det värsta som kan hända
om nån kan toppa det här, så gör det.. tänk dig, att man förser dig med ett batteri, som håller dig igång i 1000 000 år, du behöver inte äta nor sova. du får en dräkt som skyddar dig mot kyla och värme, och så släpps du ut i rymden för att spendera resterande av din livstid där kan ni tänka er hur jävla fucking rädd man ahde varit?hur förstörd man ahde varit? hur jävla vrikad man hade blivit? det finns ju ingen värld, du befinner dig i ingenstans och vem fan vet vad man kommer möta.
www.enrichopic.spreadshirt.se YOU wont be disapointed.
Fan va tråkigt det skulle bli..
har man gylf på rymddräkten? eller måste man gnugga pitten mot den tills man kommer?
Dagisbarn hittat! Återfås mot beskrivning. MVH Personalen på Kristallen
Ja vafan man måste ju kunna skita o pissa också! Om man ente får skita så är det nog det värsta som kan tänkas ja!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Jag har en bättre, tänk dig att du tar ett serum som tar bort dina kroppsliga nödvändigheter som andning, sömn och mat. Sen blir du fastspänd i en stol och tvingas läsa alla trådar på whoa som är ungefär såhär kassa.
Får man en karta med sig så är det lungt ju. Sightseeing. Så kan man vara sin egen guide också, om man är riktigt påläst.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
ZoO-Man P19, rädd? det hade man väl inte varit, först (typ i en vecka eller något) skulle man nog tyckt det var jävligt coolt, sen hade man nog bara varit fett utråkad och efter ett tag blivit helt psyko.
"Because the organizing power of labor is the only real threat to a fascist government, labor unions are either eliminated, or are severely restricted."
antagligen hade man väl funderat på självmord^^ För det är väl igentligen bara att pillabort batteriet=D
gorrit inte? klart som fan du hade varit rädd som fan, allt e helt mörkt, man känner tomheten och man är HELT ensam på nått ställe som ingen varit på förr.. klart du hade varit rädd..
Producent
2006-08-11 15:06
tänkt dig o ta en pistol o skjuta sig själv i huvudet.....
"Incarcerate your fate in Satan's fiery lake, then I lock the gate" "And even if you kill me I'll still be in your fuckin dreams"
inte hälften så skrämmande
jag kan tänka mig värre saker. Kauka P-1 passar det inte så finns det många andra communitys du kan hänga på.
jag kan lätt toppa det. tänk en dag utan whoa?
cry me a river! --> thcrew
Det här e också läskigt. Tänk er att flyta runt på ett hav som är 100000 meter djupt, inget land i sikte och man sitter i en liten liten eka.. Och MAN VET att det finns ett asstort monster i vattnet...
Eller tänker en planet stor som Jupiter som bara är jord av vatten och man är instängs i en liten liten metallåda som ligger i mitten av planeten.
Fan va sjukt! Vad tråkit det skulle vara, man är helt ensam. Eller man kanske ser superman?
Prs P27 Marvin blev 4 ggr äldre än Universum med div. tidsresor och allt ;)
"I Sverige talar man Svenska, i Finland Finska och i Ryssland Ryska... Det blir lätt så!" / En lodis på stan som hade nåt klokt att säga :P | Ååh, jag bara älskar att klappa händerna!
haha..önskat länge att jag vill leva i evighet å se göra så när jorden går under.. fast tror itne 1000 000 år räcker för att nån någonstans:P
Vad har du o vara rädd för... låter som man skulle kunna lägga in en till kraft... odödlighet :P
/ Då Narkolepsin inte kunde ta mig /
inte så läskigt sådär.. mest långtråkigt tror jag.. eller rör man sig i rymden? rör man sig och hamnar på nya ställen och får se nya saker hela tiden är det ju fucked up men inte lika hemskt som att t ex ligga nergrävd i en likkista i en miljon år med samma förutsättningar..
Joel413 P22 Det är rätt långt mellan de olika nya ställena, och du har ju ingen att prata med precis :P
"I Sverige talar man Svenska, i Finland Finska och i Ryssland Ryska... Det blir lätt så!" / En lodis på stan som hade nåt klokt att säga :P | Ååh, jag bara älskar att klappa händerna!
skulle ju vart riktigt skööööööönt till en början , sova nonstop.. inga ljud, inget ljus o shieet
Att vara bajsnödig men inte kunna bajsa är nog det värsta som kan hända.
damdidam!
men om man glider i rymden så skulle man nog börja se massa saker iallfall .. hjärnan lär inte klara av att allt är stilla .. :D
They call me....BBQ Lou, i got a thing for BBQ ribs :D R.I.P. Whoa !
boskapet ja exakt, tänk att hålla sej i en evighet... UUUUHHHH
Producent
2006-08-13 03:14
Det här med att inte kunna bajsa i rymden blir ju inget problem. Med tanke på att man inte får mat så blir det inget bajs..! Men det är ju en känsla som man iofs lär sakna.
When Life Gives You Lemons You Paint That Shit Gold
Man skulle bli apatisk tror jag. Efter ett tag när man typ saknar olika former av stimuli typ ordentlig rörelse och synintryck etc så blir ju hjärnan knasig och softa försvarsmekanismer kickar in.
MackanBreaker: ja som sagt tristessen hade varit overklig men lite bättre ialafall om man slubngats ut och färdas fort och iallafall hamnar på nåt spännande ställe varje 100000 år än att bara ligga och gunga på samma tomma ställe... undrar hur ens tidsuppfattning och så förändras med.. efter 10000 år lär ju saker vara ganska skruvade för en..
junkgirl Du kan verkligen inte låta bli att prata med mig, jag tror att du är nog det värsta som kan hända, på alla fronter.
Hahahahahah, den där tanken var faktiskt hyfsat galen. Man skulle nog få ett ganska vridet perspektiv på saker och ting efter bara ngn decennium där uppe. Måste ju t.o.m. vara tråkigare än Robinson Cruises liv, om man bortser från möjligheten till noggrann stjärnskådning.
Breakare
2006-09-13 11:48
att min bitch dumpar mig :D....lr att hon ens tänker tanken...lr att hennes s.k känsler går bort :D
HERB, bust a cap in yo ass