I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Personer man borde vara utan, men inte kan

Övrigt - Vardagsfilosofi

Rappare

2006-04-06 23:21

Personer man borde vara utan, men inte kan

Hur ställer man sig till detta dilemma. Det finns en person i ditt liv som du helst av allt skulle vela fungera utan, för personen bidrar inte med någonting till din utveckling utan får dig endast att känna av allt som inte är rätt men liktväl känns tanken på att förlora personen som en omöjlighet, tanken att aldrig få se personen igen skadar dig till botten av din själ.

Vad gör man?

facebook.com/idiomatisk - fan page

2006-04-06 23:36
läskigt, har precis en sån i mitt liv.
allt säger åt mig att jag klarar mig mycket bättre utan henne, och en hel del hade löst sig om jag bara kunde släppa henne. men tanken på att förlora henne gör mig knäckt. så jag vet inte vad man gör... biter ihop och slår sig fri är förmodligen det sundaste i längden, men det är fan inte lätt..
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2006-04-06 23:55
jag vet vad man gör. man väntar, och väntar, och väntar. det löser sig, på något sätt
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2006-04-06 23:57
vad gör man om dessa personer är ens föräldrar då
Människa! Hur okunnig är du inte i din visdomshögfärd! Tig ty ni vet ej vad ni säger.

2006-04-07 00:23
been there done that didn't work
Människa! Hur okunnig är du inte i din visdomshögfärd! Tig ty ni vet ej vad ni säger.

2006-04-07 03:19
Ens föräldrar måste förtjäna din respekt, tid och energi. Kärleken är dock oundviklig.

Inbillningen att blod är tjockare än vatten är bara strunt.

Ensam är stark.. så länge du ser att tillsammans kan vara starkare.

Kvalitativa vänner får du anstränga dig för att behålla.

2006-04-07 03:53
I got 99 problems but a bitch ain't one..

2006-04-07 08:54
chiillum F17

ja kallar den personen Mary Jane

hahhahaahaha wooord =)

Checka in min blogg på min myspace sida! www.myspace.com/maqsmusic

2006-04-07 12:20
knark!

2006-04-07 14:23
det gäller väl bara att inse att det kostar en mer känslomässigt att umgås med personen i fråga än vad det skulle göra om man inte gjorde det...men det är så klart en väldigt jobbig process...men till slut blir det oundvikligt....

2006-04-07 14:25
Har massa polare som garanterat inte e bra för mej, men man har ju alltid ett val...om snubben vill hitta på bus så säger man nej tack, o skålar...

2006-04-07 22:04
nej blod ÄR tjockare än vatten, kalla mig kulturskadad men det är bara att bita ihop, en flickvän kan man dumpa men gifter man sig till exempel då är man fast. Så i sådant fall är det bara att gilla läget, men tjejer/killar/vänner som är dåliga försvinner så småningom

2006-04-08 12:59
finns en del personer mjo
www.enrichopic.spreadshirt.se

YOU wont be disapointed.

2006-04-09 19:29
Egentligen går de inte att göra något, jag känner likadant men vet inte vad jag ska göra =O
Toodels!

2006-04-17 00:27
hurru, du är verkligen inte ensam.
är i exakt samma situation, det är så jobbigt.
det känns som en omöjlighet att lämna personen fast man vet att den bara gör en ledsen osv osv.
JAG FATTAR INTE VARFÖR MAN PLÅGAR SIG SJÄLV!

längtar tills den dagen han inte finns i mitt liv nå mer..

2006-04-17 02:31
Alska dig sjalv. Du kan anda inte alska nagon annan innan du alskar dig sjalv. Du ar det viktigaste att alska, respektera och ta vara pa