I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Vad fan ska jag göra? :(

Övrigt - Vardagsfilosofi

2006-07-23 21:28

Vad fan ska jag göra? :(

Börjar väll förklara lite lätt.jag gillar en tjej och vi har träffats i ett par veckor,vi har aldrig rört varandra förrän i fredags natt.vi hade aldrig sex eller nått vi strulade bara.och ajg gillar henne verkligen,sen igår så fick jag detta medelande:(=Som jag har kopierat in nedanför!Vad ska jag göra?,för tillfället så känns det inte så kul att bara glömma henne.jag skrev och frågade om hon inte kunde ringa så vi kunde prata igår kväll,men hon svarade typ att jag skulle ringa,sen sket jag i det.och hon blev skitsne.Hon skrev 3 sms på typ 10 minuter.första=Hur jävla sent hade du tänkt ringa?andra=Ring nu lr ring inte alls.tredje=Men ok.Skit i de då,ring inte överhuvudtaget då idiot.Lixom fattar inte vad fan hon blir så sur för om hon ändå inte vill ha så mkt med mig att göra.dagen innan asså i fredags så skrev hon 10 sms på 1 timme,också massa sura.Och sen när jag träffa henne så sa hon massa positiva saker.fan vad tror ni?Vet inte riktigt vad jag vill få ut av detta,kanske lite tips.och sen kände jag bara för att skriva av mig.ha det bra/merris

Förlåt för de som ja gjorde idag, så idiotiskt. Ville bara säga förlåt! Kanske bäst om vi inte hörs på ett tag så du kanske typ slutar tycka om mig, så kanske vi bara kan vara kompisar. För ja vill inget annat än o va kompis me dig. De som hände idag, inte illa menat, men va ett misstag. Så jävla fittig att göra så mot dig när du tycker om mig:(. Förlåt, ja är inte en sån här fitta i värkligheten. Ville bara säga förlåt för den fittan jag är. Men som ja sa tidigare, ja dissade dig aldrig ja hade bara inte tid. Men du, om du vill ha nått mer me mig och göra sen så, när du slutat tycka om mig. O vet att du inte kommer börja göra de igen så, hör av dig. Kommer alltid tycka om dig som en vän, även fast du hatar mig, och finns alltid här om det är nått. Tack för att du varit en underbar vän. // Natalie

Sövermanland

2006-07-23 21:43
haha,mjo jag pratar med henne på lunar,men vad menar du?jag har henne ju på msn med.annars kanske du mena nått annat med lunar,jag fatta inte!
Sövermanland

2006-07-23 21:46
Skit i den bruden, kommer bara bli strul.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2006-07-23 21:49
Vet inte hur man ändrar sina inlägg.och det är en hel del punkter och kommatecken.
Sövermanland

2006-07-23 22:04
P16 och deras problem..

Som DreamCatcher sa, lär dig skriva så att man orkar läsa, men nu är det försent.

I say fuck her.
Seriöst, hon måste ju lida av abnormt dåligt självförtroende!
And that won't make the magic..

Nja, jag är inte så seriös..
Men dessvärre låter det inte som om hon är så pepp på det hela..
<br>

2006-07-23 22:09
Kalla sig själv fitta sådär. Hon verkar vara en klippsk brud.

Lyssna på låten "You just haven't earned it yet, baby" med Smiths, och tänk på att det finns 3 miljarder kvinnor vid liv..

2006-07-23 22:11
snokåtjuvåtta
Tänk att jag slappt säga det..! =)
<br>

2006-07-23 22:15
acceptera att hon inte gillar dig.. även fast de är surt som fan.. sen kan du tänka positiv att hon fortfarande vill va vän med dig och hon verkar ändra på sig väldigt mycket så du kanske har en chans i framtiden..

eller så skiter du helt enkelt i henne..

2006-07-23 23:14
Förlåt, ja är inte en sån här fitta i värkligheten

Haha, förlåt mig också =)

Men lycka till!
Mind Your Head...

2006-07-23 23:29
Ouh, ma gaad.
Vilken flicka, undvik henne om du vet ditt eget bästa.
Redan de gamla grekerna trodde sig leva i nutiden.

2006-07-23 23:42
Jag är i exakt samma sits som dig, shoot, kanske dags för mig att ta råden som du får utav vissa här inne..
<br>http://edvinalam.wordpress.com<br>

2006-07-23 23:43
Eller jao, i nästan samma sits som dig
<br>http://edvinalam.wordpress.com<br>

2006-07-23 23:54
Mjo,känner inte för att vara vän med henne nu direkt.så får väll lyssna på er och skita i henne.förtsätt skriva =)!
Sövermanland
Poet

2006-07-24 04:51
tycker hon låter sexig... Grr.

allt är perfekt man. Vänta nån vecka sen sätter du na, sen kan hon förbli din kk... ärligt du hajjar att hon bara vill ha din kuk i sig utan ett förhållande, du ska vara nöjd.
"life's a garden, dig it."

2006-07-24 06:10
Kul att vissa här faktiskt hjälper sådana här P16-personer. Spelar ingen roll vad man försöker hjälpa dom med, för dom vill att man ska tycka synd om dom oavsett vad man kommer med för bra problemlösningar.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2006-07-24 13:18
och tänk på att det finns 3 miljarder kvinnor vid liv..

1.5 miljarder är slampor
0.5 miljarder är tjocka
0.5 miljarder är fula
0.99999 är upptagna
och den perfekta är omöjlig o hitta
www.gbg031.se

2006-07-24 13:36
Vem har sagt att man måste hitta den perfekta? Vi lever inte i en sagovärld..

2006-07-24 13:43
haffad

Bara tre miljarder? Av 9 miljarder människor på jorden?
"I Sverige talar man Svenska, i Finland Finska och i Ryssland Ryska... Det blir lätt så!" / En lodis på stan som hade nåt klokt att säga :P | Ååh, jag bara älskar att klappa händerna!

2006-07-24 14:29
Nio miljarder?

Jag har nog inte läst tidningen på ett tag...

1.5 miljarder slampor..
Jag tycker om gemenskap..
<br>

2006-07-24 14:33
Nio? Haha, 6 miljarder är vi.

2006-07-24 14:34
samam strul här typ...fyfan va brudar knäcker än asså..
en död moderat är en bra moderat

2006-07-24 16:43
Mackan Hänger med i svängen!
Mind Your Head...

2006-07-24 20:23
sätt en kula i huvet påna'!
Du har fel. Jag har rätt.

2006-07-24 21:03
ja va kan du göra.. glömma henne och gå vidare... hon vill inte ha dej, sånt händer... ut å leta vidare pöjk
Tror du mej inte? Fråga min mamma!

2006-07-24 21:08
Ni kan ju iaf vara nöjda med att ni kanske får er en brud.

2006-07-24 21:08
Nu lät jag negativ,skitsamma.

2006-07-24 21:23
kanske svårt att vara kompis med nån man gillar.

2006-07-24 22:16
Det hela handlar om att du måste sätta kvinnan på plats. Några örfilar och lite blåklockor tills hon inte vågar säga nej längre. Det är så världen fungerar - du måste sätta respekt/rädsla i kvinnan!
Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man.

2006-07-24 23:31
hehe, 3 miljarder brudar frün üldern 15-30, ofta jag syftar po snorungar eller oldies broshan!!!!!

och nej det behöver inte vara den perfekte, utan mer att typ ,05 är upptagna och den perfekte finns inte
www.gbg031.se

2006-07-24 23:35
jaha det var endü 6 miljarder

üü
www.gbg031.se

2006-07-24 23:53
Gå vidare.

2006-07-25 12:44
Dumpa henne, herregud. Såna där människor är förjävligt jobbiga att vara med. I know the type.
Signatur får rum här

2006-07-25 18:07
oj, de där lååånga sms:et inbjuder till ett spel, ett spel där du får va beredd på att allt ska va på hennes villkor nappar du kommer hon spinna på ditt intresse tills d sitter i ett järngrepp där hon kontrollerar dig utifrån hennes dissar... har träffat på en manlig motsvarighet, shit asså man kan glömma bort sig själv heelt för man blir så fokuserad på vad människan vill o känner att man glömmer känna efter själv. testa du, om hon e så intressant, men de smakar surt!!
och..???

2006-07-26 15:33
1.5 miljarder är slampor
0.5 miljarder är tjocka
0.5 miljarder är fula
0.99999 är upptagna
och den perfekta är omöjlig o hitta

HAHAHA!

höööö P16

Skit i henne, även om det är lättare sagt en gjort. Finns som sagt mååånga fler tjejer (se ovan) att lägga ner sin tid på. Att slösa energi på den bruden kommer bara bli jobbigt i längden.
8 diagrams!

2006-07-26 22:21
Mjoo får nog bli som ni säger,skiter i henne :).tack för bra tips :D
Sövermanland

2006-07-27 00:17
alltså.. ingen fin flicka kallar dig själv för fitta.

2006-07-27 11:01
Det är nåt skruvat i görningen, jag tycker/tror att hela hon är skruvad. Det hon säger och gör står i kontrast till det hon gör vad hon säger, förstår ni mig? Ska jag agera amatörpsykolog (vilket i det här fallet ter sig hyfsat simpelt) säger jag bara ett ord: DRAMAQUEEN .

Nåja, jag har alltid haft problem med det skrivihop.nu försökte lära oss men i engelskan ska man ju så gott som alltid bryta dubbelord med mellanslag så kanske även i det här fallet så isf blir det två ord, nåja..

#1) Hon kanske gjorde ett försök att playa dig. När flickor är i den där åldern och upptäcker playandets ädla basis så vill de ofta pröva det de sett/hört i film/McDånken/uppis in rl, så kanske även i det här fallet.

#2) Hon ville bara upptäcka dig lite, men kom (antingen innan/medan/efter*) fram till att det inte var hennes grej.

#3) Hon _vill_ faktiskt mer, men vill pejla av dig lite först och håller faktiskt på som hon gör. Detta kan vävas in lite i dramaqueenandet.

Äh fan, jag vet inte. Av din post att döma målar jag väschta bilderna av hur ni frodas på nåt sommarkollo i Småland, men så är (nu när jag tänker efter) säkert inte fallet. Jag tycker iaf du ska glömma henne, det där kommer nog bara bli till problem. Skippa #3:an förresten, varför skulle hon vilja pejla dig när hon att döma av det där långa messet redan är helt varse om att du gillar henne.

2006-07-30 18:44
9miljoner svenskar, 6 miljader människor på jordklotet.....känns som mackan breaker sov på lektionerna i skolan.....

2006-07-31 02:32
_Rookie F21

Du kan ju inte vara så duktig på att slampa dig om du måste hävda det på whoa... knowaddamsayin, big ups för slampor iaf

2006-07-31 13:08
hiccory
Jag jobbar på större plan, förstår du..
<br>

2006-07-31 17:16
BigChrist

haha... skönaste jämförelsen
-I'M WAVING AUTOMATIC GUNS AT NUNS

2006-08-01 02:12
hon låter som trubbel
Som dröm var den vacker att få!

2006-08-01 10:03
BigChrist P2

Haha word! Skön jämförelse med fiskarna! Men det är ju så man säger: there's plenty more fish in the sea !
8 diagrams!

2006-08-01 10:21
_Rookie F21

ja det gäller att vidga sina vyer hur ställer du dig till djursex?