I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

"värdesättning"

Övrigt - Vardagsfilosofi

Producent

2006-07-22 11:30

"värdesättning"

Jag och en kompis hade en liten konversation så här på kvällen. Plötsligt frågade han frågan "Vad skulle du helst vilja göra just nu?" Jag svarade att jag ville vara med en "speciell person" som bor på ett "speciellt ställe". Han tog det som en diss och började snaca om hur jag "värdesätter" folk. Jag sa det att alla har samma värde men vissa får bara mer uppmärksamhet. Men han var fortf. sur. Jag förstår inte varför.

Jag har träffat denne person en helg. (hon vet vem hon är om hon läser det här.) Jag träffar min kompis som jag pratade med en aning mer än henne. och han ansåg att jag inte kunde tycka om henne bättre bara för att jag knappt "känner" henne. Vi känner fan varandra mer än vad jag känner i princip alla i min kompiskrets!

I vilket fall...

Det jag vill få sagt med är att även fast alla har samma värde så "värdesätter" man vissa andra mer. Även fast man knappt träffar dessa.

Jag ber om ursäkt ifall jag uttryckte mig otydligt eller något. Jag skyller på att jag inte sovit något inatt :P

When Life Gives You Lemons You Paint That Shit Gold

2006-07-22 11:35
såhär på kvällen?
du e medveten om att det är dag nu?

låter för övrigt som du behöver sova o inte skriva trådar
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Producent

2006-07-22 11:37
Vi pratade "i morse" eller vad man ska säga :P

2006-07-22 11:39
jaha o va vill du me tråden?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2006-07-22 11:40
Men vadå varför ska han bli sur ? Klart om man träffar sitt kex att man tänker på henne ?
Denna texten syns under varje inlägg du skriver i forumen. Du får inte ha mer än tre lik i din forumsignatur för att det inte ska ta för stor plats.
Producent

2006-07-22 11:40
oj glömde frågan

"har du/ni varit med om liknande om att kompisar stör sig på erat sätt att se på folk?"
DJ

2006-07-22 11:44
Alla människor har samma värde. Vissa människor är viktigare för vissa människor. Inte så kompicerat, väl?
Producent

2006-07-22 11:46
Nej exakt. Men det finns ju sånna som inte tycker så ju =/

2006-07-22 11:50
bli inte så emotional.. skitsamma va din polare tycker. gå o lägg dig så känns de som vanligt sen
Producent

2006-07-22 11:54
Borde kanske göra det...

2006-07-24 09:58
ditt monster^^