I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

liv på andra planeter

Övrigt - Vardagsfilosofi

2006-03-19 19:59

liv på andra planeter

asså finns de liv på andra planeter för ja tänker att om univärsum e oändligt och aldrig tarslut så e d omöjligt att vi e d ända interligenta liv i en oändlighet de går inte ihop för mej vad tror ni tror ni att d finns aliens

Ingen mera rosa banner

2006-03-19 20:31
blir galen av att ens ge mej in i den dära tanken!

2006-03-19 20:33
för mig är det självklart att det finns liv på andra planeter.. why not?
Lilla Edet | www.tokish.se | Forgotten Souls

2006-03-19 20:44
dom hittade ju fan nått levande tillome på mars så det finns nog andra varelser på andra planerter..skulle va grymt å träffa dom!
many try, many die

2006-03-19 22:22
vi har inte ens utforskat fårt egna solsystem än.
och enligt forskarna så finns de ju ett antal tusentals solsystem till.. hell no att de bara är vi e hela universum som lever lixom.

2006-03-19 23:50
http://www.rael.org . .

2006-03-20 13:27
Demirel P19 HAHAHAHAHAHAHAH RAEL E STEKARE

helt klart, han har gjort det otroliga möjligt. Genom att lura folk att det kommer levande människor till jorden om X antal år, så för att välkommna alla dom ska dom "bygga" ett tempel. så alla som är med i detta samlar in pengar som HELT klart Rael tar. så jävla bra hahhaha
http://www.rael.org . .

2006-03-20 13:32
Jag har svårt att tro på liv på andra planeter. Jag motsätter mig det tills jag får se det.
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.

2006-03-20 16:30
Det knepiga är ju att människan knappast kommer finnas för evigt. Vi kommer ju att utrotas på något sätt förr eller senare. Att det finns 2 intelligenta arter i universum är ju inte omöjligt, men att de ska existera samtidigt är ju inte lika troligt.