I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Nytt spel: Vem ska bli puges dominatrix?

Övrigt - Vardagsfilosofi

Graffare

2006-07-27 17:50

Nytt spel: Vem ska bli puges dominatrix?

Tjej 1: pratade med henne på en fest,hon är dock en av mina kompisars ex vilket på han hadde behandlat väldigt dåligt, hon är intreserad av mig men vet inte om jag är det på henne.

Tjej 2: lite mer komplicerad,träffade henne på ett tåg så hadde hon ett mayaplanta halsband det ena ledde till det andra och hon frågade om jag ville röka lite cannabis med henne någon gång,vet dock inte om jag vågar träffa henne då hon är halv syrian och har helgalna kusiner (en arab med en svensk ni vet)

Tjej 3: lite som nummer 1,en kompis ex som precis gjort slut med en annan som behandla henne dåligt så tröstade jag henne etc så bjöd hon hem mig men jag höll på bli galen och sa att jag skulle upp tidigt,så gav hon mig hennes nummer.

Tjej 4: Ett av mina ex, kom och tänka åp henne några dagar sen och sökte upp henne i skolkatalogen och skaffade hennes nummer som jag sedan smsade och frågade om hon ville gå på bio men hon sa att hon skulle vara med sin pojkvän(!) jag tror dock att jag skulle kunna förstöra mellan dem.

det jag vill komma till: skulle det vara omoroliskt och förstöra mellan (tjej 4) och hennes nuvarande partner? skulle det dessutom vara elakt mot min kompis att bli ihop med hans ex (tjej 1) som han behandlade dåligt? samma sak med (tjej 3)! men jag vet inte om jag skall våga ringa? vi var båda berusade så jag undrar om hon ens kommer ihåg mig!
och sist men inte minst,vem skulle ni välja?

"Är det inte märkligt att vi lever i en värld där det är helt ok att visa bilder på vapen som dödar liv, men förbjudet att visa en bild på en penis som skapar liv?"

2006-07-27 17:58
Jag hoppas verkligen att någon av dem har whoa.nu-medlemskap!
<br>
Graffare

2006-07-27 18:18
nae det tror jag inte
"Är det inte märkligt att vi lever i en värld där det är helt ok att visa bilder på vapen som dödar liv, men förbjudet att visa en bild på en penis som skapar liv?"
Producent

2006-07-27 18:28
svårt o välja när man inte känner personerna.....
"Incarcerate your fate in Satan's fiery lake, then I lock the gate"
"And even if you kill me I'll still be in your fuckin dreams"
Graffare

2006-07-27 18:31
ja jag är emot otrogenhet och skulle verkligen inte kunna hålla på med alla samtidigt men jag tycker alla är intresanta

2006-07-27 18:32
hahaha vilken P I M P !

2006-07-27 19:03
låter som Pimpa's Paradise
mjaoo

2006-07-27 20:52
valfri fjortis du hittar i en buske på valborg är nog det rätta för dig
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Graffare

2006-07-27 22:51
nej nej sånt folk hänger jag absolut inte! men det var typ att otrogenhet och doppa och släng etc

2006-07-27 22:55
Är du inte man nog att hantera 4 fruntimmer när buffén väl är uppdukad?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Graffare

2006-07-28 00:20
det var typ 1 år sedan dem var ihop men då var dem ihop typ 2 år..
hm nummer 4, ja men då komemr jag känna mig taskig...nån minut

2006-07-28 11:59
jag vet iaf vem en e som du snackar om, ska fan tjalla och berätta va fan du håller på med :D ;)

2006-07-28 12:25
kommer ihåg att tråden hette "vem ska bli puges bitch" igår ..
så har någon moderator gått in och bytt bitch till dominatrix

hahahahahahaha

btw, ta alla fyra playa
Graffare

2006-07-28 17:24
greggan skickade ett medelande och frågade om han fick vara med då sa jag nej och då straffade han mig genom att byta namn på tråden !
shit happends when you party nakes greggan
Graffare

2006-07-28 17:26
AkuM P2 jasså vem är du och vem är hon ? nummer 4? :O

2006-07-28 22:41
ta allihopa, samt någon av tjejernas moder

2006-07-28 23:29
xavante P12

alla samtidigt ^_^
"I Sverige talar man Svenska, i Finland Finska och i Ryssland Ryska... Det blir lätt så!" / En lodis på stan som hade nåt klokt att säga :P | Ååh, jag bara älskar att klappa händerna!

2006-07-28 23:49
mackan_breaker ja lyckas han med det så är det garanterat lvl up och extraliv i belöningspoten :P

2006-07-29 00:17
Mmm, en checkpoint går också bra :)
"I Sverige talar man Svenska, i Finland Finska och i Ryssland Ryska... Det blir lätt så!" / En lodis på stan som hade nåt klokt att säga :P | Ååh, jag bara älskar att klappa händerna!

2006-07-29 05:56
ifall han lyckas med alla 4 flickorna, samt alla deras mödrar, så ger han "livet i åtta bitar" en helt ny mening

höhö :D
Graffare

2006-07-29 18:35
xavante P12 klockren :D

2006-07-31 16:58
xavante P12

Haha så sant som du sa det :D

2006-08-03 15:24
Sun Tzu
Sanning broder, sanning...
Representing "Fresh N' Keff"!
Det är jag som är Keff!

2006-08-04 11:08
Tycker du ska lämna alla i fred och satsa på en singel brud som dina vänner inte har haft ett förhållande med. För mycket på spel.
http://www.twitter.com/michaelcrackson