En av mina bästa vänner och mitt ex...
Nu kommer alla säga typ "åh nej" ollie lägger upp en tråd igen... men saken är den att en av mina bästa vänner och mitt ex har blivit tillsammans... och det är väl inget konstigt.. men det som är det jobbiga för mig är att ja kan säga att jag fortfarande älskar mitt ex och att hon nyss kom ut med att hon är bisexuel.. detta känns ju verkligen skit jobbigt för mig eftersom att jag älskar mitt ex, och även min vän... så vad ska jag göra? ska träffa båda på torsdag och festa med dom och jag behöver ett råd innan dess.... så hjälp mig någon snälla
en apa som skalar en banan måste väl vara ett skaldjur??
Redaktionen
2006-05-21 18:41
Nu kommer alla säga typ "åh nej" ollie lägger upp en tråd igen... Don't flatter yourself, jag har aldrig sett dig förut. Bit i det sura äpplet och låt Farbror tid ta hand om smärtan. Hej.
namaste
Äh vad sjutton. Säg upp bekantskapen. Om du fortfarande är kär i henne kan du inte träffa henne som kompis. Det funkar bara inte. Gällande din så kallade "bästa vän". Vilket as. Slå han flå han klå han, häll lite klor på han.
vad är du förän whoagangster ? om jag var du hade jag tagit min 9mm och skjutit skallen av kompisen och sen tagit bruden! jiha! kompisar finns det gott om bre! eller..hm..okey..ska jag vara seriös istället? du kan ju börja med att prata med dom om det hela ? kanske känns jobbigt men det är nog bra ändå.
Niceness!
det största problemet är att dom är tjejer båda två därför kan jag ju inte klippa till henne
Eller så klockar du det o får båda samtidigt.
? _ ¦ _ ¦ ? tjobre jag är abo! ABO!
aah fett jobbigt med ett ex som är bisexuell, ett öde värre än döden
Människa! Hur okunnig är du inte i din visdomshögfärd! Tig ty ni vet ej vad ni säger.
jo alltså jag kan ju alltod säga upp kontakten med dom... men de skulle bli fett svårt... men men jag får väl se hur de ser ut efter torsdag...
strap-on
Människa! Hur okunnig är du inte i din visdomshögfärd! Tig ty ni vet ej vad ni säger.
Fan vad drygt. Hade det vart en killkompis hon blivit ihop med hade du kunnat bett båda dra åt helvete och kanske spöa snubben om du fått läge. Nu kan du be båda dra... men då bränner du alla chanser till en skön trekant=P
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
2 brudar?! det e som upplagt för en trekant gosse! DU HAR JU FFS HALVA INNE! go for it! det där kan äga din värld
mama said knock you out
föträng skiten och festa aldrig med personer som du inte klarar av att träffa...vi har ju träffat på såna människor? ha kul och skratt. bli full. börja argumentera med alla parter. börja gråta ha sönder lägenheten bli hatad av allt och alla. det är då det är dags att hoppa.
Hej, vi har aldrig träffats. Kommer du ihåg mig?
Vilka kompisar du har. riktiga vänner? Men säg upp kontakten med båda två skulle ja gjort iaf. - Love hurts -
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Säger som ÅderpåleOne, du e inte kändiz bre.
nej men jag har lagt upp några innan... därför skrev jag så... det är de med trekanten som gör att jag tänker festa med dom... men men tack för all hjälp...
Fan vad kul, allt sunt förnuft säger emot, men det är ändå kuken som styr.
"det är de med trekanten som gör att jag tänker festa med dom..." hahahah, pretty funny men visa lite karaktär för fan!
I drop one verse - other cats be rhyming for weeks.
För det första: ex som man fortfarande är kär i ska man va så långt bort från som möjligt. För det andra: bisexualitet är till 99% en modefluga bland 16-åriga tjejer... Du måste fördärvat flickstackarn rejält för att få henne att vilja gänga din brudkompis. Så, be båda två att fara och flyga.
DreamCatcher Word up!;)
jag har inte heller sett nån tråd från den här Ollie och jag är inte direkt nån färsking här till saken nu, gör som du känner själv det här kan man inte ge ett rakt svar på det handlar om hur du själv mår över det här och hur din kompis och ditt ex hanterar detta. dom måste tänka på att behandla dig med respekt hur konstigt det nu låter men... äh jag vettefan måste vara jobbig sits, om du verkligen verkligen älskar den här tjejen så är det ju verkligen inte lätt. men vad du än gör bli inte mer osams med henne för det kommer du själv att ångra senare
shimmy shimmy yo
One word:pain...
Running free with lsd. WemVlchillers
Ollie_gbg P16 Jag ligger i princip i samma sits som dig. På fredag har mitt ex som även jag är kär i studentskiva. Men hennes nya kille ska dit. vet att om jag drar dit så kommer jag bli deppig och så när jag ser dom tillsammans. Så trots att jag kommer ha ångest på fredag för att jag inte kommer att gå dit så bestämde jag mig för att lämna tbx biljetten. Om du är kär i henne så kommer de bara bli jättejobbigt att se henne och din bästa vän tillsammans, då är det inte så kul och festa liksom. Men du gör som du vill, lycka till!
South CentraL Cartel
Vara vän med sitt X är inte de bästa man kan göra.! Enligt mig är det de absolut sämsta . Jag har själv varit där,och det bästa enligt mig är att bryta direkt och inte höras av förräns man verligen är säker på att det inte finns något mer än vän emellan er.. Pz
hoes over broes ..
gå på festen och fråga om dom vill ligga med dig, säger dom nej så bjud dom på öl och fråga senare..
http://www.rael.org . .
whoppa honom
lära utan att tänka är meningslöst, att tänka utan att lära är farligt. (Kung Fu Tse, Kina)
Försök aldrig att fly från problem;).. ta ett snack med dom.. säg till din kompis hur hon/han kunnde göra så mot dig och berätta för ditt ex att du älskar henne fortfarande.. kanske det hjälper ;).. annars som nån lite längre uppe i tråden sa .. .. så får du leva med en trekant:):D.. lycka till mannen
nostalgiskt med lite gymnasieproblem som poppar upp på whoa med jämna mellanrum
Graffare
2006-05-29 17:31
rök weed så mår du bättre, om du vill ha slut på kärleksproblem så är det bara at knipsa bollarna
"Är det inte märkligt att vi lever i en värld där det är helt ok att visa bilder på vapen som dödar liv, men förbjudet att visa en bild på en penis som skapar liv?"
rök weed så mår du bättre, om du vill ha slut på kärleksproblem så är det bara at knipsa bollarna Och lyssna pa Marwin Gaye
Shuu
been there , eller mitt ex var otrogen med en av mina bästa polare när vi var tillsammans som för övrigt är hennes ex osv.. han vart tsammans med mitt ex. lite skum stämning då.
Barn förgiftades på förskolekalas Drack kopparförgiftad saft - småbarnen kaskadkräktes rakt ut över bullbordet.
orkar inte läsa men fan vad taskig stil, jag skulle aldrig kunna bil ihop med nån av mina vänners ex det är ju jättesvinigt! tycker båda verkar vara idioter, både exet och din "vän" usch
Nu kommer alla säga typ "åh nej" ollie lägger upp en tråd igen... Don't flatter yourself, jag har aldrig sett dig förut. Word som fan på åderpålen.
hade hon varit din bästa kompis så går man inte o hooka upp med ditt ex iaf innan hon snackar med dig om de!
BAHA!
det käns ju bara dumt att hänga med et ex du fortarande är kär i. Vad gott ska komma ur det? Det käns däsutom som att det alltid är värdelöst att hänga med nykära polare. Problemt avhjälpt. Blir det jobbigt: sup. grina framför stereon. Upprepa.
"i worship a god with an elephant head" /King Mob
eller så får man acceptera vad sina vänner gör om han är kär i ditt ex, så kan man inget annat göra än att acceptera
go with the floooow
mcD-one P22: HAHAHAHAHAHAHAA fyfan vilken hyvens kille du är, lägger ett sånt braaa skämt! noblepriset nästa lixzom * zmajl* tihihi fan va roligt, cant stop laughing in here alltså....tråkig....!
BAHA!