I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

om ingen av oss fötts, utan helt andra människor..

Övrigt - Vardagsfilosofi

2006-04-15 17:33

om ingen av oss fötts, utan helt andra människor..

tror ni att världen hade sett väldigt annorlunda ut då? Alla uppfinningar hade alltså inte blivit uppfunna av den som uppfann dem o man vet inte hur eller när de hade uppfunnits istället.

Hitler o alla andra stolpskott hade aldrig fötts, men istället kanske nån annan idiot fötts nångon helt annanstans o orsakat kaos!

vad tror ni?

Producent

2006-04-15 17:48
fel forum dude
"Incarcerate your fate in Satan's fiery lake, then I lock the gate"
"And even if you kill me I'll still be in your fuckin dreams"

2006-04-15 20:30
sällsynt CP tanke
Get Random!
Producent

2006-04-15 21:05
vi hade dött ut väldigt snabbt ....
intelligens är vad som gjort att vi överlever ...
Its evolution !
Since 1984
@realgizlee // twitter

2006-04-15 21:07
du sager vad tror ni, jag sager hoppa!

jag ar dr.alban..stabil som fan.....jag ar artr..artist ocksa
We all walk in a path chosen, from the cradle till the caskets lowered

2006-04-15 21:18
ja ganska fel fourum..

2006-04-16 00:13
Frågan är ju om inviduella människor förändrar "mänskligheten" eller om det är en kollektiv grej.
"Because the organizing power of labor is the only real threat to a fascist government, labor unions are either eliminated, or are severely restricted."

2006-04-16 00:30
Du är ute och cyklar å jag fattar inte vad du säger
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2006-04-16 03:58
på ett sätt har du fan rätt.. bara en kondom ifrån att killen som uppfan elen (eller hur man kan utnytja den eller hur fan det blir) inte skulle födas. fast dom hade väl inte kondomer på den tiden men dom kanske kunde trätt på en gris-tarm på kuken vad vet jag?
jag har alltid rätt.