I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Kompisar som e dumma i huvet?

Övrigt - Vardagsfilosofi

2006-07-08 01:54

Kompisar som e dumma i huvet?

Vad ska man göra med kompisar, folk man känner o ibland umgås med, som verkigen är idioter mot andra människor, fast ändå najs mot en själv.

??? hjälp mig bullenwhoa

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2006-07-08 02:08
de dom gör mot folk berör inte mig så mycket, de e inte värsta grejerna, typ fysiskskada eller liknande, mer "taskiga" saker lixom.

d påverkar inte mig till den graden att jag bryr mig lixom
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2006-07-08 02:13
bryg mig till den grad att ja lixom skulle ingripa, fysikt eller muntligt

2006-07-08 14:27
man skiter i det? och e glad att polaren inte e osjysst mot en själv? :D
www.enrichopic.spreadshirt.se

YOU wont be disapointed.
Graffare

2006-07-08 14:30
tex jag! blev tillsagd av min kompis igår! hon påpeka att jag hånade människor så att dom hörde! något jag gör omedvetet! då fick jag mej en tankeställare! :)
ska försöka å låta bli de nu...
http://beltontorsk.tumblr.com/

2006-07-08 14:57
be dom dra åt helvete! helt värdelöst med kompisar som har sjuka värderingar o beter sig cp. faktiskt. spelar ingen roll hur snälla dom är mot en själv.
THE LAST BOUNCE Stockholms Globe Arena April 23 - 25, I samarbete med Blixten & co. Comviq, LG, Monster.se

2006-07-08 15:45
GreAt_rEtarD F19

hähä har samma problem ;) mest när man e lite salongsberusad me... kan ställa till en del problem

YOU wont be disapointed.

2006-07-08 15:50
päronpung: jag hoppas du menar mig.
http://www.sthlmmd.se

2006-07-08 16:31
som på alla sociala problem finns det egentligen inget annat att göra än att snacka med personen i fråga egentligen.

puszel P20

ja det är du, idiotjävel

2006-07-09 17:11
drop it like it's hot

2006-07-14 16:36
det kan ju vara så att dom är taskiga men att det ändå har ett humoristiskt värde. då är det ju bara att garva med. eller så är dom bara tråkiga och dryga, då får du framföra dina tankar.
kan bli problem om du är konflikträdd och snubben/snubban i fråga inte kan erkänna sina brister.
lite som puszel. han är en äcklig cancersvulst men verkar inte lägga märke till det själv.
Skivsamlare

2006-07-14 23:05
jag vet hur de känns
http://www.soundcloud.com/adamkross

2006-07-16 14:49
vfan, ghetto toffer, jävla mysbög jag trodde du va hård hahaha

;)
Fucks your life up crew
Tjabo!

2006-07-16 14:57
LoRia F18

be dom dra åt helvete! helt värdelöst med kompisar som har sjuka värderingar o beter sig cp. faktiskt. spelar ingen roll hur snälla dom är mot en själv.

vad e det du säger?
e du helt vrikad?
har du problem med ditt tänkande?

hur kan personer som har speciella värderingar och beter sig på ett visst sätt, vara värdelösa som vänner?

YOU wont be disapointed.

2006-07-16 15:05
ZoO-Man

alltså, jag vill inte vara vän med en person som har sjuka värderingar och beter sig fittigt mot andra människor. är jag vrickad?
THE LAST BOUNCE Stockholms Globe Arena April 23 - 25, I samarbete med Blixten & co. Comviq, LG, Monster.se

2006-07-16 15:07
LoRia F18

ja du är vrikad.. alla har sjuka värderingar.. hur sjuka beror på hur vanlig värderingen är.. kan du ta ett exempel på en sjuk värdering samt ett fittigt beteende?

YOU wont be disapointed.

2006-07-17 14:35
vafan, vem i helvetet vill leva i en jävla hippie-värld där alla är snälla emot alla?
det är roligt med elaka människor, skulle envar vara snäll och försynt skulle det vara så fruktansvärt tråkigt att jag skulle överväga att hänga mig själv.

2006-07-17 15:17
vafan...svårt att öppna käften och säga till?

första gången lär det bli en skum reaktion men sen märker ju vännerna hur det ligger till och gör sitt val....vissa inte med samma medicin...som att slå tillbaka för att få nån att sluta slåss...blir ju bara värre.
"It is the prohibition that makes anything precious"

-Mark Twain