I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Idag var mitt sista farväl av min barndomskamrat.

Övrigt - Vardagsfilosofi

2006-05-12 18:22

Idag var mitt sista farväl av min barndomskamrat.

Idag var dagen då min barndomsvän hade sin begravning.
Känner stor sorg för dig Anton Eriksson min broder.
Det kändes tungt att sitta där på bänken och höra din låt, jag kunde inte hålla mig tårar rann ner för kinden i min vetskap att aldrig mer kunna få höra,se eller prata med dig igen.
Du fick en fin begravning, du kan vara stolt över din starka mamma.
Jag är ledsen, förkrossad, helt enkelt förtvivlad över din bortgång.
Så ung, så lite du hann uppleva, varför ska en person på 19 år bara dö helt plötsligt utan orsak?.
Det är inte rätt, helt fel..

När jag satt där på bänken i kyrkan och hörde din låt som spelades, såg jag den tiden vi delade med varandra, ända från vaggen och nu till graven, kändes så verkligt, kändes så tomt att veta att du ligger endast 5 meter ifrån mig och vilar i ro och inte kan dela någonting med mig längre.
Jag är väldigt ledsen över din bortgång och din familjs sorf, jag känner med Agnetha,Kent,Andras och Anna, dom är starka som klarar av detta.

Så nu min broder, hoppas du kommer må bra och leva fritt och njuta av det du känner där du är, du kommer alltid att finnas här, du kommer inte bli glömd, jag kommer att besöka dig snart vid din grav med en ny bukett, jag kommer för evigt att vara dig trogen som vän.

Vila i frid Anton Eriksson.
1987 02 10 - 2006 04 23.

Fucks your life up crew
Tjabo!

2006-05-12 19:35
Virtual_Sexuality P19

Hur dog han?

Har förlorat en och annan närstående person jag med, vet hur det känns.

RIP
Skäms du inte?

2006-05-12 20:42
Ultra, det är ingen som vet hur han dog, läkarna vet inget..
Fucks your life up crew
Tjabo!

2006-05-12 22:09
Jag har rensat bort påhopp och onödiga kommentarer. Visa respekt för varandra och varandras känslor !

2006-05-12 23:01
vila i frid. hälsa linus från mig
The Only Good System Is A SoundSystem!
http://www.myspace.com/thundahvibesound

2006-05-13 00:38
varför togs mitt meddelande bort? Va varken nåt onödigt lr påhopp.

whoa.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2006-05-13 01:23
Är det Anton från Lilla Edet eller Trollhättan..?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2006-05-13 09:46
stepfucced från Lilla Edet
Fucks your life up crew
Tjabo!

2006-05-13 10:15
trist när folk går bort. Men varför skriver du "till" honom här på Whoa? Köp en dagbok mannen? Alla har folk som går bort, måste man skriva gör det, men en tråd på ett forum där du skriver till honom? What you looking for..?

2006-05-13 10:17
TKO, jag skriver till honom för att det är till honom mina tankar går åt.. skiter i om det är på ett forum eller en vägg ute i nån tunnel..
Fucks your life up crew
Tjabo!

2006-05-13 10:57
Jävlar vad sjukt att man kan dö bara sådär, det kan hända alla...hjärnan och hjärtat bara lägger av...fyfan
Jag känner med dig. =/
Credit crunch crunch baby

2006-05-13 13:22
I'm feeling you.
En av mina barndomsvänner begick självmord på söndagen, inte särskilt trevligt.
Redan de gamla grekerna trodde sig leva i nutiden.

2006-05-13 18:52
lider med dig, virtual. har också mist nära vänner, men aldrig utan att veta hur dom dog.. måste vara hårt.
...men utan döden finns ju inte livet. tråkigt att inträffar alldeles för tidigt för vissa bara..
rip mannen.
kärleken till pengarna är roten till problemen.

2006-05-14 10:56
Broa_fett :( beklagar
Fucks your life up crew
Tjabo!

2006-05-14 11:48
Min tremänning dog häromveckan. Han var lika gammal typ. Fast han var nog nåt år äldre. Ganska meningslös död också.

Han åt antideppresiv medicin och drack ett par starköl på kvällen.
we have no rights | we have no future | no reasons why
Just born to die

2006-05-14 21:54
Vila i frid Anton.

2006-05-15 18:07
sAFRAn detta har inget med självförtroende att göra, men du märker nog själv när en polare till dig gått bort som du känt o umgåtts med ända från vaggan.. men du har väl inte fått så mkt vett i skallen än att folk bara behöver skriva av sig ibland när det har gått på en förlust av någonting, och om du inte bryr dig så skriv då fan inte, kasta aldrig skit över nån som sörjer en död person igen för det är inte jag som är skamlig snarar tvärtom att du är skamlig som kommer o klagar på en person som sörjer sin barndomsvän..

apskaft
Fucks your life up crew
Tjabo!

2006-05-15 18:10
tråkigt att höra, vilken låt spelades?

2006-05-18 05:44
Willa han hade gjort en låt som heter "feeling good" jävligt bra låt, ingen rap bara n akustisk gitarr o sång..

adda på msn så kan jag skicka om du vill
Fucks your life up crew
Tjabo!

2006-05-18 07:59
Riktigt tråkit när unga männskor dör !
Man förstår när en gammal person dör av ålder. Men när det är en 19 åring så blir man lite ledsen även fast man inte kände han.

Jag lider med dig Virtual och vila i frid Anton.
NIRVIK

2006-05-18 09:18
Rest In Peace

2006-05-18 11:05
hemskt:(

R.I.P
Skyll inte på mig, jag rösta rött.

2006-05-18 17:30
Skaffa dig en dagbok, det känns jättebra att skriva av sig alla känslorna, så slipper allt åka runt i huvudet och skapa kaos.

Lider med dig.
..en höger, en höger, en höger, en höger, en höger, en höger, en höger och slutligen en vänster..

2006-05-18 18:02
har förlorat 3 vänner de senaste 5 åren.
det kommer bli bra snart. bara att se framåt

RIP
vafan sa ja nu?