I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

MinnesFörlust

Övrigt - Vardagsfilosofi

2006-04-01 22:47

MinnesFörlust

Kom och tänka på en grej.

Vi säger att du har tappat minnet i en bilolycka.din morsa frågar doktor vad som hänt, han säger "han minns ingenting"(allså ingenting).Det här kan verka långsökt men ändå.Hur kan han dåh komma ihåg att han glömt nått, jag vet ju att man ite kan glöma vissa saker(har jag hört).men ändå, det borde va så.

Det är jävligt långsökt, men ändå vill veta vad ni tycker???

Vad faan skrev jag nu?!

2006-04-01 22:49
"hur hände det här?"... det räcker som svar tycker jag.

2006-04-02 15:17
om man inte kan få ut någon självklar information av någon i ett sånt här fall, då är det självklart att dom har glömt, behövs egentligen inte så mycket annat...
www.illizit.com www.myspace.com/mayornas http://youtube.com/v/ww.youtube. www.dj-silence.com www.obnoxiuz.com www.ricowon.com www.hoova.se www.liveammo.se

2006-04-02 15:37
jag har själv vart med om liknande... man har en känsla av tomrum i skallen... man är såpass medveten att man vet att det hänt nåt... man är bara inte säker på vad...
What would macgyver do?

2006-04-02 17:53
Icicle man blir inte efterbliven man har bara en minnesförlust
Fucks your life up crew
Tjabo!

2006-04-02 18:00
rätt mycket skulle jag vilja påstå
Fucks your life up crew
Tjabo!

2006-04-02 18:12
finns ju folk som är med i olyckor och skadar hjärnan som glömmer av helt vardagliga saker, typ hur man använder en gaffel osv..
som alzheimer, sjukdomen för gamla.. då glömmer man ju helt sjuka saker.. hur man sätter på kranen till vattnet, hur man går på toa osv..

2006-04-02 19:42
Tänk tanken att bara vakna upp å inte veta vem man är
Vad faan skrev jag nu?!

2006-04-02 20:21
som filmen the born identity (vene hur det stavas)

haha! :D

2006-04-02 20:49
Vikka smartskaft verkligen, tror ni allting vi människor kan lagras i minnet? stekare.. har ni Noll Koll på hur hjärnan funkar?
tror ni man slutar andas bara för att man tappar minnet? hahaha ni gjorde min morron värd iaf! hahahha!

här lär er lite om hjärnan innan ni glömmer bort hur man lär sig saker öht:
brain
" Everyone interprets everything in terms of his own experience. If you say anything which does not touch a precisely similar spot in another man's brain, he either misunderstand you, or doesn't understand you at all. "

2006-04-02 20:49
Vikka smartskaft verkligen, tror ni allting vi människor kan lagras i minnet? stekare.. har ni Noll Koll på hur hjärnan funkar?
tror ni man slutar andas bara för att man tappar minnet? hahaha ni gjorde min morron värd iaf! hahahha!

här lär er lite om hjärnan innan ni glömmer bort hur man lär sig saker öht:
brain
" Everyone interprets everything in terms of his own experience. If you say anything which does not touch a precisely similar spot in another man's brain, he either misunderstand you, or doesn't understand you at all. "

2006-04-02 22:18
haha ok tack :P:D
Vad faan skrev jag nu?!