Dröm?
Tänk om allt som hänt i ens liv bara var en dröm? Man vaknar helt plötsligt och är på en annan planet eller vad det kallas där man kommer ifrån , i ett annat Universum etc. Har nån annan någon tänke om detta??
Get Random!
nej. sjuk tanke.
Fuckin' OG! Shiznahmutherfukk!
jag vet... det är df allt är så konstigt... men tänk om det är så :S
Get Random!
det är inte så.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
jag har en till sån tanke i stil med the one filmen, men den tar jag upp nån annan gång.... vem är man isf?? om jag vaknar upp och är en miljonär från Kraizborrf, vad gör jag då??
Get Random!
aah ja har tänkt oxå så..men jag tänkte mest på att det va som ett slags medel att komma bort från den planeten man e på egentligen...för allt e typ förorenat där å alla mår dåligt..så man typ mår bra när man tar det medlet å typ lever ett annat liv.
many try, many die
KinG-PhiL köper en XL kebab tallrik o bara softar?
Brutal fucking murder!
har dom ens kebab där man vaknar då??
Get Random!
Ta nått som liknar kebab då,var inte då kivig
Brutal fucking murder!
Jag har tänkt så också.. tänk om det e så :P
Som man bäddar får man ligga ;) Glöm aldrig det!
när ja va liten tänkte ja alltid att mitt liv va en film typ, att folk satt å titta på mej å mitt liv typ som en serie.. hade endo vart fett om de va så, att allt ja ser är en påhittad värld!
kopplar dessa två tankar eftersom att ja har tänkt båda sakerna och de är lite samma grej över de
en jävligt sketen dröm isåfall :/
Ett löv ifrågasätter inte vindens väg
Jag var inte själv om att dela en sådan tanke...:)
Running free with lsd. WemVlchillers
Skulle vara nice. "Älskling...fan vilken ball dröm jag hade..."
A Profound Hatred of Man
Jajamän, det har jag :O En gång drömde jag att jag drömde att jag hade en lucid dröm.. Var hyfsat förvirrad då jag till slut vaknade upp >.<
"I Sverige talar man Svenska, i Finland Finska och i Ryssland Ryska... Det blir lätt så!" / En lodis på stan som hade nåt klokt att säga :P | Ååh, jag bara älskar att klappa händerna!
skell hahahhahaha klockren =D men tänk om man vaknar upp när man dör, så lever man ett annat liv nån annanstans och varje gång man drömmer så drömmer man om ett liv?... låter inte helt otroligt iaf =P
Get Random!
för många såna här trådar de kommer aldrig någon vart varför ens försöka
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Det tänker jag väldigt ofta .. Eller typ att det senaste året bara år en dröm och att jag drömmer .. Skulle va riktigt fräckt och vakna och veta att man bara drömt de senaste året . Att man typ somnat till på tunnelbanan eller något .
Jag tänkte jämt på detta faktiskt...tror varje morgon att mina föräldrar e gifta igen.....livet e hårt
.....
nyp dig själv och kolla efter, mitt tips=)
when Im first you dont go next<br>myspace.com/askinovic
har inte tänkt på det, men de skull einte vara omöjligt..
HeterAis
hur länge har man sovit? är man fortfarande sig själv när man vaknar? eller är man nån/nått annat som man absolut inte vill vara?!?!?
Get Random!
När ni vaknar kommer ni bli bemött av Morpheus, så var bara lugna.
--- "If you shoot me in a dream, you better wake up and apologize" --- -----------------------------... JeeVee'ouS ...-------------------------------------------------http://www.myspace.com/gatomalo84----------------------
vanligt med filosofiska idér och frågor detta är dock sant, det är ett faktum däremot vet man inte än om allt ändå inte är en dröm som vissa kulturer tror, men då på annat satt än förklarat ovanför
www.illizit.com www.myspace.com/mayornas http://youtube.com/v/ww.youtube. www.dj-silence.com www.obnoxiuz.com www.ricowon.com www.hoova.se www.liveammo.se
Precis va ja tänkte på igår typ hehe sjukt fett heheh :P
Demirel P19 du har rätt... men om man har legat i Koma i 80år, och den livsformen man vaknar som har en livslängd på 130... lite mysko då...
Get Random!
Tänk om vi lever i matrix..
tänk om :O... men borde man inte sett på TV om folk flyger i 500km/h
Get Random!
läs lite om tolteker och maya och andra vissa mexikanska indian troer så kan ni lära lite om riktiga idér och sätt för att drömma och en massa annat, bla carlos castaneda skriver om sånt, mycket bra och intressant
www.illizit.com www.myspace.com/mayornas http://youtube.com/v/ww.youtube. www.dj-silence.com www.obnoxiuz.com www.ricowon.com www.hoova.se www.liveammo.se
mayornas P32 Så var det å andra sidan just dessa som förde taggförsedda rep genom sin tunga för att se syner också :P
"I Sverige talar man Svenska, i Finland Finska och i Ryssland Ryska... Det blir lätt så!" / En lodis på stan som hade nåt klokt att säga :P | Ååh, jag bara älskar att klappa händerna!
den tanken har också slagit mig. ibland önskar jag att det var så..
kärleken till pengarna är roten till problemen.
är livet suurt eller??
Get Random!
livet är en illusion!!!
“I have all the money in the world but I’d trade it all for a little more.” -Charles Montgomery Burns
king: jag citerar mig själv "ibland önskar jag att det var så.."
kärleken till pengarna är roten till problemen.
ungefär så som Descartes tänkte för ett par år sen
"Damfotboll är som V75 med kossor" - Gert Fylking. Jag väntar på din ursäkt till kossorna.
spacecake: jag citerar mig själv "är livet suurt eller??"
Get Random!