de är ju inte ens gott med vin
Agony High Fi
http://www.myspace.com/agonyhifi Dancehall, Reggae, HipHop, Grime, Funk, Dubstep
Yeemih P22 det klart att du tycker det är godare att läppja lite skönt brunt upphostat slem från lungorna än ett glas rött. det faktumet kan få tala för sig självt.
han borde lägga ner o punda. eller så lägger du ner honom.
Checka in min blogg på min myspace sida! www.myspace.com/maqsmusic
SunTzu P20 Att hash är en inkörsport till heroin är sånt jävla skitsnack som vinpimplande moderater har hittat på i sommarstugan. Alkohol är väl isåfall en större inkörsport om något. Nu har jag inte orkat läsa hela den här tråden så jag vet inte vad ni kommit fram till men här är min åsikt. Man blir inte en dålig människa bara för att man röker hash, några puckon här säger "Hur fan kan du va ihop med någon som röker..." Men att fackplacera på det sätter är trångsynt och korkat. Faran är att det är så jävla lätt att hänge sig fullständigt åt att röka, och gör man det får man inget gjort. Jag vet inte vad din pojkvän har för situation när det gäller ekonomi och arbete just nu, men att röka hash kommer absolut inte hjälpa. Man blir ju fett slö, och förlorar sin inspiration och fördummar dig i längden. Personligen tycker jag att röka varje dag är inte att bruka hash, jag har själv rökt varje dag sen jag var i 14 års åldern. Nu gör jag det kanske var 3-4:e månad. Prata med honom, och försök få honom att inse själv vad han håller på med. fred ut.
"Yeah, I'll be there in 5 minutes." 5 hour's later, I'll be there in 5 minutes.
snorty F22 Oooh jaa! Allt det bruna slemmet som spyr ur din hals så fort du röker. Gå och lägg dig, det är väl inget argument. Visst det är ju självfallet inte bra för lungorna, men jag har då aldrig upstött nått brunaktigt slemm.
"Yeah, I'll be there in 5 minutes." 5 hour's later, I'll be there in 5 minutes.
whone jag struntar i vad han gör med sitt liv så länge det inte påverkar mig. Gör det det så sticker jag väl. inte mer med det. jag är ingen mamma "bara tre spliffar iveckan".
Varje gång jag ska göra något illegalt och får moraliska betänkligheter ställer jag mig frågan: <br>vad skulle promoe ha gjort?<br>Och sen gör jag det. - Stepfucced