I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

2006-05-11 19:42

Speciell ?

Jag har tänkt på en grej nu .
När man frågar någon hur det kom sig att han/hon blev ihop med någon så svara han/hon jag för att den va speciell ? Vadå speciell .... vad är speciell lixom ?

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2006-05-11 19:42
nån som fattar vad jag menar ?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2006-05-11 19:44
men på vilket sätt lixom ? förklara säg något som är speciellt med henne .. jag vet att alla är unika men vafan . Ja "för att hon är söt" tex . ja men det finns massor av söta tjejer ...

2006-05-11 19:44
Mna knaske tyckte att den personen hade nått litet extra som man inte sett hos någon annan person. vad vet jag.
Fuckin' OG! Shiznahmutherfukk!

2006-05-11 19:45
attityd kanske?

2006-05-11 19:45
finns många tjejer med attityd .

2006-05-11 19:46
ja men en speciell attityd. alla har inte samma stil och beteende.

2006-05-11 19:46
alla är speciella. tycker det verkar som ett dumt uttryck för den som inte har någonting annat vettigt att säga om sin pojk- eller flickvän... elllller så är flick- eller pojkvännen speciell för att den fått den att bli kär i en... men för mig faller det ändå tillbaks till det första jag sa. Finns ingenting mer att säga om "lilla älsklingen".
don't you know there ain't no devil, there's just god when he's drunk

2006-05-11 19:47
i still dont get it . Min pojkvän tycker att jag är speciell . Då kollar jag bara på honom och ser ut som ett frågetecken ..

2006-05-11 19:49
det säger väl sig självt egentligen..? killen/tjejen har en sammansättning (personlighet - hela alltet) som passar (attraherar)en själv. det gör honom/henne speciell. inte sagt att det inte finns fler sådana för varje människa, men något gör ju att man fastnar för vissa, och inte för alla, trots allt...

2006-05-11 19:49
Min tjej är "speciell", dvs utvecklingstörd.
http://soundcloud.com/80scrackpolo

2006-05-11 21:06
om vi låtsas att alla människor är speciella "på sitt sätt" ("finns ej två likadana snöflingor") så är den människa speciell vars egenskaper passar en bäst och fängslar en mest för tillfället
Människa! Hur okunnig är du inte i din visdomshögfärd! Tig ty ni vet ej vad ni säger.
Konsertbesökare

2006-05-11 21:51
speciell.. när det klickar liksom. typ som att man kan sitta uppe å snacka med personen hela natten om allt å ingenting å ändå känns det som om tiden knappt gått. man känner i magen att nån är speciell, när man tänker på honom/ henne..
I beat your dog cause he hit on my cat!

2006-05-12 15:19
-SkadeGlad- F0

förstår du verkligen inte eller vill du bara skapa en tråd?

2006-05-12 18:56
-SkadeGlad- F0 Du är speciell, men det är för att du skriver "liksom" med x.
Whipper är sjuk i huvudet //OSTbre

2006-05-12 20:49
Alla är speciella på sitt sätt.. Finns inge nsom är exakta kopior av oss. inte ens enäggstvillingar..
Magnus Betnér <3

2006-05-12 20:53
personen kanske har ett sätt att tänka som du gillar och inte stött på hos nån annan.
den kanske har vissa drag tex ger överraskningar el. liknande
sånt gör väl en änniska till speciell för en annan kan jag tänka mig.
massivt motstånd mot behandlingshem.

2006-05-13 05:00
speciell kan vara mycke. förmodligen åsikter och värderingar som man gillar. ett utseende som tilltalar o.s.v. klart det finns fler som uppfyller kriterierna, men personen är väl den ända i ens bekantskapskrets som....
Tror du mej inte? Fråga min mamma!

2006-05-13 13:22
jag förstår inte .

2006-05-13 15:18
alla tycker ju att olika folk är speciella på sina egna sätt, alla är unika och det finns något hos varje människa som utmärker den från alla andra, och det är den speciella saken som gör personen speciell.
sen ser alla olika speciella saker hos folk som dom gillar/inte gillar..

svårt att förstå?
- Vad händer om ljuset kastas i fyrtiofem graders vinkel mot en vattenyta?
- Det släcks.

2006-05-14 11:34
min pojkvän är speciell, fast för MIG. jag tvivlar på att ni skulle tycka att han var helt vrålspeciell liksom. Jag har fastnat för honom bara, jag tycker han är snygg, attraherande, han är rolig, och han är sig själv på ett helt underbart sätt. Men så tycker ju alla olika liksom!