Folk som skrattar åt en bakom ryggen.
Alltså visst händer de att folk gör de, men ibland så blir man osäker med hur man är när man går förbi en flock med tjejer. Deras ålder lär vara mellan 16-18 år. Tex i fredags så gick jag till en ny skola för att hänga upp en annons, hon som stod vid cafeterian verkar i första vilja ha ett ordentligt ögonkontakt innan jag for. Men iaf, varför gör oftast tjejer så? Kan de vara för mitt utseende (som ser helt normalt ut :) ) eller kan de ha med min storlek å göra (Är ej fet, bara tall)? Alltså med annat ord, är de oftast negativt när dom gör de eller ej? För ibland så börjar man undra hur fan man ser ut i samhället.
Kanske det är ett tecken på att dom ser mig? Låter iofs logisk fast samtidigt så kan man vara rädd för att skratta åt ens utseende på negativt sett. Och ja jag har ett liv, men ibland så kan undra på saker. Verkar ha fått fler av dessa skratter efter min träning och ålder.
fram med en bild så kan vi disskutera det ;) kan inte svara för alla men om jag inte är intresserad så kollar jag inte.
suck it up!
http://static.apberget.se/images/p/g/287/287becf6a840521ceaf5653a5c446dbd_374_500.jpg Fast med korthår, bilden är från April.
Oj vad den länken inte alls funkade. Går inte ens att copy/pastea :P
"Any society that would give up a little liberty to gain a little security will deserve neither and lose both." – Benjamin Franklin
Bättre att bli utskrattad än att inte synas alls antar jag..
Äh vafan, är det inte så att man automagiskt kopplar en stirrande brud som något negativt? "Fan också, drog jag inte in magen tillräckligt?" "Fan, skulle inte lämnat fimpen i jackfickan" "Helvetes korvkiosk, skulle fixat håret" "Fan, skulle inte dragt på mig axe-parfymen i morse" Osv? Sen gäller det att vara självgod nog samt ha ett bra självförtroende till att övertala sig själv om att man fan är snygg.
"Any society that would give up a little liberty to gain a little security will deserve neither and lose both." – Benjamin Franklin
alltså kan man få titta på människor utan att det betyder att man vill döda dem, sätta på dem, skratta åt dem? hon kanske bara vilade ögonen på dig, tyckte något bra om dig och lät det va?
Femme fatale
vet du inte själv hur det är? när man får in någon ny i skolan så fångar det ens intresse eftersom du är "ny" eller "okänd" gör det till din fördel så kanske något skoj händer istället :)
Femme fatale
Amar: Men va? Nu pratar ju inte vi om vanlig vardagstittning, utan blickar, stirrning och allt däremellan. Det är ju skillnad på att vila ögonen och granska? Eller?
Kanske hon gillade dej. man brukar kolla/i vissa fall stirra.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
mephisto. tycker folk jämt granskar en. det är ju vanligt. Om jag går hem och tänker över varför han eller hon stirrade på mig i tunnelbana blir man ju knäpp. sen finns det elakt stirrande. menat att man ska se.
Femme fatale
mephisto jag skulle ta det som att hon är halvt nyfiken på honom. jag minns en gång då en kille stirrade på mig oavbrutet i kanske 20 minnuter utan att blinka såg det ut som. det kan ju betyda allt från att man har ett fågelbo på huvudet eller att man har väckt hans intresse positivt. Och jag tror det är få människor som har sån avvikande defekt att man måste råstirra i evigheter. slutade emd att han log lite flörtigt i slutet och det visade sig alltså inte handla om att jag är ett missfoster. det är sällan det brukar vara så, och det gäller alla
Femme fatale
Amar: aha okej. Jag utgick iaf från mig själv. Och jag kollar endast på folk som är snygga eller fula. Vardagssvenssons intresserar mig sällan då de är just, vardagssvenssons.
när folk stirrar gör man ju tävlingen: stirrar tillbaks och ser vem som vänder bort blicken först. man vinner alltid!
mephisto . hehe jag tror nog jag kan kolla på "vanliga" personer också. Jag facineras av småsaker. fast jag fick en jävla obehagskänsal sist på tuben, var jättetröt och lutade skallen och sne fick jag syn på en kille. det var fullpackat så det fanns ingen tom punkt att vila sina förbittrade storstadsögon på så han fick vara min vilopunkt. självklartmärker han det eftersom han likosm alla andra är en robotiserad stockholmare med känslosensorer på en milsavståmnd som kan utröna vem som stirrar. han titar tillbaka iaf men inte på ett uppmuntrande sätt, men jag är så trött så jag orkar knappt titta bort afstän jag inser att jag går över gränsne. Så jag tittar ut i tunnelbanefösntret och ser honom där, han titar tillbaka. helvete nu tror killen man har voodoosex med honom i skallen, nära när han ka gå av så ler han bara och sen titar han in i fönstret och likosm håller kvar blicken och ler innan han drar man ska int analysera allting emn väen han verkade flörtigt sinnad. och tur det. annars ahde man fått nå dödshot över sig pga sitt stirrande
Femme fatale
alltså det jag ville säga var att jag tänkte att nu tycker han jag är knäpp idiot och himlar med ögonen åt sin kompis men det var ju bara inbillning. de som vill göra narr av en gör det oftast gärna öppet. om det nu ska vara någon tröst
Femme fatale
Äh, jag blir alltid obekväm när folk kollar på mig. Om jag märker att det är på ett bra sätt, vilket händer jävligt sällan, så blir man ju glad. Men oftast är det bara jobbigt.
jag kan också få panik. det kan även hända personer jag vet tycker om mig. som min pojkvän. jag får panik om någon tittar länge på mig i ansiktet och de fröstår inte alls varför jag kan irritera mig så mycket på det. vet iof vad det beror på, och vet att det finns en anledning bakom men de pallar jag inte gå in på. men visst för mycket av det goda..
Femme fatale
jag stirrar på folk ibland, men det är nästan uteslutande på grund av att jag försöker fundera ut om jag känner personen i fråga. brukar få déja vù när jag träffar nya personer nämligen.
Det blir något att berätta för barnbarnen i lumpen på puben!
har spetznat bild?
Femme fatale
Bilden kan bara visas när jag loggar in på en hemsida. Fast ok, tack för era svar.
Jag vill också se bild. Länka igen spetsnaz :D
Jag tycker du ser ut som en helt vanlig människa, så antagligen diggade hon dig spetznas. =)
Han ser ut som en ryss, =)
Graffare
2006-10-09 22:57
jag tror hon tänder på dig!
"Är det inte märkligt att vi lever i en värld där det är helt ok att visa bilder på vapen som dödar liv, men förbjudet att visa en bild på en penis som skapar liv?"
bamse o gaia: exakt min första tanke!
amen synthare då, fyra bögar och en dator est. 1986
spetsnaz jag märker att du behöver lära dig mycket om gymnasietjejer. så här beter vi oss när vi ser heta killar: vi säger helt oanständiga saker till varandra som du skulle bli helt paff av att veta att vi kan säga. och så skrattar vi åt det. ta det som en komplimang du är förmodligen het med ett snyggt ass och vi skulle förmodligen inte ha något emot att sätta på dig.
Baldermor F16 Jag skulle inte ha nått emot att sätta på dig
"Tried to freeze time that's why I iced the face of my watch" - AZ
Stukad: Var jävligt försiktig nu. Tänk om baldermor inte är dne blonda, utan den bakom :o Är det den blonda det gäller så wördar jag Stukad. Annars inte.
mephisto jag skulle inte ha något emot att sparka dig i skrevet och sen spotta på dig. hehe
spetznas De lär peka på dig och viska till varandra: "thihihi kolla vad lång han är. Tänk er hans snopp". Så ta det som en komplimang.
"Vi fick ögonkontakt, jag log, hon log... vi var nakna. Tysta, svettiga, nakna och helt naturliga." - Emil_brikha
Graffare
2006-10-22 02:19