Har aldrig gått på A brunnar sen jag var 6år. Spelar ingen roll hur mycket folk det än är på gatan. Måste gå på K, Sv, Ss, Fv brunnar. Om nån går på en A brunn måste jag knacka den på ryggen 3 gånger. Kan inte ha min mobil nån annastans än i högerbyxfickan. Måste alltid sitta i hörn. Om jag inte gör det känns det jobbit. Måste läsa saker i tidingen i en speciell ordning.
Jag har en del tvångstankar, men den värsta är; Varje gång jag blir skitnödig, så måste jag springa runt kvarter tills jag skiter på mej =/. Inte så kul som det låter.
"There's an apple in the pussy mouth..."
kvarteret* ska det ju självklart vara.
"There's an apple in the pussy mouth..."
K-brunnar klassiskt men mättande
massivt motstånd mot behandlingshem.
Alla har vi tvångstankar men jag brukar göra som de flesta i den här tråden men jag har aldrig sett dom som tvångstankar utan som normalt beteende. Fast frågan är då, är vi alla för nojjiga eller är det så att vi människor vill helt enkelt vara bäst, försiktiga osv? En sak jag brukar göra rätt så ofta är att när jag tränar så måste jag t.ex göra 50 situps, inte 45... eller stanna på 47 eller kanske t.o.m göra 54.. då får jag ångest och måste fortsätta till 100. Även om det svider :)
What I said, yo!
Vet inte om de e tvångstanke men... Jag måste alltid ha Nivea på läpparna, blir dom fr torra så loosar jag my mind.! :D Och så mååste ja kolla in i varje klädaffär jag går förbi :$
hoes over broes ..
JennieLee F17 Och så mååste ja kolla in i varje klädaffär jag går förbi måste inta alla brudar det:)
Athnagzo Vad vill du ha sagt?
What I said, yo!
con_artist Kanske ;) Vad vet jag, en del kanske inet ens gillar lch shoppa kläder.
hoes over broes ..
när jag va liten hade jag jävlit mycke sån shitnizz för mej typ. va alltid tvungen att släcka alla lampor 11 sekunder över vilken minut o timma o så spelade ingen roll. o va alltid tvungen att lukta på allt bröd som ja skulle äta. o att spola vatten typ 3 minuter för att kunna dricka kranvattnett! o alltis tvungen att hugga in nykeln i nykelhålett på max 3 försök...
n y p o l e r a d ------- s i l v R <br> M A D D E R F A K K I N -- helt -- g l ä n s a n d e<br>
Athnagzo P17 Beror på hur pass mycket man orkar, om man vill pressa sig själv till det yttersta eller om några 50 - 100 räcker per dag.
What I said, yo!
lyssna i luren att det finns en ton innan jag slår numret.
massivt motstånd mot behandlingshem.
dansk fadöl!!!!!!! SKÅL!!!!
~~~War, Hate & Confusion~~~
Sen ibland när man går, eller cyklar och det åker bilar brevid, så måste jag hinna förbi en viss sak innan bilen bakom kör förbi mig.. den är lite jobbigt ibland faktiskt. Men har ändå lyckats skära ner på att just tänka på den. samma här här med
http://soundcloud.com/albertgranholm
måste göra allting ett jämt antal gånger...
http://soundcloud.com/albertgranholm
Jag lämnar alltid sista tuggan på mackorna.... alltid, men inte hos kompisar
Måste trampa på alla torra löv på gatan så de knastrar.. Det är väl den största tvångstanken jag har just nu iaf, skönt att de inte finns så mkt torra löv på sommaren!
Om vi bara slutade upp med att försöka bli lyckliga, skulle vi få en väldigt massa tid över till annat!
kanske inte är en tvångstanke, men när jag äter glass måste jag blåsa på den innan varje tugga så att den inte är för varm.
Det var en gång en rappare som ville vara som alla andra, och plötsligt var han unik.
1. Varje gång jag har svarat på en fråga i skolan, så sträcker jag på mig. 2. Varje gång jag säger God natt till mina föräldrar och går upp för trappan så harklar jag mig när jag nästan är uppe. har fler tror jag..
måste alltid kolla vad som är på tv-kanalerna i rätt ordning. alltså, 1'an först osv... diet-pluppen trycks ner rätt ofta, men det är inget tvång.. tror jag inte. den där öppningsgrejen på burkläsken, när den väl är av, måste jag bita sönder den.
I am not a one-trick pony. I rock these feet like no one else can!
måste svälja tuggummit, inte spotta ut.
I am not a one-trick pony. I rock these feet like no one else can!
När jag går på kinakrog måste jag prata kinesiska med personalen.
Hip-hop is still cool at a party. But to me, hip-hop has never been strictly a party; it is also there to elevate consciousness. -Saul Williams
Måste cykla slalom mellan Vita sträcken på sidorna av vägen. Blir det 2 på nån sida måste jag jämna ut det. Helt sjukt
Jag är jointen
Låt mig berätta om mina crazy days...ni vet en sån lampa som blixtrar några gånger innan den sätts på? Hade en sån på toan...var tvungen att säga "yes master" innan den gick på hahahaha...ja ni har lov att skratta åt det. HAHAHAHAHAHAHAHAHA D DÄR VA D ROLIGASTE! mina tvångstankar e mest typ, d där me att man måste spänna den ena armen lika mkt som den andra o att volymen ska va JÄMN på tvn osv.
Anik - Better than sex
JUSTE! en annan oxå: varje gång jag ser en sån där lyktstolpe när det är ljust ute, så ser det ut som en LÅNG stång med en rund boll på toppen i skuggan, då måste jag alltid ställa mig så att min skugga sitter "ihop" med "bollen" (lampan) på stolpen i skuggan så det ser ut som att ja har ett stort afro =P
Anik - Better than sex
men herregud folks! han kanske inte gör så med VARJE ord han ser!! kanske lite då o då! shit..
Anik - Better than sex
Haha kul att nån blir skit aggro över att jag skrev Helt sjukt
Jag är jointen
för många föratt ens nämna. misstänkte en gång att jag hade tourettes syndrom, men så allvarligt va det inte :)
/ Deedz. http://www.facebook.com/jewoit
ok ett litet exempel då.. om jag knäpper en gång med höger hand så måste jag knäppa lika många gånger med vänster hand... ingen ska få känna sig utfryst :) helst ska det se ut så här : 1. höger, vänster, vänster, höger 2. vänster, höger, höger, vänster 3. båda på samma gång.
1. efter varje mening han skrivit på datorn trycker han på capslock minst 2 gånger med lillfingret det där måste jag också göra :)
Snus och nycklar i vänsterfickan och nallen i högra :)
om ja ser någon gå på en 40 brunn så måste ja slå dom fem gånger med handen på ryggen. det e fruuuuuuuktansvärt jobbigt. för om det är en vilt främmande människa så kan det ibland vara lite kosntigt..
what u know´bout me
bellof hahahahhaha "säga banjo och låssas spela" hhahah
what u know´bout me
besaaa F14: om ja biter ihop käkarna och det känns som om ena sidan fick mer tryck på sej eller vad ja ska säga så måste ja hålla på att öppna och stänga käkarna till det känns jämt.. haha exakt så är det för mej också! det är värsta jobbigt... sen så måste jag ta ut batteriera från alla klockor som är i närheten av mitt rumm innan jag går och lägger mej...
Haters gon' hate...
bellof p18: hahahaha! det var det sjukaste jag nånsin läst :D måste du seriöst göra så varje gång du ser någon gå över en brun? :D
Haters gon' hate...
När de trycker lite i magen känner jag tvång till att kissa
Ja men själv har väl några då också. 1. tex när jag är på msn och jag skriver fel på ett ställe, så måste jag sudda ut hela meningen(fast det bara är ett litet stavfel) 2.Och när jag pissar utomhus så måste jag alltid försöka skriva mitt namn i luften ^^ 3.Och om nån säger nåt kul, som man tycker "fy fan vad korkat" så måste jag dissa dom hårt och trycka ner dom riktigt mycket. 4. Med mina tänder måste jag alltid hålla takten med, typ som trummor 5.När jaghar druckit en coca cola, så måste jag ställa den på marken och sedan ställa mig på den, så den inte knycklas ihop( och när man har stått på den en liten stund så slår jag lätt på sidan av burken, så den blir helt platt)
yey bara så du vet så kan jag se mig själv utanför min kropp... så passa dig för mig
om jag inte vill att nåt speciellt ska hända, t ex träffa en polare när man e på stan med morsan lr nåt ex.. så tänker jag mig att jag kmr träffa på nån osv. o så händer det inte.. förhoppningsvis
1. Allt måste vara jämt inget får vara ojämt.
Ta mig inte seriöst Jag är inte på riktigt
Jag måste alltid skölja glassen som är diskade med vatten flera gånger för att kunna dricka ur dom.
The New World Order IS Here
att alltid bita av ändarna på snusen innan jag spottar ut den. det är mumsigt as fuck! ;D
jag får inte gå på A-brunnar, men jag måste gå på alla K- och V-brunar jag ser.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
1. låsa tolettdörren, låsa upp den, låsa den igen och sen dubbelkolla om den är låst minst 2 gång. Blir värre på bajjamajor då måste jag "testlåsa" hur många gånger som helst. 2. Kolla igenom hela väskan så att allt viktigt är där varenda gång jag går på allmäntoalett. Mobilen, glasögon, nycklar, plånbok, p-piller. Kan bli jobbigt om man har massa kläder i väskan med. 3. Alltid pumpa cyckeln lite innan jag tar ut den ur garaget. Förut behövde jag alltid springa upp för trappuppgångar innan dörren stängs. Vad det för högt upp jag skulle gällde regeln "innan lampan släcks."
"Dagens rappare är inga män, bara blondblyga popartister"
en till. 4. måste alltid lukta på saker jag tar ut och kylskåper. Ibland även ur andra skåp som tex. garderoben. :S
"Dagens rappare är inga män, bara blondblyga popartister"
klassikerna att kolla alla rum när man kommer hem stereon ska alltid stå på samma nivå när den står på alarm..hänt väldigt många gånger att ajg går upp mitt i natten och ställer om den, när jag byter om till gympa och innan match måste allt kläs på i en viss ordning..måste även slå en sjua innan...måste altid ha min egna vattenflaska med..sen har jag vissa rörelser och ritualer jag måste genomgå när det kliar på kinden vägrar jag klia med handen..ska alltid klias med axeln när jag går till bussen ligger den ena busshållplatsen närmare än den andra men går alltid till den som är längst bort.. och alltid samma väg till den... när jag vill ha tur klappar jag på mina hälar... om en svart katt korsar vägen måste jag självklart spotta tre gånger över axeln när jag kliver in i skolan måste jag gå på handikappsrampen uppför trappan... det finns väldigt många sånna här smågrejer...vet inte varför men det handlar om att få rätt känsla...och så länge det inte går över styr tkr jag det är helt ok..tror alla har lite ideer för sig....
http://www.myspace.com/noodlestyle
när man går i stan elr nånstans så finns det ju sånnadära plattor på vägarna i (mörkare/ljusare) färger, måste alltid gå på dom ljusa, så det kan se rätt så dumt ut när jag hoppar fram på vissa ställen. Om jag har ont i benen elr om jag inte orkar hoppa så går jag åt sidan och går förbi dom bara så tar jag dom på vägen tillbaka bara. Och när jag går hemåt så finns det ett övergångsställe innan där jag bor, måste alltid gå på dom vita sträcken absolut inte utanför, då får jag börja helt om
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
moblera om mitt rum kan inte hä grejjerna på samma plats:P varje vecka moblerar ja om:P
Producent
2006-08-18 23:26
när jag har låst när jag e på toan måste jag alltid dra i handtaget för att kolla att jag låst....ibland kan jag sitta i 10 sek o sen kolla om det e låst
"Incarcerate your fate in Satan's fiery lake, then I lock the gate" "And even if you kill me I'll still be in your fuckin dreams"
1. måste dricka vatten varje gång jag kommer in ngnstans, typ om jag kmr till skolan måste jag dricka vatten någonstans innan jag kan t.ex gå in i klassrummet. 2. måste spela betapet om jag sitter på internet sent 3. måste kolla klart på program som är dåliga om jag ser dom under nattid typ 3-5 4. kan inte kolla folk i ögonen för länge tänker att dom läser ens tankar ok dom var typ tråkiga vågar inte skriva de mer cp grejjerna
aaah glömde att jag klarar inte heller när folk går bakom mig usch vad jobbigt det är vet inte varför