När jag fick höra meningen var jag bara tvungen att ta reda på vad meningen kunde innehålla. Kanske är svaret att det inte bara finns ett svar och då kan man föreställa sig att det finns oändliga svarsalternativ. Jag vill gärna tolka dagen som ett universum eller ett fysiskt mönster som följer vissa fysiska lagar. Tid är en av de regler som tillåter dagen att först och främst innfinna sig ifrån det ögonblick den väljer att börja till det slutskede den väljer att påbörja en ny cykel med ett liknande mönster. Jag tror att genom att sedan säga den tidiga kvällen så har man på ett abstrakt sätt beskrivit ett tillfälle som slår in precis efter dagen och precis före kvällen. Alltså en relativ mittpunkt till den totala dagen basserat på två olika moment. Dag - Kväll. Hur bedömmer man en mittpunkt, har det någon funktion. Kanske är fysiken endast avsedd för en total mittpunkt och därför ledandes till ett obesvarad frågeställning om något utanför denna mittpunkt. En total mittpunkt av nu och det som skapas om 5 minuter nu, det som innfinner sig om 2 veckor nu.I centrum av universum
//My Dewolistic Mind- Only one of a kind