I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Först Paris. Nu = (Elita Bashunter)

Övrigt - Vardagsfilosofi

2006-10-19 11:01

Först Paris. Nu = (Elita Bashunter)

Vart är vi nu på väg.
Först vare One night in paris.
Nu finns det porrfilmer på elita ute på nätet och porr bilder på bashunters som trycker på någon tjej.

Varför =/ Jag förstår inte aså ?
Om de är kändisar förstår dom inte att deras mjuk/hemma porr kommer att spridas mycket snabbare och är mer efterfrågad än vanlig hobby/amatörporr.

Är det här något att de vill bli kända eller ?
Rop på hjälp ?
Vika ut sig ?

Kändisvansinne ?

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Graffare

2006-10-19 11:12
basshunter bilderna har funnits online hur länge som helst, jag såg dem säkert för ett år sedan (innan han blev känd alltså) så det är ju inte "bara för att han är känd"

2006-10-19 11:41
va det inte pamela först?

Undra om det verligen har varit så att det "råkats" släppas. Typ alla som råkat ut för det har det ju gåt bra för, pr som fan.
Ave, imperator, morituri te salutant.
Iacta alea est!

2006-10-19 13:09
Jo men Elita kanske gjorde det for the money.. personligen skulle jag heldre vilja se henne knega på konsum i slussen i matchande brallor/one size-fits all- skjorta. Tycker hon ser jävligt bra ut och skulle gärna få vara en förebild för mig om hon inte vek ut sig så förjävligt

för hon har goda moraler annars vad jag har fått uppfattning av.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2006-10-21 02:07
lägg av det är ju mjukporr. Var inte ens värt att slösa tid på.
Basshunter bilderna har ju vart ute i typ 2 år.. old news.. ;)
-- Mellanslagsanvändare --

2006-10-21 17:47
Erus P20
Pamela och tommy sexvideon är ju en del av ett semesterband som stlas ur parets kassaskåp när ders villa renoverades tillsammans med en massa andra grejer. det är i alla fall vad Tommy Lee hävdar i the dirt, och det käns som en jävligt fånig sak att ljuga om ifall man kan erkänna allat annat vansinne som beskrivs i den boken...
"i worship a god with an elephant head" /King Mob

2006-10-21 22:10

Jag låser tråden tills ni har klurat ut vad TS ville få ut med den.

Och det handlar inte om såvida Elita svankar bra eller vart man kan hitta hennes p-rulle.