I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Ångest av komedier?

Övrigt - Vardagsfilosofi

2006-09-06 20:19

Ångest av komedier?

Hej alla kära whoa-personas.

Så länge jag kan komma ihåg så har jag fått ångest utav komedifilmer. Det händer inte alltid, men kontinuerligt får jag ångest utav vissa komedier, av sådana av den humor där någon skämmer ut sig genom att vara allmänt "geekig" eller göra något idiotiskt.

Är jag den enda som inte kan garva åt den typ av humor, utan känner empati för personen som skämmer ut sig och vrålar mot tvn?

Hur känner ni för denna typ av humor? Är jag ensam?

Delam tange barat

2006-09-06 20:25
You are not alone!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2006-09-06 20:55
Kan knappt se Idol. Sitter och skämst så jävla mycket hela tiden.
Dagisbarn hittat! Återfås mot beskrivning. MVH Personalen på Kristallen

2006-09-06 21:22
Kan inte se humor som går ut på jobbiga missförstånd grundade i dålig kommunikation, humor som går ut på att folk gör bort sig och skadeglädjehumor typ cops.

Romantiska komedier är ett skällsord för mig. Det går alltid ut på att folk inte säger vad de egentligen vill/känner/tror och ska hålla det för sig själva alternativt rymma alternativt hitta på någon jobbig jävla plan som går åt helvete men det gör inget för pojken och flickan blir alltid lyckliga på slutet.

Alltså ska jag genomlida två timmars ångestladdat kaos för två minuters utpustning över att det faktiskt löste sig den här gången också. Nja...
It would be nice to have more, but I kind of like bein´poor. At least I know what my friends are here for...<br><br>www.pawshop.se

2006-09-06 23:01
haha, vilken aktiv tråd det här blev ^_^

tack och lov att jag inte är den enda iaf, nu kan jag sova gott :)

Delam tange barat

2006-09-06 23:02
Den humorn som jag absolut inte lyckas svälja är "den-som-skriker-högst-är-roligast& quot;-komedi.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2006-09-06 23:17
"mår fysiskt illa av att se folk göra bort sig"...

Blir till att kolla bort när saker blir för pinsamma ;(

2006-09-06 23:37
amfetaminpsykos word.
Delam tange barat

2006-09-06 23:38
Alltså ska jag genomlida två timmars ångestladdat kaos för två minuters utpustning över att det faktiskt löste sig den här gången också. Nja...

haha.. =)
helt sjukt

2006-09-07 14:15
amfetaminpsykos
aka stefan och krister humor

2006-09-07 14:23
min systers pojkvän är sån.

2006-09-12 15:43
Jag spyr på amerikanska komediserier. Jag hatar det fejkade publikskrattet i bakgrunden. Tacka vet jag Svensk Humor.
You can't smile if you ain't ready to climb