I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Bästa döden?

Övrigt - Vardagsfilosofi

2006-08-20 17:06

Bästa döden?

Läste om värsta döden nyss, eller ja, jag klickade in och sen klickade jag ut och skrev det här.

Bästa sättet att dö på bollar mellan att frysa ihjäl, då man upplever värsta värmen precis innan man dör. Eller att drunkna, det har jag hört ska vara rätt okej bara man tar ett djupt andetag.

Det är bara intressant att veta..

whoopzidoo

2006-08-20 17:07
hand i hand med älskling.
"aah, han kanske säljer sin bräda, men då får du räkna med o ge nåra tusen"
Producent

2006-08-20 17:24
hur kan man veta sånt??? det e ju inte så att den döda vaknar upp från det döda o säger " fy fan vilken skön känsla det va att få en dilbo upp i röven så jag dog"

tror nog en snabb död är bästa döden...allså en kula i skallen som tar ditt liv o springer vidare med det till en annan plats....
"Incarcerate your fate in Satan's fiery lake, then I lock the gate"
"And even if you kill me I'll still be in your fuckin dreams"

2006-08-20 18:12
Man kan ju dö sen bli återupplivad...

2006-08-20 19:22
Jag vill dö när jag är gammal och ligger och sover lugnt i min säng. Det skulle vara den bästa döden för mig :)
Magnus Betnér <3

2006-08-20 19:28
Hoppa från ett skithögt hus och skrika något kul innan allt blir svart....
Talk to the elbow cuz' the hand is on vacatiooon!

2006-08-20 19:39
dö i sömnen av older utan att behöva liga på sjukhus sjukt lenge inan

2006-08-20 20:02
naturlig död...

kula i huvet fasst man ska inte veta att man ska få en kula i sig innan...
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2006-08-20 20:26
dö i sömen är ju alltid bäst.
You can't fool all the people all of the time.
But if you fool the right ones, then the rest will fall behind.

2006-08-20 20:30
Stannie vardagsmat för dig eller? ;P

HEY! File sharing is a crime and I'm not going to be anally raped just so you can listen to Usher!

2006-08-20 20:49
jag har hört att "drunkna ska vara en skön död.. visst först får man panik men efter den då lungårna fylls med vatten blir man som hög man fylls av lugn.. (k)
LeeRoyJordanJr.7.2

2006-08-20 23:30
wtf e det för skit jag hör!? folk e mad skadade.

Bästa döden är överdos på morfin såklart.
Blow my mind....the one below the waistline.

2006-08-20 23:56
Tråkiga jävla förslag, jag ska dö som en hjälte när jag försöker rädda någon hur ett brinnande hus
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2006-08-21 00:14
Ingen som vet eftersom ingen som har upplevt döden kan förklara vad den bästa döden är..
Det är inte lätt att vara tung när man ingenting väger

2006-08-21 00:30
framför ett tåg eller råckenrålldöden!
tss. ..

2006-08-21 01:08
drive-by såklart
Now that's gangsta
work some magic

2006-08-21 01:15
Fråga Gary Busey
HEY! File sharing is a crime and I'm not going to be anally raped just so you can listen to Usher!

2006-08-21 01:29
Jag skulle vilja av skratt när en dvärg kittlar mig med en fjäder i stjärten.
Dagisbarn hittat! Återfås mot beskrivning. MVH Personalen på Kristallen

2006-08-21 01:29
Hade jag varit tvungen att bli dödad så hade jag velat bli skjuten i skolan el. något så att tidningarna & nyheterna skrev om mig.

In your face Linda Rosing!
whoopzidoo

2006-08-21 01:37
alla skall vi dö
Rappare

2006-08-21 02:09
Har läst i IlluVet att det behagligaste sättet att dö på ska tydligen vara att svälta ihjäl. Efter ett tag så ska alla hungerkänslor gå över och själva döden är ingenting. Njuren ger tillslut upp och då är det bara slut, det känns ingenting på något sätt.

Dock blir jag hellre skjuten i huvudet än instängd i ett rum för att svälta ihjäl. Enjoy!
facebook.com/idiomatisk - fan page

2006-08-21 11:22
Reta

tefat från mount everest? Skulle bli en nice film och bra inkomst till barnbarnen.

hahahaha! fick mig att brista ut i ett rungande gapskratt, haha vilken ändalykt!

2006-08-21 17:03
Jag tror att alla sätt att dö är lika vidriga, men att sedan gå från dö till död är nog lika skönt vilket sätt du än dör på.

det e skillnad på dö och död
som att äta och ätit.

2006-08-21 17:16
det e skillnad på dö och död
som att äta och ätit.
- No shit.

2006-08-21 17:33
Sätta på nån i ett träd, en gren bryts av och man ramlar ner och bryter alla ben i kroppen, sen brinner man upp.
För att det är ute med forumsignaturer.

2006-08-21 18:44
jag ska hoppa dubbelfallskärm med någon som ska sitta på min mage... Sen ska jag vägra dra i snöret så jag väcklar upp fallskärmen, sen hoppas jag att jag kan landa på någon på marken också... Då får jag med 2 pers när jag dör. Personen som sitter fast på magen och den jag landar på.
...

2006-08-22 16:49
me handen kring någon värdslig ledares utryckna hjärta...

typ springandes me bushes face emot en firingsquad o cnn hade varit soft oxå...

jag kan hela dig ,
bara du sätter dig ner o blöder med mig 5 timmar....

2006-08-22 18:23
hoppa eller falla från en hög höjd...
få en riktig jävla kick innan man dör kan va kul...

eller i en gunfight, rysk roulette, eller dö för att man gör nåt bra typ travolta, terminator, bruce willis och van damme styleee...

2006-08-22 18:25
självmordsbomba vita huset lär vara det ultimata

2006-08-22 22:02
Hmm, typ... en skön död skulle vara att gå in i det lokala snuthuset med en fet moddad ak och spraya slut på ca 5 mag, dödat ca 30 snutar för att sedan kolla swat rakt i anskitet när man har slut på skott och släppa vapnena, stoppa in en granat i käften, rycka ut splinter medans man springer ut till hela swat teamet.... mmmh

(förstå ironin) MEN OM ALLT VORE SOM SPELEN.

2006-08-22 22:03

nej, skulle jag ta mitt liv hade jag fanimej tatt me mig ett par stycken i kuppen...

behagligast sägs vara att drunkna, livet ska passera länge pga syrejämnen..
jag kan hela dig ,

2006-08-23 09:48
Måste nog va överdos på jonk.

2006-08-23 13:07
i sömnen, antar jag.

2006-08-23 14:05
Vill inte dö =/
"Vet du hur man ser att det är en sverigedemokrat som skapat tråden?
* Särskrivningar och allmänt illa vårdat skriftspråk.
* Ovidkommande babbel om pöbel, svartingar, negrer, hasch, och kommunister."

2006-08-23 17:42
Dom flesta lösningar låter ju helt groteska. Var bli skjuten? fin begravning?Varför drunkna och behöva andas in vatten? När man kan somna in nickandes med eufori i kroppen?

2006-08-23 21:02
att drunka i choklad, det skulle vara underbart :) Eller bli tillfredställd tills döds.
Det var en gång en rappare som ville vara som alla andra, och plötsligt var han unik.

2006-08-24 13:16
Folk som skriver svälta ihjäl, drunka, frysa ihjäl etc, visst, precis innan man dör lär det vara skönt (har iaf hört det) men innan det, fatta paniken och dödsångesten.

Alkohol + the right pills lär ju vara skönare. Eller bara somna in och ha känslan att man hade ett riktigt grymt liv iaf.
"Because the organizing power of labor is the only real threat to a fascist government, labor unions are either eliminated, or are severely restricted."

2006-08-24 14:50
Knarka ihjäl mig. Inget jag planerar att göra men.
My heart lives in my vagina.

2006-08-24 17:53
allt med kanrk ska vara förjävligt, antingen så stannar hjärtat eller ännu värre, levern förstörs, och alla organ slutar funka succesivt
Det var en gång en rappare som ville vara som alla andra, och plötsligt var han unik.

2006-08-24 17:57
Haha, det är om du dör pga av ett missbruk. Men om du smäller i dig ett gram heroin, när du druckit en flaska sprit och svalt några roppar så fetdör du ju samtidigt som du mår som en gud.

Fan, visst har man somnat in ibland och vetat att man kanske inte vaknar. förbannat grym känsla.

2006-08-24 19:28
att dö vid min hand...

jag lovar, sätt upp en intresselista så ska jag bevisa d...

shit, vem fan vet egentligen?
korkad tråd d här..
visar lite hur dålit folk mår egentligen...
jag kan hela dig ,

2006-08-24 19:28
"Eller att drunkna, det har jag hört ska vara rätt okej"
Jag har också hört att det är skönt att drukna, för jag känner så många döda. "asså fett soft det var att drunkna, ja tror ja ska gö de igen" sa min polare.

En grejj som skulle vara fet med rätt omständigheter är typ om fallskärmen inte fälls ut. Man faller hur mycket som och vet att man kommer dö, fan va soft.
"Bara för att du är paranoid betyder inte det att ingen jagar dig."

2006-08-25 12:03
Eller att drunkna, det har jag hört ska vara rätt okej bara man tar ett djupt andetag.

Och exakt vem har sakt de till dig ? :P

Dö i sömnen is teh shit..

2006-08-25 17:36
word som fan på Big-Jum P1 , hahahahahahhahahaha fyfan va kul

Idén med tefat från mount everest, fan va kul, hahahahahhaha, sådan jäval bild i huvudet, det ska jag göra när jag är gammal och cancersjuk

Jag ska i alla fall först bli cancersjuk och sedan när jag väntar in döden tar jag granat, drar ut splintern, springer ut från ett höghus övanför en folkmassa och sedan sprängs i bitar över folket så alla får en del av mig, och ingen glömmer mig

2006-09-02 00:16
drunkna lätt... inget snack fan!

2006-09-02 00:49
Bli uppaten av ett lejon!

Antagligen inte helt smartfritt, men en vardig motstandare. haha
Dagens Nyheter 15/11 1987: En hip-hopkonsert innebär en eller flera negrer som pratar rytmiskt och snabbt till ett komp av trummaskiner, stulna musikfragment och skivspelare som används som rytm-instrument. (Man "scratchar" med nålen fram och tillbaka över ett skivspår.)

2006-09-02 00:56
Någon skrev "Drive-by" uppe, och att följa på så skall man isåfall bli ner skjuten samtidigt som man skriker "IS THAT ALL YOU GOT!?, my grandma' is more gangstah then you".

Eller att dö i sömnen, lung och ro.

Man dör på operations bordet?.
*snaark*
Breakare

2006-09-09 11:41
jag vill dö när jag e gammal i en sköööön i lugn säng....helt stukad!!!!
HERB, bust a cap in yo ass

2006-09-09 11:54
Har hört detta av en polare, som läst det på flashback om jag inte minns fel, i alla fall. Man ska sätta på sig en danmarktröja, åka ner till Saudiarabien, ställa sig mitt i city någonstans och onanera över koranen.

2006-09-09 12:33
Dicecard; hahahaha, man får ju skriva lite "Jag har inte gått i skolan"- stil om man skall vara Gangstah' :P
*snaark*

2006-09-10 05:49
"suckar, trycker av... sprider mina tankar fritt för vinden"
"i worship a god with an elephant head" /King Mob