Eksem Tro det eller ej, men jag satt precis och funderade på om jag skulle ta o käka lite av mitt gamla lager (Zoloft). Just nu käkar jag inget och har inte gjort det på snart 5 år, valde att sluta själv efter dryga 7 månader eftersom jag vart utkastad från ungdomspsyk (fyllde 18) och för att jag blev ungegfär som jag är just nu fast betydligt mycket värre. _babyphat Jo skulle man ju kunna säga iofs, blev dumpad/utbytt för några veckor sedan. Konstigt nog orkar jag inte ens bry mig om att vara sur/arg/ledsen osv. Alla former av "känslor" rörande det ämnet känns bara onödiga, det finns inget att tala om och kommer aldrig finnas något heller. Alla runt omkring mig är upprörda, alla utom jag. Men jag känner mig inte "tömd" på det sättet, vet hur du menar. Jag har en lust att prata en massa, har en massa bra kompisar att prata med, men dem känns inte som "rätt" personer att prata med. Jag vet att många snabbt skulle dra slutsattsen att problemet är löst nu :) Men jag har blitt dumpad många ggr förut och har redan gått igenom alla vanliga grejer som hör till.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.