Skum känsla.
Jag har en skum känsla som kommer o går lite då o då. Den e väldigt svår att sätta fingret på o ja har ingen aning om vad det är men det känns typ som om det är nåt som saknas. Men jag kan inte komma på vad det är. Man vill göra nåt åt saken men jag vet inte vad jag kan göra. Finns lixom inget som lockar. Det är iaf jävligt irriterande att ha denna känsla, man känner sig så ostimulerad på nåt vis. Nån som känner igen sig i detta eller har nån aning om vad det kan bero på?
In case you didn't notice, I was being sarcastic.
Ja absolut, känner så ofta. Du kanske saknar kärlek :)?
..en höger, en höger, en höger, en höger, en höger, en höger, en höger och slutligen en vänster..
Jag tror jag vet EXAKT hur du känner. Vissa kvällar då man bara sitter hemma å tråkar kan den där känslan dyka upp i ens sinne.. ungefär som att någonting saknas. Som en "tom" känsla i bröstet. Vet dock inte vad man ska göra åt det...
WHADUP
asb Nej, inget sånt. Det känns som om nåt saknas i livet. Känns som om man borde vilja göra saker men man kan inte komma på nåt man vill göra. Förut brukade jag äta godis eller nåt annat sött (avgudar socker) när känslan kom men nu har jag inte ens lust med det längre. Känns lite som Emeye P19 sa, "en tom känsla i bröstet".
Mowa F0 Det e möjligt men det är inte direkt så att jag känner att jag måste ha kärlek just nu. Känner inget sug efter det liksom.
Det är nog inte samma sak varge gång, du kanske bara behöver höra en sjukt bra låt eller nått. Men prata med någon det där e ju jobbigt fan!
..en höger, en höger, en höger, en höger, en höger, en höger, en höger och slutligen en vänster..
Emeye nam1986 Jag vet vad ni menar och jag vet svaret. Det finns inte EN enda betingad själ som inte är en sökare. Skriv om era fördomar inte håller er tillbaka. Jay Sri Radhe!
Govinda
Det är din naturliga längtan efter kommunism.
känner ofta så o för mej beror på de på att ja så jävla gärna skulle vilja ha en brud o mysa me...kanske e nåt annat du saknar men nåt e de nog iaf...
en död moderat är en bra moderat
Jag får också den känslan titt som tätt. Speciellt senaste tiden. Det känns nästan som man kom av sig och tappade minnet och man tänker "det känns som något saknas, vad var det jag skulle göra" och så kommer man på att det inte vara något man skulle göra och att det inte går att göra något åt saken. "en tom känsla i bröstet"
Vadå, han kanske vill ha en kille istället för en tjej?
jag får en skumm känsla ett par gånger om året att jag är sugen som fan på nånting,men jag har ingen aning om vad det är :S
Sövermanland
Kärlek
Jag pallar inte ha ett citat här.
jag brukar iof också ha en sådan kännsla... man vill typ fylla ut med något,.. vet inte om vi talar om samma kännsla... men min är typ tomhet och ängslan över att inte kunna göra något åt de... men denna kännsla är kanske bra eftersom om man inte kan längta efter något så skulle livet bli så trist, det kanske är ett bevis på kreativitet där kännslan ger en ideér som man provar för att komma undan känslan.. vilket kanske resulterar i massa bra kreationernklöganklönklöe....... piiiiiiiiiip (å där fick jag hjärnsläpp)
42 muskler för att göra en sur min medan det bara krävs 4 stycken för att sträcka ut armen och nita idioten...
Känner sådär väldigt ofta, nästan varje dag, oftast på kvällarna då som nu te.x Jag misstänker att det har att göra med att jag inte är nöjd med mitt liv, det är i sån obalans, jag har ingen struktur eller kontroll över min vardag. Det är jobbigt.
painted och mooa nja vet inte riktigt,skulle kunna vara det men det har kännts så enda sen jag var liten lite då och då!om era meelanden nu var riktade till mig!
Sövermanland
jag har oxå samma känsla, fast mer eller mindre hela tiden, det är värst på kvällar och nätter..
Tror alla får den känslan. det finns väl ingen som har allt. alla saknar något. tror jag.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Jag tror du dricker för lite alkohol
brukar ha så där till och från, tror jag vet vad du menar är det som att du känner att nått saknas, att du verkligen behöver nått.. men sen när du får det så har du ändå samma känsla.. så börjar man intala sig själv att det är nått annat man behöver.. så är den kvar ändå riktigt skummt det där.. förut hade jag så där.. men nu är det mer till å från
hatar den känslan, man känner sig helt jävla hopplös fan!
BAHA!
kärlek betyder inte förhållande, man får kärlek från alla håll! Vänner, familj, husdjur, gemenskap..njut!
go with the floooow
mm känner igen den känsla, jag med.
exakt så har jag känt denna period. och jag vet itne hur jag ska rikta den. det känns som de fattas känslor i mig för något. jag har vid ett tillfälle fått andnöd över att inte känna igen mig och jag är helt tom fastän jag har t.ex. en pojkvän som sjäkvlart blir orolig vid en sån attack, den attacken höll i sig i två dagar och jag var vettskrämd. den kom tillbaka för ca en månad sen igen. men de gick över. och nu komemr denoch spökar lite då och då. jag har känslan avv att jag komemr göra något dumt, lämna någon etc fastän jag älskar denne. det kä'nns som om man har iskallt vatten inne i kroppen som skvalpar runt i kroppen, blir iskall, lätt illamående, yr och framför allt vilsen. den är jätteskum och jag inte förklara den mer än tomhet. tankjarna är låsta och jag kan int ens koncentrera mig och tänka vad som är fel, vad är problemet? jag vet att dn har med kärlek o göra, men mest tvivel på mig själv eftersom jag inte kan öppna mina tankar.
Femme fatale
jaf fick faktikst min "dagarsattack på min första resa själv emd en pojkvöän någonsin. Jag TROR att de har i göra med att jag kliver in i ett kapitel i mitt liv som är okänd mark för mig, Hittils har de kännts som om jag känenr mig själv mycket bra, att jag "fann mig själv" i tidig ådler osv.. men nu är jag inne i en fas jag inte känner igen, min framtid, mitt förhållande osv.. vet att jag tjatar om just kärlek men de känns som om de är felet.. för mig. vet inte riktigt. länge har jag varit i samma fas men nu när man varit och rest och så känns de plötsligt om möjligen ännu seriösare. Han var betydligt mer oerfaren än mig innan han blev min. jag har tröstat, eller funnits där vid alla vädningar och faser och förklarat lugnt osv...men nu är jag någonstans ingen vet.. varför är jag tom?? jag tror de är en kombination av flera skaer som inträffar samtiidgt helt enkelt. jag har inget jobb, de är sommar, hr inga vänenr här, ingen pojkvän här, jagär oviss inför framtiden etc.. känns som om jag går på nåalr. idag ja la ifrån mig min bok och tvingade mig själv att tänka, varför känns de så skumt i hjärtat??? stod frkaitkst framför spegeln och frösökt få ut nåt men..tomt.
Femme fatale
typ ångest över något jag inte kan nå. tomhet i hjärtat. men en rädsla som liknar den vid ångest,
Femme fatale
Jag har också känt det där, jag kan nog mest identifiera mig med mantis beskrivning. Jag har dock hittat en simpel lösning, jag kallar det rastlöshet och gör någonting istället...då glömmer jag bort känslan.
"Håll dig sysselsatt, låt inte demonerna inta ditt palats." ;)
exakt så som jag känner! å känner allt oftare på sistånde! när man känner så så funderar man på vafan man gör här på planeten^^ inte äns flickvännen tycks kunna fylla de tomrummet. allt är bara meningslöst å träligt!
oldpk, exakt.
Femme fatale
fast..jag känner inte att allt är meningslöst. de är mest en skum känsla eftersom tankarna blockeras men samtidigt får jag ångest. det känns som om någonting händer med mig, typ onejonejonej som att man går som en tickande bomb. vet intevarför, kändes som om jag skule göra slut tom.. men de la sig. men jag har fåt såna här ångest vs skum attacker denna månad. de skrämemr mig
Femme fatale
nej okej.. nåja inget av dme är vidare trevligt..! jag tänker luta mig tillbaka å se ifall de går över... kannske om ja får något jobb jag trivs med å egen lägenhet så ja får nåt å tänka på! men har man en flickvän som mår psykiskt dåligt å går på terapi å sånt så blir de nog svårt:P men de märks
haha.. den känslan får jag när inte vart utan snus ett tag!
snipp snapp snut
haha samma här :) känns som nått saknas stenhårt men man kan inte sätta fingret på vad och sen försvinner känslan efter ett tag
Rap is like star wars, only the stars die it's no sequels<br><br>