I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

klump i magen..

Övrigt - Vardagsfilosofi

   

2006-07-13 11:15

klump i magen..

Jag och mitt ex gjorde slut för typ 2 veckor sedan, och vi var tillsammans i lite mer än 2 månader. Det känns som att tiden gått jätte sakta, alltså att det känns som längre tid. Grejen är att vi gjorde slut tillsammans för vi tyckte att det var bäst, för vi fungerade inte tillsammans. Det var ofta nåt som kändes fel. Och seriöst vet jag inte hur kär jag var, jag var ju kär, men jag vet inte hur mkt liksom. Men ändå så är jag fett förvirrad, vi har sagt att vi ska vara bra kompisar, och det känns jätte bra att vi bestämde det, och att inte han försvinner ur mitt liv på en gång. Men att vi skulle ta avstånd ett tag. Men vi har sagt hej på msn 2 ggr, men inte mer än så. Bara för att vi vill hålla kontakten, och samtidigt avvänja sig från ett förhållande. Vi har gemensamma kompisar också..Jag är bara inte helt säker på vad jag mår bäst av helt enkelt. Jag mår relativt bra ,men ändå har jag en klump i magen, jag blir jätte svartsjuk på en kompis till mig bara för att hon känner honom ganska bra och de hänger nu när jag inte gör det. Men de är kompisar, inget jag kan göra nåt åt. Får respektera det.. Men aja jag ska hålla ut, det känns lite jobbigt hela grejen. Vet inte vad jag vill ha för svar på detta inlägg..

go with the floooow