ROBOTS RULES i dubbel bemärkelse.
Martian Ambassador: Ack! Ack! Ack!
människor har väl antagligen hunnit kolonisera rymden i alla fall oljan är slut sen länge, skogen är på G att ta slut så syret blir lidande och rika människor kommer lagra upp med syre så fattiga så småningom dör ut och så blir de så vansinnig inflation att man går tillbaka till byteshandel.
Street savvy
Enda undergången är den för dom människorna som inte förtjänar att leva Third World War! - To Sort the Good from the BAD!!
" Everyone interprets everything in terms of his own experience. If you say anything which does not touch a precisely similar spot in another man's brain, he either misunderstand you, or doesn't understand you at all. "
fler hiphopare i världen hoppas ja :D söta små pojkarna me tuffa kepsar å shcön stil , sånt vill vi ha mer av . fler hiphop boys å flickor åt folket :D /nash
"A good dance is when you give a better impression of the music." <br><br>
Lynguistic P21: "Jag tänker samma sak då som nu" - isåfall så läser du nyheterna för lite och uppmärksammar vad som händer runtomkring dig.... och nej jag menar inte att folk ska misshandla till döds, de gälelr ALLT! ALLT blir bara grövre o grövre hela tiden, alla gränser dras ut mer o mer...detta gäller de mesta i samhället, kolla tillbaka för 50 år sedan (inte alls längesen) såg man ett bröst i tidningen då (vilket knappt alls förekom) så typ lynchade man chefredaktören haha, grundar inte te på nått men du förstår...människors moral, värderingar och empati etc är på väg att bli helt fel.....
BAHA!
idiot sånt har alltid gått i vågor i alla tider, tror du att alla människor förr i tiden var pryda små offer
amen synthare då, fyra bögar och en dator est. 1986
psyjunta: nej absolut inte! "sånt har alltid gått i vågor i alla tider" - jasså så detta som förekommer i vårat samhälle är bara en våg? hahaa
BAHA!
IDIOT P19 "ALLT blir bara grövre o grövre hela tiden, alla gränser dras ut mer o mer...detta gäller de mesta i samhället, kolla tillbaka för 50 år sedan (inte alls längesen) såg man ett bröst i tidningen då (vilket knappt alls förekom) så typ lynchade man chefredaktören haha, grundar inte te på nått men du förstår...människors moral, värderingar och empati etc är på väg att bli helt fel....." Va.? Är du tokig eller.?? Om du nu vill ha en seriös diskussion ta några konkreta exempel som har med saken att göra. Som faktiskt kommer se till att jorden inte existerar om 500 år.?? Som du nu anser blivit värre och kommer bli så mycket värre så att jorden går under, eller livet på jorden. Jag tror inte att tuttar i tidningen kommer förgöra jorden. "människors moral, värderingar och empati etc är på väg att bli helt fel....." Baserar du på.? AFtonbladet.?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
atombomb eller felfippel med antimateria kommer ta död på allt o alla långt innan dess. tror jag
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
tupac kommer säkert komma tillbaka då..;)
Lynguistic P21: "Baserar du på.? AFtonbladet.?" jag baserar det på livserfarenheter och upplevelser, nte aftonbladet. det har nget med saken att göra men våran diskussion har gått lite OT, så varför gnälla om de nu? va bor du? ute i skogen eller? du kan ju inte säga att jag har helt fel, och haka inte upp dig på min exempel, det är bara SMÅ exempel som jag drar upp, men de finns MÅNGA!
BAHA!
Producent
2006-06-02 18:37
jag chansar på att dem flesta kommer att vara mulatter, brönögda, mörkhåriga osv. och leva vid vattnet. jag tror även vi kommer att konstruera hus som håller sig bättre i förhållande till vatten. tror vi kommer att använda oss väldigt mycket av solenergi eftersom oljan kommer att ta slut. och som någon sa, vi kommer nog att ta bättre tillvara på naturen, även om vi kanske lever supertekniskt. jag tror också att det kommer att födas mindre barn. och att mobilen har utvecklats till mobil-tv som funkar som ett slags hologram! tror även att det kommer vara MYCKET folk med MASSA psykiska störningar, mycket depression, psykoser, ångest...
"Men i dessa tider är ju våld vardagsmat. På den tiden hade polisen Volvo 740 och var allmänt frånvarande."
IDIOT P19 Jag bor i stockholm. Att säga att man baserar allt man ser och gör på ens egna livserfarenheter är dumt, man måste också tolka erfarenheterna och sätta dom i sitt sammanhang. Och det är ju ändå ganska självklart att desto äldre man blir, desto mer livserfarenheter får man som kan kan beskriva omvärlden med. Och att du har ändrat åsikt från vad du hade förr kan ha med att göra att du var ung och naiv då, men nu är det vuxen. Det är det jag tror. Såklart jag kan säga att du har fel, däremot är det ju relativt svårt att bevisa om du inte ger några exempel som jag kan motbevisa. Det är ju lönlöst att bara sitta ner och säga, "jag baserar det jag säger på mina erfarenheter och jag säger inget konkret så du kan inte bevisa att jag har fel."
Lynguistic P21: jag sa inte att du " inte kan säga att jag ha fel", utan att du kan inte säga att jag ha HELT fel, så att säga att de ligger lite i de jag säger! och att du bor i sthlm säger lite om att vi ha olika åsikter, för jag är uppväxt i växjö, och i sthlm äre väll lite värre näre gäller våld o allt annat vi snackar om....och visst våld har väll alltid funnits i närheten av en, men våldet har öket så in i helvetet, man reagerar ju inte om nått händer idag? man säger typ ahaaa ok, och idag äre ju så att "hur hårdare/mer man slår hur tuffare är man, right? men detta gäller inte bara våldet på gatorna utan föroreningar osv också....stoppar vi inte det som pågår (enligt mig) så är jorden död år 2500....men det är ju bara att hoppas att det kommer en vändning snart....
BAHA!
IDIOT P19 "utan att du kan inte säga att jag ha HELT fel" Ah. Okej, men det är det jag säger, du har helt fel. Men nej våldet har inte ökat. Däremot har våldet blivit grövre. När det gäller föroreningar så har vissa ökat och vissa har minskat. Men menar du att det är en och samma faktor som gör att våldet blir allvarligare och att vissa föroreningar ökar.?? Det var en ganska konstig teori.
idiot ja, det går i vågor... nuff said de gamla grekerna var säkert också förfärade över vart världen var på väg och vad deras ungdomar sysslade med. hade den utvecklingen hållt i sig hade väl det varit vardagsmat att stabba varandra på gatan och våldta gamla tanter på snabbköpet
amen synthare då, fyra bögar och en dator est. 1986
människan kommer springa nakna i skogen medans djur för det vi gör nu, lagar mat,jobbar och sånt haha:P
IDIOT P19: Att du tänkte "shit" när någon blev knivhuggen för tre år sedan och knappt reagerar idag har ju ENBART med dig att göra, inte samhället. Eller menar du att det är så pass många fler som blir knivhuggna idag att det är vardagsmat till skillnad från för tre år sedan då det knappt inträffade alls? Resten av alla dina konstiga uttalanden orkar jag inte ens dra upp, utan jag wordar Lynguistic och psyjunta istället. Jag tror faktiskt att allt det du säger i den här tråden endast har med att du blir mer medveten om din omvärld ju äldre du blivit de senaste åren.
Jeux d'Hiver! untzuntzuntz "Kan graffarna SNALLA halla sig till limm och sina egna forum." -QanA
jumpcut P23: "i)Eller menar du att det är så pass många fler som blir knivhuggna idag att det är vardagsmat till skillnad från för tre år sedan då det knappt inträffade alls? " precis de jag menar ja! "ag tror faktiskt att allt det du säger i den här tråden endast har med att du blir mer medveten om din omvärld ju äldre du blivit de senaste åren." - kan nog fan ha me de o göra, men de ha jag svåprt att tro!
BAHA!
IDIOT P19: Vart har du fått det ifrån? Kan du visa siffror på det? Någon slags information överhuvudtaget? Eller är det enkom du själv som kommit på det? För i så fall kan jag nästan garantera att det handlar mer om din egen medvetenhet än om brotten i sig. Lite som när man är olyckligt kär så känns det som att alla andra har någon. När man snackat om barn med tjejen så känns det som att alla glider runt med tjocka magar eller barnvagnar. Hajar du hur jag menar? För det lustiga är att det du säger är precis det jag själv sa när jag var runt 18. Att alla söp mer, att alla slogs mer, att allting överhuvudtaget hände mer och oftare.
Jeux d'Hiver! untzuntzuntz "Kan graffarna SNALLA halla sig till limm och sina egna forum." -QanA
jumpcut P23: visst, de kan väll ha med att göra att man umgås me en viss sorts folk med kanske, men det att jag "runt 18" kan nog stämma lite, för de e då man är med i "gamet" som mest, men vilket fall så tycker jag fortfarande att näre gäller våld så äre påväg utåt....
BAHA!
IDIOT P19: Man är fan inte med i gamet som mest när man är runt arton, snarare att det är då man kliver upp ett steg ;)
det är sant... då lägger jag ner nu :)
jumpcut P23: ok lika bra, för vi kommer ingenstans ändå =)) hehe
BAHA!
eftersom uvecklingen av Cyborgdelar redan har gått väldigt långt(läs Illvet) så får vi nog räkna med ett Cyborg samhälle i framtiden osv. Sen så kommer ju oljan ta slut redan om 20-25 år och tills dess så kommer ju krigen om olja och andra naturtillgångar fortsätta. Sen kommer ju jag bli reinkarnerad till en ny Nero och utrota människan då människan är en fruktansvärt sofistikerad parasit! När det bara finns jag kvar så trycker jag på selfdestruction knappen så kan ett nytt paradis växa fram utan oss människor. Först då är Moder Jord lycklig igen!
The New World Order IS Here
Kazo: Vad gäller oljan så är det bättre att slänga plastflaskor istället för att återvinna dem. För det går åt mer olja till transport av returkärl än vad det hade gjort att göra helt nya...
Jag tror djuren börjat prata och att de tar över världen.. Låser in oss människor i burar och låter oss vara deras slavar.
Producent
2006-08-02 04:22
Människan kommer utvecklas och förändras till dess sätt... Koldioxidutsläppen kommer till exempel att göra så att vi kommer få större näsor för att kunna ta in resterande syre. Ögonen kommer bli mindre och vi kommer få någon form utav extra ögonlock för att skydda mot smog och annat bajs. Med tanke på att människan blir latare och jobbar allt mer sittandes vid datorn så kommer antagligen kroppen förändras rätt ordentligt. Svagare och ömtåligare muskulatur, små kroppar och sånt. Framtidens människor kommer titta tillbaka på våran tid människor och tänka "FYFAN VAD FULA DOM VAR!!". Jorden kommer antagligen att vara överbefolkad. Maten kommer inte räcka till och mer folk kommer antagligen dö i svält. Brist på vatten kommer det ju inte vara om man tänker sig att växthuseffekten fortsätter som den gör. Sen är blir det ju lite större efterfrågan om rent vatten med tanke på att alla reningsverk antagligen kommer ligga under vattenytan. Jag tror att vi kommer flytta ner under vattnet. Utvinna mycket energi ur undervattensströmmar och vulkaner. Ny teknik kommer att förekomma. Tekniken utvecklas ju hela tiden så man vet ju aldrig hur det kommer att se ut om 500 år. Antagligen många nya former av U-båtar som utforskar dom riktigt djupa vattnen som vi inte varit nere vid ännu. Upptäcka nya djursorter som finns där nere. Och så kanske det finns något där nere som kan ge en ny form av energi. Jag trodde inte jag skulle skriva något här först faktiskt :P
When Life Gives You Lemons You Paint That Shit Gold