I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Blir man någonsin nöjd?

Övrigt - Vardagsfilosofi

Rappare

2006-03-20 19:48

Blir man någonsin nöjd?

Jag blir alltid faschinerad då jag ser på TV, nog för att det är serier, men jag blir ändå faschinerad hur mycket de blottar sina själar för varandra och jag ser aldrig det hända för mig i verkligheten. Att man kastar fram sitt riktiga jag och låter omvärlden bedöma dem och om det går åt fanders för dem så börjar de om igen och försöker igen, för de tror på sig själv till hundra procent.

Det där hade aldrig fungerat för mig, hade jag försökt mig på nå liknande och misslyckats hade jag velat genomgå enorma förändringar så jag inte hade någon riktig koppling med den jag var som misslyckades innan jag försöker igen.

Blir man någonsin nöjd?

facebook.com/idiomatisk - fan page

2006-03-20 19:50
ja, åtminstone för stunden. efter ett tag går det över och då är man tillbaka på ruta ett, det är ju så det fungerar.
"Vi fick ögonkontakt, jag log, hon log... vi var nakna. Tysta, svettiga, nakna och helt naturliga." - Emil_brikha

2006-03-20 20:21
men nej.
man blir aldrig nöjd. livet blir perfekt, om man jämför med andra tider, men inte fan är man nöjd för det. efter ett halvår strävar man efter nåt annat.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Rappare

2006-03-21 14:14
word!
facebook.com/idiomatisk - fan page

2006-03-22 11:18
om människan hade kapaciteten att bli nöjd hade vi fortfarande varit monkeys
Människa! Hur okunnig är du inte i din visdomshögfärd! Tig ty ni vet ej vad ni säger.

2006-03-22 12:42
Jag blir fan nöjd ibland.
När min väckarklocka ringer klockan sju, och jag
reser på mig, stänger av skiten och inser att det är Lördag
och att jag får fortsätta sova. JA FAN! Vad nöjd jag är då.

2006-05-07 08:07
beror väl på vem man är och vilken inställning man har till livet.. det är nog lättare att vara nöjd om man fokuserar på en dag i taget och inte sätter upp allt för många mål..
kärleken till pengarna är roten till problemen.

2006-05-07 15:43
jag tror det är fel att gå och eftersträva och stressa med att man ska vara nöjd hela tiden och att allt ska vara perfekt. att vara nöjd tror jag att det varierar mellan negativt - positivt i livet..
sen tror jag inte att man är nöjd av det materiella, det gäller att hitta sin grej i livet
go with the floooow

2006-05-07 23:16
nej har man ro i sinnet betyder inte prykar någonting. det är jag ganska övertygad om.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.