I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Behandla andra som du själv vill bli behandlad.

Övrigt - Vardagsfilosofi

Hangaround

2006-03-23 16:32

Behandla andra som du själv vill bli behandlad.

Igår var det fint väder ute. Vi bestämde oss för at ta en promenad över sjön och sen gå tillbaka över några broar tillbaka till stan.

Vid dessa broar kan man kolla ner i sjön, det är oftast klart och det är ingen is där nu. Det är rätt kännt att folk dumpar snodda cycklar, sparkar, kundvagnar, studdsmattor etc där. Så går vi och kollar, vi hittar ca 8 cycklar, nån spark o lite annat. Så går jag och kollar och får syn på min pappas sportcyckel (en sån är som man cycklar snabbt på). Jag tyckte det va rätt kul. haha jävla svin, jag gillade cyckelhelvetet juh ! Så när det blir lita varmare ska jag fiska upp den och överaska pappa med en sönderrostad sportcyckel.

Antar att What goes around comes around. Jag har själv dumpat en cyckel just där för några år sedan när jag hade nån fjortisfylla.

2006-03-23 16:36
appropå cyklar så snodde en kompis till mig en cykel på fyllan, körde hem den till en annan kompis och ställde den där. Ett par månader senare kom en tredje kompis dit och där stod hennes snodda cykel som kompis 1 hade tagit utan att veta att det var kompis 3:s cykel hahaha det var jävligt kul faktiskt
Hangaround

2006-03-23 16:38
haha det där gick runt bokstavligt talat :)

2006-03-23 16:54
jag köpte en cykel av bekant förra sommarlovet. vad jag inte visste var att den hade tillhört "kompis 1" innan. jag hade inget behov av min nyinköpta cykel, så jag sålde den vidare till "kompis 2" innan skolterminen drog igång . både jag, "kompis 1" och "kompis 2" bor i samma område och går på samma gymnasium, så vi brukar cykla dit tillsammans.

hehe det blev lite kul situation när vi hookade upp inför första skoldagen på terminen, när "kompis 2" har "kompis 1's" cykel som han har köpt utav mej.

2006-03-24 12:38
aaaaaah cykelstölder så tråkiga men ändå så ljuva
www.enrichopic.spreadshirt.se

YOU wont be disapointed.

2006-03-24 14:00
nån måste ju börja behandla

2006-03-24 14:01
tänk om man inte blivit behandlad

2006-03-24 14:15
jag kan behandla dig fint om du vill haha

Jag trodde jag snodde en cykel på fyllan en gång, men det var min cykel som redan var snodd
Fucks your life up crew
Tjabo!

2006-03-24 14:21
dumt att sno sina egna grejer

2006-03-24 14:24
Men det fatta jag inte förs dagen efter ju!
Fucks your life up crew
Tjabo!

2006-03-24 15:14
jag kräver en behandling.
It's only gay if balls are touching

2006-03-24 21:33
jag snodde en cykel en gån på fyllan, klockan 5 på morgonen, när jag gick ut från den lägenhet jag spenderat natten (runt 13.00) så hade nån annan snott cykeln. Måste vara kul att vara en cykel med så mycket uppmärksamhet.
"Damfotboll är som V75 med kossor" - Gert Fylking. Jag väntar på din ursäkt till kossorna.
Hangaround

2006-03-24 21:53
JaB P1
Okej, gör det då. JÄVLA PERFEKTIONIST (rätta mej gärna på det ordet också!) !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2006-03-25 01:14
jab p1, sluta snacka skit, ha lite fakta innan du skämmer ut dig nästa gång..

Allt vad ni vill att människorna skall göra för er, skall ni också göra för dem.

eller som spt sa

Behandla andra som du själv vill bli behandlad
Iklädd lappmössa höjde Skellefteås lagkapten Hardy Nilsson SM-bucklan inför 12000 åskådare i Scandinavium och miljontals tv-tittare.
Äntligen fick Skellefteå AIK sitt första SM-guld i ishockey!
Hangaround

2006-03-25 13:33
huvudsaken man förstår innebörden av meningen.

Ja cycklar vare, nån mer?