I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Vem är du? En tjyyyv?

Övrigt - Vardagsfilosofi

2006-07-25 02:01
jag skulle börja planka...

2006-07-25 11:25
om det var lagligt och moraliskt försvarbart hade jag nog satsat på en karriär som fasadklätter-tjuv. de vore grejer
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2006-07-25 12:33
Jag skulle spamma en admins gästbok med "NU ÄR DET JAG SOM BESTÄMMER!!"
Signatur får rum här

2006-07-25 12:34
Purge
Att stå ut eller att ståååå ut? :) Har viss betydelse, därför jag frågar.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2006-07-26 17:16
mantis

dråp kan va dumt att försöka om man inte är tillräckligt bra att försvara sig den vägen... För att undvika att personen ifråga ger sig på en igen kan man utstuderat kväva den i sömnen, skjuta ihjäl den liknande... luddigt o inte så ingående förklarat nu men...

2006-07-26 22:11
Erkan P21

Erektion syftade jag på. :)
Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man.

2006-07-27 11:43
Skulle testa att mörda någon, har alltid undrat hur det känns.

Demriel.......haha
Vad faan skrev jag nu?!
Graffare

2006-07-27 18:32
knulla en penvässare (går under någon grundlag om självmisshandel)
"Är det inte märkligt att vi lever i en värld där det är helt ok att visa bilder på vapen som dödar liv, men förbjudet att visa en bild på en penis som skapar liv?"

2006-07-27 19:39
Jag skulle ladda ner saker; vilket jag i och för sig redan gör. Jag bryr mig inte om att artister/bolag/filmstjärnor etc förlorar pengar: kultur skall vara gratis.
Hej, vi har aldrig träffats. Kommer du ihåg mig?

2006-07-29 19:35
Finns ju hur många som helst.
Får nog hålla med Demriel också.

2006-07-29 21:07

haha!

fan va rolig tråden blev

2006-07-29 21:17
Dicecard

Du säger att du har några heta kusiner..
hey, fritt fram, du får gifta dig med dom om du vill, det är ej olagligt.

2006-07-30 22:52
ja råna ni banker men att springa runt med diverse vapen och dylikt kanske inte blev lagligt. gotcha!
finaly... ZOIDBERG is the popular one!!!

2006-07-30 23:02
jag skulle nog börja odla oerhört stora mängder gräs
MeckGyver

2006-07-30 23:02
eller inte nog. jag skulle garanterat göra det
MeckGyver

2006-07-31 19:16
Saker jag skulle göra om det inte var olagligt som jag inte idds göra för det är olagligt:
slänga saker på återvinningscentralen som man inte får slänga på återvinningscentralen.

Saker jag skulle göra litet mer lättvindigt om det var lagligt: Bränna hemma, köra bil, köra fort, parka fel, slå folk, döda folk, låta bli att betala skatt, röka på krogen, kafét, kyrkan, prostituera mig

Saker jag inte skulle göra även om det blev lagligt:
Pedofili, tidelag, äga en apa, döda en orm

kriminella saker i syfte att tjäna pengar skulle inte vara någon ide att göra längre då man inte skulle tjäna något på det om det inte vore kriminellt.
Människa! Hur okunnig är du inte i din visdomshögfärd! Tig ty ni vet ej vad ni säger.

2006-07-31 23:38
kriminella saker i syfte att tjäna pengar skulle inte vara någon ide att göra längre då man inte skulle tjäna något på det om det inte vore kriminellt.

så du skulle inte tjäna pengar på att ta pengar från en bank, ta pengar från en affär osv osv bara för att det var lagligt?
MeckGyver

2006-07-31 23:42
gör de lagligt å odla weed, yes jag gör de.
?- Hur många bor det i Tyskland?
- Gôr-many.

2006-08-01 11:45
vadhändish: nej idit tror du de skulle ens ha banker om det var lagligt att ta pengar därifrån när man vill? och om de fanns tror du jag eller du skulle vara den enda som tog de pengarna? nej den första som sa ge mig pengar skulle ta allt och sedan poff inget mer till dej eller mig. ta pengar från en affär.. ok och hur länge tror du det tar innan den affären konkar? vart ska du då få din mat? Ett äpple kommer kosta tiotusen
Människa! Hur okunnig är du inte i din visdomshögfärd! Tig ty ni vet ej vad ni säger.