Vergenhans- dansar fett som Anna book says: Ja där går verkligen vår tro skilda vägar för jag tror inte att helvetet på det sättet finns Vergenhans- dansar fett som Anna book says: Bara ditt eget helvete Vergenhans- dansar fett som Anna book says: Och jag visst man kan bli bestraffad i sitt nästa liv men det blir du genom atomatiken, if you live your life like a fool you die like a fool Vergenhans- dansar fett som Anna book says: Du är alltså rädd för döden? Vergenhans- dansar fett som Anna book says: Rädsla är en del av "djävulen" i buddhismen Vergenhans- dansar fett som Anna book says: Men jag tror vi lämnar den här diskussionen nu för vi ser inte likadant på den mänskilga individen Migaloo (CXXVII) says: ja, precis Migaloo (CXXVII) says: men jag ser ditt synsätt Vergenhans- dansar fett som Anna book says: Och hade jag verkligen trott på evigt liv, varit fullt kristen hade jag inte levt mitt liv som någon kristen jag träffat Vergenhans- dansar fett som Anna book says: märkeskläder, tv hemma osv, utan hårt arbete skicka pengar till behövande osv Migaloo (CXXVII) says: det finns en hel del i gemensamt men bakgrunden e annorlunda Migaloo (CXXVII) says: men mig då...tycker du att jag e en dålig kristen eller? Vergenhans- dansar fett som Anna book says: Jag tycker inte om kristendomen så hur ska jag kunna avgöra om du är en dålig kristen Jag tycker du är en skön kille helt enkelt som bryr dig lite för mkt Vergenhans- dansar fett som Anna book says: Jag vet bara att jag blev lyckligare av att se människan ur ett annat perspiktiv Vergenhans- dansar fett som Anna book says: Och inte göra så stor grej av saker o ting för det har fått mig att må dåligt i flera års tid Vergenhans- dansar fett som Anna book says: kristna har i regel väldigt liten självdistans och är rädda själar enligt mig om du vill veta sanningen... Många i tex pingstkyrkan mår nog jävligt dåligt M igaloo (CXXVII) says: jag vet precis vad du menar vi borde inte gå in på det igen Vergenhans- dansar fett som Anna book says: Nej ska jobba vidare nu... Migaloo (CXXVII) says: ök Migaloo (CXXVII) says: iaf utgår din idé från att folk är rädda o min från att folk förnekar Vergenhans- dansar fett som Anna book says: Ja så kan vi säga hehe
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.