att få ett samtal om att du ska bli pappa?
fick veta för nån dag sen att två goda vänner till mig ska bli föräldrar, nämner inga namn under detta. men så här ligger det till har gått i samma klass med tjejjen och varit vän ett tag med killen, dessa två har smått hållt på under sommarn, strulat och så på fester som vi varit på, men aldrig tänkt på att vara ihop eller så. vi hade fest i sommras, där dessa två kom närmare varandra än förutom, (tar förgivet att det var i sommras, har inte exakt fakta) men hur som helst, tjejjen går skola i stockholm och vi bor i piteå. sju månader efter denna fest, ringer tjejjen till killen och förklarar att han ska bli pappa. Hon hade fått sin mens som den skulle men aldrig märkt att hon gått och varit gravid, efter sju månader, (borde man inte märka nått) så liksom tänk dig tanken, ha ett one night stand och sju månader efter ringer bruden och säger att du ska bli pappa. använd kondom eller piller ? :S bara några ord
vadå hur kan hon inte märka det? smart brud.... förresten har man inte regelbunden mens alla dessa sju månader..
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
bull läge för dom.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Graffare
2006-03-20 20:36
hahaha va jobbit..DOH! haha jag dricker för mycket alkohol för att kunna bli gravid!
http://beltontorsk.tumblr.com/
tänk om hon har festat satan och druckit som fan under detta halvåret? ungen lär vara rätt skadad då.
hon lär ju va tjockitjocki, hur kan man annars inte lägga märke till att man har en höggravid mage
hon kanske var ett fetto innan?
Hej, vi har aldrig träffats. Kommer du ihåg mig?
Men vafan.. de finns ju folk som sett ut precis som vanligt när dom helt plötsligt fått värkar.. folk som vart smala.. de har inte synts på dom för att dom har förträngt det..
"I varje virrig flicka bor en håmåsäxuäll muminpåjke" - Måns
xela jamen hur jävla vanligt är de liksom,...
indiantjejen,, kanske inte e så vanligt men det förekommer ju.. antingen ljuger tjejen eller så e d förmodligen nått sånt psykiskt..
"I varje virrig flicka bor en håmåsäxuäll muminpåjke" - Måns
denna tjej var inte överviktig lr nått på nått vis, hon var smal, hon berättade att hon gått upp 2 kg under detta halvår, och visst hon har rökt och festat, men doktorn sa att barnen var friskt
känner panik känslan ända hit bort
Men man märker vell att man är gravid innan man kommit till sjunde månaden?
"Bara för att du är paranoid betyder inte det att ingen jagar dig."
hon borde mått illa. och fått ömma bröst lr något. låter lite sjukt. hon kanske ville ha ett barn, hittade en lättlurad kille o vips så hände detta. kan inte göra annat än att skratta. nästa gång han stoppar in sin pitt i nån han inte känner kanske han får hiv. tur att det "bara" var ett barn som hände. hellre det än dödssjuk. jävla klantarsel.
Har killen yttrat sig om saken?
stackars snubbe, men det e där kondomerna kommer in vettu :) Förresten så kan men visst ha regelbunden mens under hela graviditeten, min mamma hade det med alla sina 3 barn.. men taskigt läge för honom asså..
Som man bäddar får man ligga ;) Glöm aldrig det!
stackars bruden mest... han behöver ju inte föda ungen.
"varför ska alltid dom vuxna bestämma, varför kan inte barn få vara stora, och välja föräldrar"
inte säkert man märker nåt ju, samma sak med en polare till mig.
Lilla Edet | www.tokish.se | Forgotten Souls
hiccory P20 hahahaahaha, jag satt här och sa det högt för mig själv som en jamaican =D
Credit crunch crunch baby
för ett tag sen fick jag samtal om att jag skulle bli far... det var en söndag, jagvar jättebakis, hade festat lite väl mycket o jag vaknar av att mobilen ringer och hon säger att jag ska bli pappa, fyfan. men det var bara på skämt... jag tyckte dock inte det var särskilt roligt
"Because the organizing power of labor is the only real threat to a fascist government, labor unions are either eliminated, or are severely restricted."
Det är även tjejers ansvar.
det är inte alltid att p-piller eller mini-piller funkar, man kan ha "vidtagit" alla säkerhetsåtgärdet. och alla dumbass-brudar som inledde tråden med en massa kommentarer: Har ni varit blivit gravid av misstag, trots att ni gjort vad ni kunnat för att förhindra det? Tänk ett steg längre innan ni uttalar er.
mantis: jag blir så trött på sånt...vem bryr sig om vems ansvar. Du får väl ta ansvar för dig själv. Vill inte du få nån scary sjukdom eller bli pappa får du ta ansvar att ha kondom. Om du skiter i vilket ja då får väl tjejen göra som hon vill. Så jävla korkad disskussion vems ansvar det är. ENS EGET såklart!
Peace
Sen vill jag bara tillägga att det är märkligt att fler inte tar det ansvaret. Det lär väl inte komma som en suprise till killar att dom kan göra tjejer gravida, och vill man inte ha en knodd borde man ju själv säga att man vill använda kondom. Givetvis detsamma för tjejen, men oftast är det tjejen som tar det ansvaret, vilket e konstigt. Jag skulle vara skiträdd som kille..då kan man ju inte själv bestämma om dte nu råkar bli en graviditet.
Peace
nae har också hört om tjejer som inte märkt ett skit och helt plötsligt ska de föda.. jävligt skumt men händer..
Jobbigt läge för ungen....inte dom bästa förhållanden att födas till.....
www.susei.blogg.se
"hon kanske var ett fetto innan?"
Hårt läge. Panik panik som sagt. OT: Kanske det är en jungfrufödsel? En ny Jesus på G? Ännu mer OT: Om man kan ha mens under graviditeten, kan man då få ytterligare foster som börjar utvecklas trots att det redan är ett där?
Knyckjycken De är ju inte riktig mens man har om man har blödning under graviditeten, alltså kan man inte bli gravid. En kompis, kompis blev med barn när hon var femton, gravtest visa inget o hon hade mens. läkaren trodde hon hade tarmcancer, men kom i åttonde månaden på att hon var gravid efter att de gjort ett ultraljud. och ja, detta är sant. gjorde ett radioprogram om det för typ två år sen ..
Det e en av mina mardrömmar... det e precis därför jag oftast lyckas lura in en tjej i en abort-diskussion innan jag ens tar på henne =)... Men nu har man flickvän med p-stav som e för abort YESS!
En del av Skåne Massiv. http://www.myspace.com/skanemassiv http://www.myspace.com/feffe
jaaha, men asså de här bruden som e med barn, fick hon inga som helst biverkningar? tycker de låters jukt skumt asså
AngeliC Tro det eller ej, men det har hänt förr!
REC #26<br>Team EA-Racing
Ah läskigt... vet själv hur de känns när en tjej ringer å säger att hon tror att hon är gravid...
42 muskler för att göra en sur min medan det bara krävs 4 stycken för att sträcka ut armen och nita idioten...
vikken efterbliven brudjävel...fan 2 månader kvar till att föda barnet å idioten har inte fattat att hon e gravid..borde ju fan märkt att hon blivit tjock iaf
many try, many die
Flash---------> Som sagt, så har det inträffat förr. Man behöver inte vara idiot för inte inse att man är gravid
REC #26<br>Team EA-Racing
Demiriel: Alltså det händer.. tjejer kan få blödningar och så under graviditeten som kan misstas för mens, vissa tjejer kan gå ner i vikt under graviditeten väldigt långt fram o.s.v.. det är säkerligen sjuukt ovanligt att en tjej missar det helöt men det händer ju helt klart..
mm fast samtidigt skyddar inte kondom till 100% (vilket kan tyckas, men icke.. finns t.om ett vänner avsnitt på temat) och detsamma gäller p-piller. Fertiliteten battlar ut allt sådant ibland. Men självklart så är det en konsekvens som kan ske när 2 personer av olika kön har sex...vilket människor kanske borde vara beredda på. Och det är bådas ansvar om det inte skett ett övergrepp. Men det är likväl en situation som kan vara jobbig. Men har de inte använt kondom så får de skylla sig själva, och då är det svagt om killen inte tar sitt ansvar Om tjejen sagt att hon ätit p-piller fast hon inte gjort det för hon vill bli gravid är det svagt av henne. det är klart att du inte behöver vara en idiot för att inte inse att du är gravid, men någonstans borde du även känna din egen kropp? Men det kan ju lika gärna vara som så också att den här tjejen inte vill ta abort, och inte vågat säga till fadern att hon är gravid för sent, då abort inte är en möjlighet de borde glädjas över barnet istället eftersom tjejen skall behålla det. Barn är viktiga, en av de få vitkiga grejerna i livet. istället för att ha ångest över en natts strul.
gazt.tumblr.com
orddöv: sant som fan.. ska ungen ändå komma är det lika bra att ta sig i kragen och vara glad för den lille än att gå och gnälla, ungen kommer ju hursomhelst liksom.. bäst för alla parter och särskillt ungen..
inse . hon har ljugit för dig altså ..
ja..när barnet föds har föräldrarna en skyldighet att ta hand om det. Och det fungerar otroligt mycket lättare om föräldrarna åtminstone klarar av att tänka på det gemensamma barnets bästa..för det är bra mycket viktigare än föräldrarna..
gazt.tumblr.com
Tungt sånt här. Men det går ju va gravid utan att veta om det, har hört talas om flera fall. Finns ju dom som föder i hemmet "bara sådär". Fast i ett sånt här läge får ju dom två inblandade skylla sig själva. Vet man inte att sex kan resultera i barn så kan man nog sluta med tvåsamheten o umgås med sina händer ett par år till... Mogen nog att ha oskyddat sex, så ska du va mogen nog o ta konsekvenserna.
min faster lyckades vara gravid i tre/fyra månader innan hon fick veta på en rutinkontroll (har ett barn innan).hade inte mått illa, haft sin mens, inga ömmande bröst, inte blivit tjockare. men när hon fick veta åkte hon hem och kände sig gravid.spydde, ömma bröst osv.
Aron: sen e det väl allmänt känt att piller inte är 100% säkra heller....
Aron.... bättre att tänka efter före eller hur e det man brukar säga.
Jag e med dig... inte kul alls, men faktum kvarstår, leker man med elden...
det är ett jävla april skämt va fan