Inte för att låta bitter, men för 5 månader sen träffade jag världens perfektaste tjej. Hon var modell, ödmjuk, snäll och smart. En riktigt sån lojal tjej som struntade i sina kompisar och allt sånt för att vara med dig. Vi var aldrig ihop, men på g och vi pratade varje dag och hon sa att hon höll på attt bli kär i mig. Helt plötsligt förändrades allt. Från att säga vem hon var hos gick hon till att köra "Jag är hos en vän" Från att ringa varje kväll gick hon till "jag ringer dig imorrn eller nåt". Min manliga intution sa att nåt var fel, men hon hävdade att allt var okej. Det blev lite knackigt och jag frågade om hon inte vill träffa mig längre. Svaret blev "Vi är för olika och jag kommer bara bli sårad. Det är nog ingen idé att vi träffas längre" Jag blev förstörd och kunde inte förstå vad som hänt. Förklaringen dög inte, men hon gav mig ingen annan. Igår fick jag reda på att hon har en ny pojkvän av en tillfällighet och att hon ljugit för mig. Aldrig, aldrig, aldrig mer att jag litar på en tjej/kvinna.