En fråga till alla tjejer...
Säg att ni skulle vara intresserade av en kille...ni, som tjejer brukar, ger subtila ledtrådar att ni tycker om honom. Jag skulle nog tro att killar är lite mer på...lite mer inte mellan raderna. Men till poängen...ni ger killen små ledtrådar, killen är dum i huvudet och fattar inte detta haha...Genom dessa ledtrådar vill ni kanske göra att han tar första steget, men som sagt är han lite bakom flötet och är "öhh vaddå..." Ni får inte det ni vill, att han agerar. Skulle ni bli helt avisande efter det? Skulle ni ta det som en diss och själva bli helt dissiga? Speak on it.
kanske skulle man tagit det som en diss men om man gillar någon så räcker det inte med en sån liten grej för att ens intresse ska släckas. om du känner att det verkligen är så, att hon vill att du ska ta första steget, så gör det. det lär inte vara försent än =) och jag skulle absolut inte bli avvisande och dissig.
EscaLady skulle man nästan ta det som en diss... Jo...för det är det jag tror. Inte för att den här killen är dum i huvudet eller nåt men...haha
Jag skulle va dissig tillbaka Haha damn
Nej nej nej...hahaha. Du får mig och låta som om jag är helt lost...det är inte med ord jag menar...mer med kroppsspråk osv. Och till en grön oliv , till vilken grad skulle du bli dissig. Jag menar...skulle det kunna gå att "av dissa" dig? För jag märker att hon har blivit lite mer reserverad gentemot mig.
Esca Inte mer än vanligt liksom...plus jag var helt bäng så där försvinner det mesta av blygheten...men den här situationen var speciell. Saker hände som jag inte tror hon vet påverkade min inställning och handlingsvilja.
jag tror jag har de problemet just nu.. fast ja tror att han fattar och han svara på samma sätt när vi snackar osv. men när jag säger "du kan ju ringa om du har lust?" säger han "jodå :]" å ringer sen aldrig... men de kan va föra att han jobbar till 15.00-00.00 å sover resten av tiden.. han är små flirtig men jag får som inget riktigt svar om han gillar mig.. vet inte vad jag ska göra.. jag har gett upp tror jag.. har inte blivit bissig men om han vill nått så får han kontakta mig det kanske är något liknande...
Nuuudel my Duuuudle!
"du kan ju ringa om du har lust?" Tummen ner till dig på den hahaha...varför ringer inte du för?!?!?!
Om jag sänt subtila signaler som jag ändå tyckt varit rätt flirtiga, så skulle det vara bull om man inte fick nåt tillbaka av killen. Ok, att han är slow och inte fattar MEN han borde väl ändå give me some vibes om han är intresserad liksom..
okeej ja kanske borde ringa men vafan om han säger att han ska ringa borde han endå göra som han säger.. men ja fattar att han kanske somnar direkt han kommer hem.. men vafan ja tycker sånt här är sjuk jobbigt..
Nuuudel my Duuuudle!
Hpnotiq: sånt här är alltid lika svårt och lika jobbigt! de är svårt att vara proffs innom de är området.. man ska visa om man gillar nån! men sånt är svårt och båda parter ger nog oftas för otydliga signaler! men jag tycker att man ska göra de man känner för.. camaaan just do it! gör allt för sällan de själv för att de är alldeles för jobbigt om de är så att man blir dissad.. har ingen aning vad ja skiver snart alldeles för trött
Nuuudel my Duuuudle!
redLight Nah I dig. Det är jobbigt att bli dissad...men det är jobbigare att vara i en oviss situation. Det är värst. Blir man dissad så vet man iaf haha.
Jo...jag förstår men. "Ring mig om du känner för det" är så weird...DU vill att JAG ska ringa dig?!?! RING MIG SJÄLV DAMMIT!
Sen när han ringer så blir ni alldeles "Åh han ringde mig för att jag bad honom, han har ingen egen vilja...han vill jag inte ha" Om han inte ringer är ni "GAH!! Varför ringer han inte?!?!?" Ingen vinst hahahah
själv är jag rakt på sak, så jag kan inte relatera till den där leken.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
EscaLady: haha precis så ja tänker oxå! man vill ju inte va för på.. man ska göra som man säger! å ja har fan inte tänkt ringa... inte än iaf :P
Nuuudel my Duuuudle!
Dom vill attu ska gå fram direkt o sen kan dom leka idol- jury... Själva orkar dom flesta inte lyfta ett finger för att ragga på "mes-killen" sen klagar dom på att alla killar dom dejtar är asholes hahaha.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
man ångrar ALLTID att man inte bara tog det där jävla första steget eller att man inte bara tog upp luren och slog en pling.... man måste våga ta dissar! och man kan ju se det som att "dissaren" får ta det som en komplimang att han/hon är eftertraktad... det blir som man gör det till, varför krångla till det för sig när man kan ha det så lätt? :) om man bara låter det rinna så kommer man gå runt och tänka på varför ihelvete man inte bara tog chansen! självupplevt ;)
sen beror det ju på hur länge denna person är slow.. en gång är ingen gång, två är en för mycket men blir det fler ggr så ger man ju upp..iallafall jag.
mrusk F18 håller med, ring nu :) eller ta iaf någon form av kontakt med personen
haha fan ja kunde inte hålla mig ja ringde.. så nu är nästa drag inte mitt iaf :P
Nuuudel my Duuuudle!
redLight F59 vad hände då? :>
ja jag vet inte riktigt :P ringde ju på midsommar så båda va ute mitt i skogen i varsin stuga. så jag fråga om han ville va me me nångång. och svaret blev "jadå, när vi har kommit hem till civilisationen" så jag väntar väl att samtalet ska komma imorrn... hoppas jag..
Nuuudel my Duuuudle!
Känner igen mej alltför väl i det som Escalady säger, fast tvärtom. Jag börjar undra alltså, varför har alla brudar en tendens att ge galna komplimanger, småflirta med en(eller iallafall tycks det så), säga att de ska höra av sej men sen väldigt sällan leva upp till allt det. Vore mkt niceare om man bara fick veta direkt, fick bli dissad från början liksom... om jag själv inte är intresserad av att vara kompis, eller mer än så, då låter jag fan den andra personen veta det!
Dude you think too much, let heart speak :)
Ett löv ifrågasätter inte vindens väg
det bror väl på , om killen bara skulle säga "öh vadå? " och dra där ifrån så klart man blir dissad . men om han frågar vad menar du och man får förklara är det väl ingen diss ? vare sig tjejen får han lr inte .. ja menar man kan ju inte vinna varje gång ?
"A good dance is when you give a better impression of the music." <br><br>
vadå stolthet, prova rädsla för att inte göra bort er istället.
It's only gay if balls are touching
redLight F59 najs :D annars får du ringa igen en sista gång, sen ere upp till honom Hpnotiq P21 hur har det gått? any progress?
halsont Uhhm...jag träffade henne, vi pratade väldigt snabbt men...jag vet inte. Som jag sa så var hon inte sig själv på nåt sätt, inte samma känsla jag fick av henne förut. Men det är vad det är liksom.
F.Ö är det kul att dissa brudar. Tjejen: Du kan ringa om du vill ;) Jag: Jaja (går iväg) Tjejen: Vill du gå på bio imorgon ;) Jag: Med dig? Tjejen: Ja Jag: Varför det? Tjejen: Tänkte vi kunde lära känna varandra ;) Jag: Varför det? Tjejen: Jag gillar dig? Jag: Har du inget bättre för dig? Tjejen: SKIT I DET DÅ FÖR FAN!!!!! Jag: Ja hahahahahha
fetlyrik F0 det där är ju ingen diss. Du framstår bara som efterbliven.
hahaha.. fetlyrik, vad elak du är. men rolig.
It's only gay if balls are touching