spetsnaz Så du vill enbart göra något för alla världens barnhem om du först själv blir snorrik? Jo, det var ju fint av dig. Alltså, glida in som en kung och strö pengar omkring dig bland ungarna som knappt har mat för dagen. "Här, ta några tusenlappar... jag har ju så många..." Det är ungefär lika ädelt som om jag skulle säga "Om jag kunde bota alla AIDS-sjuka, då skulle jag göra det direkt. Inte för att jag kommer kunna göra det, men det är ju tanken som räknas, visst?". Sedan det där med att skänka kläder härifrån till dit är en dum ide, jag vill vara som honom att gå till oliak barnhem och kom med en massa pengar. omfg, menar du allvar? En sista sak... din nuvarande ekonomiska situation har inte ett dugg med saken att göra. Jag och några andra satte ihop ett projekt där vi samlade in kläder, hygienartiklar mm till barnhem i Polen och Jugoslavien. Vi fick ihop två fulla lastbilar, folk skänkte mer än vad vi kunde frakta ner. Allt skedde ideellt. T.o.m. killarna som körde ner allt gjorde det gratis. Så kom inte och snacka om att du inte kan göra något för att du har "för lite inkomster". Bryr du dig så gör du något... Men grattis att du åtminstone betraktar dig själv som en bättre människa efter din Tekken-uppenbarelse.
Two roads diverged. I took the one less traveled by and that has made all the difference. /Robert Frost