I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

2006-09-12 01:08

hmm..

det är inte så att jag har kärleksproblem eller svårigheter att vara med tjejer..

Men på sistone har man liksom tänkt på att vilja lära känna nya tjejer..
Saken är att dem flesta brudar jag träffar pratar med ger jag alltid en chans till..både kompis relaterat och kärleksrelaterat.
Men det verkar så att dem alla inte ger mig en chans att kunna vara med dem för att visa min sida och så dem visar vem dem är.
förstår ingeting..
och jag är liksom den typen som vill lära känna nån steg för steg innan man går vidare till en annan nivå..
Eller har ytligheten av klädsmak,utseende som betyder allt nuför tiden? Inte för jag är ful eller har dålig klädsmak..men jag tycker det börjar bli konstigt när folk blir skrajja när man vill lära känna nån ny person..syftar då på tjejer för kanske ett eventuellt förhållande eller kompis..
vad tycker ni?

2006-09-13 18:39
tror bara att alla e fucked up ny förtiden.. det har inget med klädsmak o göra,isf är man dumas..
Kan va så att dem flesta e rädd för att låt ngn annan komma för nära in på..rädda för känslor,svek o kärlek!

har du ngn pratat,frågat personen,vad problemet e?

2006-09-13 19:31
alla brudar tror att man vill knulla dom när man säger "hej"
foot in mouth and head up ass, so what’chu talkin’ bout?

2006-09-13 21:47
jag har en polare som har exakt den uppfattningen, att alla brudar man pratar med kommer man någon gång att försöka knulla.

så jahapp... han och sina jämlikar har kanske spridit skräck bland tjejerna lite för länge...
-I'M WAVING AUTOMATIC GUNS AT NUNS

2006-09-13 22:26
boys will be boys.. lr?
massa snack om att aaaalla killar har en baktanke med vilken tjej som helst ( dejta lr kompis).
Men vi tjejer.. e vi så oskyldiga?
verkligen inte!!!!!!!!!!!

2006-09-14 10:46
Okej, om jag tar kontakt med en snubbe så gör jag det antagligen för att han är attraktiv i mina ögon, inte för att han "kanske har världens finaste personlighet och kan bli min nya bästis att lösa världssvälten med".

Därför tror jag också att främmande människor som tar kontakt med mig tycker jag är attraktiv, och självklart finns det alltid en liten baktanke då.

2006-09-14 11:26
Fenriz :D

det va ju det ja skrev..att vi inte va det!